Oeh lekker ....Chinees etenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
Sorry BGTes, maar de Lotus op de St. Jacobslaan is toch echt de beste van Nijmegen.
Alhoewel de mensen niet lekker zijn daar. Dat dan weer wel.
Ik krijg dat gevoel juist bij 'het' topicquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ook al is het kennelijk correct, mensen die de topic ipv het topic zeggen
Waar zit die ongeveer? Vanuit het centrum gezien na de Slotemaker de Bruïneweg, toch? Bij de Oude Molenweg ergens ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
Sorry BGTes, maar de Lotus op de St. Jacobslaan is toch echt de beste van Nijmegen.
Alhoewel de mensen niet lekker zijn daar. Dat dan weer wel.
Kruispunt oude molenweg en st jacobslaan. Schuin tegenover die turk daar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:33 schreef Mikkie het volgende:
Waarom ga je vanuit Sterrenbosch weg naar Hatert? Dat snap ik even niet
[..]
Waar zit die ongeveer? Vanuit het centrum gezien na de Slotemaker de Bruïneweg, toch? Bij de Oude Molenweg ergens ofzo?
Ik liet er wel een traantje om. Kon in Sterrenbosch tijdelijk onderhuren tot ik een kamer in Vossenveld kreeg. Ik baalde echt heeeeel hard toen ik langer dan 2 minuten deed over de reis naar de uniquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:33 schreef Mikkie het volgende:
Waarom ga je vanuit Sterrenbosch weg naar Hatert? Dat snap ik even niet
[..]
Waar zit die ongeveer? Vanuit het centrum gezien na de Slotemaker de Bruïneweg, toch? Bij de Oude Molenweg ergens ofzo?
Volgens mij hebben wij daar met de introductie een keer een buffet gehad, waar echt niets meer van te herkennen wasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kruispunt oude molenweg en st jacobslaan. Schuin tegenover die turk daar.
*kras* *kras*quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik liet er wel een traantje om. Kon in Sterrenbosch tijdelijk onderhuren tot ik een kamer in Vossenveld kreeg. Ik baalde echt heeeeel hard toen ik langer dan 2 minuten deed over de reis naar de unien ik moet na een half jaar nog wennen aan het principe 'huisgenoten'
Buffet is dan ook pauper, gewoon afhalen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij daar met de introductie een keer een buffet gehad, waar echt niets meer van te herkennen wasEn alle sauzen waren zo erg ingedikt dat je een 'plakje saus' kon pakken
Puik. Zal er binnenkort eens langsgaan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kruispunt oude molenweg en st jacobslaan. Schuin tegenover die turk daar.
Ah. Ben je nu wel weer verder aan het kijken dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik liet er wel een traantje om. Kon in Sterrenbosch tijdelijk onderhuren tot ik een kamer in Vossenveld kreeg. Ik baalde echt heeeeel hard toen ik langer dan 2 minuten deed over de reis naar de unien ik moet na een half jaar nog wennen aan het principe 'huisgenoten'
Daarom moet je ook nooit met een groep studenten naar zo'n buffet gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij daar met de introductie een keer een buffet gehad, waar echt niets meer van te herkennen wasEn alle sauzen waren zo erg ingedikt dat je een 'plakje saus' kon pakken
Ik heb alleen maar rarequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
*kras* *kras*
Maar huisgenoten kunnen heel leuk zijn![]()
Computernerd?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar rareOok allemaal totaal niet sociaal, kan echt met niemand aansluiting vinden. Onee, met eentje, omdat ik haar computer gefixt had
En ja ik ben vanuit hier wel weer naar iets zelfstandigs op zoek, maar mijn inschrijftijd is erg laag en verder kan ik niets kopen als studente zijnde. Dus ik hoop maar op een Heidepark of een Proosdij over een jaartje of 2.
Vooral een gamerquote:
Ik moest best wel lachenquote:
Ik ken het, en dat is fucking irritant.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
Vooral een gamerAl weet ik de basics ook wel over computers. Niet zo veel als een informaticastudent, maar wel genoeg om steeds opgebeld te worden door vrienden en familie
En welke spellen speel je dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
Vooral een gamerAl weet ik de basics ook wel over computers. Niet zo veel als een informaticastudent, maar wel genoeg om steeds opgebeld te worden door vrienden en familie
Ernstig genoeg een MMO genaamd Forsaken World (hey, het is gratis, en er zijn maar 10 spinnen ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:52 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
En welke spellen speel je dan?
Geinspireerd door mama, maar van origine is het een zweeds gerecht meen ik jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:11 schreef morgane het volgende:
[..]
Geïnspireerd door de compote bij de gehaktballetjes van Ikea?
Hah ik heb alleen Left4Dead2 uit dat lijstje. Nooit gehoord van die MMO trouwens?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:55 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ernstig genoeg een MMO genaamd Forsaken World (hey, het is gratis, en er zijn maar 10 spinnen ofzo), en verder vooral FPSes. Meest gespeelde game blijft toch Unreal Tournament (99! en de 2k3/4 varianten) en ook Left4Dead2 maar dat vind ik soms een beetje eng
![]()
Heb laatst als self-torture Doom 3 uitgespeeld. Midden in de nacht. ._.
Spannend! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
* Laysa stuitert door het huis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgende week vrijdag gaan ze mn pomp plaatsen
Hij is ook niet echt bekend. Is een free 2 play van Steam, dus ik dacht 'dankjewel'quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:57 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Hah ik heb alleen Left4Dead2 uit dat lijstje. Nooit gehoord van die MMO trouwens?
Da's snel!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd en succesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof! Da's al vrij snel dan. Spannend!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |