het gaat zo druk worden daarbinnen dat ik me inmiddels begin af te vragen of ze de popcorn al klaar hebben staanquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Typisch Laysa...heeft weer niet genoeg aan één man hoor.
[..]
Een meet zonder bier is geen meet!
[..]
En ik maar denken dat je het geheim wilde houden
[..]
Even dat stofnest schoonraggen
[..]
Ik was het eigenlijk niet van plan, maar ik kom toch maar even een biertje doen denk ik. Sluit me overigens aan bij de meerderheid die het niet laat wil maken
Mwoah, ik zou niet op de zaken vooruit lopenquote:
Laat ons even weten hoe laat het feestje is, dan nemen we zelf wel bier mee!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
het gaat zo druk worden daarbinnen dat ik me inmiddels begin af te vragen of ze de popcorn al klaar hebben staan![]()
Misschien moet ik maar gewoon toegangsgeld vragen voor het meekijken. ik zet dk wel neer bij de deur![]()
Veel plezier heren
Ja idd. De hele straat daar staat leeg en is dichtgetimmerd, behalve aan de rechterkant van dat huis. Ze zullen het dus wel af laten fikken onder controle ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)sizMnlwE_EPfgiuKqwRw
Dat huisje is het dan
ik was hoofd vulploeg toen ik nog in t zuiden woonde, maar toen ik hier in Nijmegen kwam wonen dacht ik 'schijt' en nu ben ik een lekker dure vakkenvullerquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:08 schreef swarmahoer het volgende:
wat doe je voor werk eigelijk, kassa?
Dan doe je je stoute schoentjes aan en stuur je Selexyz in de stad een open facaturequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef BGTes het volgende:
[..]
ik was hoofd vulploeg toen ik nog in t zuiden woonde, maar toen ik hier in Nijmegen kwam wonen dacht ik 'schijt' en nu ben ik een lekker dure vakkenvullerBen naarstig op zoek naar iets anders, maar tot nu toe niets gevonden wat beter verdient dan de 10e hiero. Ik wil zo graag in een boekenwinkel werken
Dat heb ik gedaan maar ze hadden niemand nodigquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan doe je je stoute schoentjes aan en stuur je Selexyz in de stad een open facature
En wat zijn ze nu van plan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Binnen nu en 3 weken...als alle heren de doktoren erbij kunnen zijn
Oh wacht, ik snap hetquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:03 schreef Laysa het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk open sollicitatie![]()
Niet opgeven...gewoon alles aanschrijven...en langs gaan...de volhoudster wint
Thanxquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:05 schreef Swine het volgende:
[..]
En wat zijn ze nu van plan?
Sterkte met de pijn!
Iedereen moet klein beginnen...echter de juiste mensen groeien daarna in de be oogde plek van hun dromenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oh wacht, ik snap hetJa al sta ik daar koffie in te schenken voor mijn geld, ik wil tussen boeken werken
![]()
Wow, dat klinkt inderdaad als een spannende operatie. Als de situatie waarin je nu zit onhoudbaar begint te worden kan ik het begrijpen dat je hiervoor kiest, maar er zullen best wat risico's aan zitten of niet? Het zal voor heel je omgeving wel een spannende periode worden..quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thanx![]()
Omdat ik de manier van toediening niet meer volhou, Lees, elke week naald wisselen met als kadootje brandblaren van 10 bij 10, Gaan ze bij mij als eerste hier in nederland een remodulinpomp onderhuids in mn buikholte implanteren.
Dit is nu zo'n 15 x eerder gedaan in Oostenrijk....en meer niet...Dus dit gaat heel spannend worden, met heel veel doktoren en de directeur van de fabriek die de pomp heeft gemaakt.
Deze pomp wordt dan aan een slagader in mn buik gekoppeld ( lijn daarin) , zodat het daarna rechtstreeks mn hart in gaat.
Zover de info nu was steekt er dan uit mn buik een ''fluppeltje waardoor ze de injectienaald steken wanneer de pomp gevuld moet worden.
Dus ik ben straks een beetje high tech
Al die vragen en meer ga ik morgen aan de chirurg vragen en donderdag aan mn long arts....voor de risico's ben ik best nerveus , maar zoals het nu gaat kan ik niet verder....Als maar elke dag doorlopend morfine, diclofenac en prednison slikken is maar een korte termijn oplossing...quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt inderdaad als een spannende operatie. Als de situatie waarin je nu zit onhoudbaar begint te worden kan ik het begrijpen dat je hiervoor kiest, maar er zullen best wat risico's aan zitten of niet? Het zal voor heel je omgeving wel een spannende periode worden..Waar wordt dat gedaan?
Cyborg Laysaquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thanx![]()
Omdat ik de manier van toediening niet meer volhou, Lees, elke week naald wisselen met als kadootje brandblaren van 10 bij 10, Gaan ze bij mij als eerste hier in nederland een remodulinpomp onderhuids in mn buikholte implanteren.
Dit is nu zo'n 15 x eerder gedaan in Oostenrijk....en meer niet...Dus dit gaat heel spannend worden, met heel veel doktoren en de directeur van de fabriek die de pomp heeft gemaakt.
Deze pomp wordt dan aan een slagader in mn buik gekoppeld ( lijn daarin) , zodat het daarna rechtstreeks mn hart in gaat.
Zover de info nu was steekt er dan uit mn buik een ''fluppeltje waardoor ze de injectienaald steken wanneer de pomp gevuld moet worden.
Dus ik ben straks een beetje high tech
Ik heb maar 2 keuzes....doorgaan of doodgaan en ik wil nog heel graag doorquote:
Ja....het is wel erg spannend...en nu het dichterbij komt nog meer dan datquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Cyborg Laysa
We hebben net het hele verhaal van DK gehoord, gelukkig hebben ze al vier maanden goede resultaten daar in OostenrijkDat geeft de burger moed
Nee, zonder gekheid, het is natuurlijk een hele ingreep, maar als alles goed gaat heb je straks ook veel voordelen toch
jij was er helemaal niet pannekoekquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef Difficult het volgende:
Zo ook weer thuis, lekker door de regen gefietst
Je klinkt er vrij luchtig over laysa, sterkte er iig mee
Hij is onderhuids, wat maakt die kleur dan uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:40 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat het wit is, maar als ik mag kiezen wil ik een blauwe....
Ik ben al even ziek....en ik benader de dingen rationeel...tegen de tijd dat ik daar lig ga ik pas in stressmodusquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef Difficult het volgende:
Zo ook weer thuis, lekker door de regen gefietst
Je klinkt er vrij luchtig over laysa, sterkte er iig mee
Jij als man zal dat niet begrijpen vrees ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hij is onderhuids, wat maakt die kleur dan uit!!!!
Ja ik krijg zo af en toe wat mee en weet idd dat je al langer ziek bent, maar toch als ik het zo lees vind ik het toch wel knap hoe je er mee omgaat, het is niet niksquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben al even ziek....en ik benader de dingen rationeel...tegen de tijd dat ik daar lig ga ik pas in stressmodus![]()
En ik kan er wel een heel dramatisch verhaal van maken, maar zo ben ik niet...praktisch, duidelijk en indien nodig hard...das de beste manier van omgang voor mijzelf
[..]
Jij als man zal dat niet begrijpen vrees ik
ja die had de auto bij mij in de eenrichtinsstraat staan, dus die moest ff een stukje omquote:
leipe shit ouwequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan korte ei lange ij niet uit elkaar houden.
Een ei kun je eten en in de IJ kun je varenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan korte ei lange ij niet uit elkaar houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |