Ja dan was je nu sowieso nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het heel lief en positief klinkend...![]()
En als ik niet ziek was geworden was ik nu ws bedrijfsleidster van het werk waar ik toendertijd werkte...dus daar heb je wel gelijk in![]()
Maar goed de dingen zijn zoals ze zijn en het heeft me ook een heleboel goeds op geleverd
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
* Laysa stuitert door het huis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgende week vrijdag gaan ze mn pomp plaatsen
Gaan jullie ook naar Flogging Molly?quote:
Daarom...dus mooie dingenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dan was je nu sowieso nietmet DK
quote:
IB wel, ik nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaan jullie ook naar Flogging Molly?
haterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Omg hij is me aan het stalken! *doet snel de gordijnen dicht*quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Whut wat doe je daar onder die brug? en waar is BGTsus?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef BGTes het volgende:
[..]
Omg hij is me aan het stalken! *doet snel de gordijnen dicht*
Ego.. of paranoiaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Beetje ego?
Godverdomme, wordt er niet beter op met rum en cola
heeft ib het gat in zn cv nog kunnen dichtenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik hoop het want ik heb het echt helemaal gehad hier in dat stinkhuis met alle tyvuszooi van anderen en rare manieren van andere mensen
1 oktoberquote:
Moeten we maar een keer meet bij jou doen, in het donker met bierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ego.. of paranoia
Er zijn hier al een week glazenwassers bezig, en die kerels glurenheb dus permanent mijn gordijnen dicht, maar heb nog geen licht op mijn kamer dus het is hier erg gezellig
In mijn kleine rotkamertjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeten we maar een keer meet bij jou doen, in het donker met bier
Luister we wonen niet voor niets in Nederland,. dan mag je verschrikkelijk kieskeurig zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:20 schreef Difficult het volgende:
Merk boeit me echt zo weinig, drink het toch wel op
En vooral overal op zeiken. Niets is goed genoegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Luister we wonen niet voor niets in Nederland,. dan mag je verschrikkelijk kieskeurig zijn
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
En vooral overal op zeiken. Niets is goed genoeg
Been there, done that.quote:
Eej oma, ff dimmenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:33 schreef Laysa het volgende:
Hosti en BGTes zijn het wel heel vaak met elkaar eens
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
right on the spot
Dan:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef Laysa het volgende:
ja...kijken of ik het volgende week nog zo tof vind
Ben je morgen vrij ofzo? Zo niet: sterktequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Beetje ego?
Godverdomme, wordt er niet beter op met rum en cola
Kerels die gluren? Dan moet je wel een goede chick zijn. Swarmi wil pics!! Eventueel ook van je zusje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ego.. of paranoia
Er zijn hier al een week glazenwassers bezig, en die kerels glurenheb dus permanent mijn gordijnen dicht, maar heb nog geen licht op mijn kamer dus het is hier erg gezellig
Zuur. Maar ligt dat aan het appartement, of aan jou?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:58 schreef Dupje het volgende:
Buh, dacht dat ik huursubsidie kreeg, maar krijg ik toch niet helaas
Dus gaat toch niet door, bah.
Nah, ik ben heel erg average.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan:
[ afbeelding ]
[..]
Ben je morgen vrij ofzo? Zo niet: sterkte
[..]
Kerels die gluren? Dan moet je wel een goede chick zijn. Swarmi wil pics!! Eventueel ook van je zusje.
[..]
Zuur. Maar ligt dat aan het appartement, of aan jou?
Nee, dankjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:47 schreef Mikkie het volgende:
Ben je morgen vrij ofzo? Zo niet: sterkte
Ben je zwanger?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo wakker worden door kramp in mijn kuit!
Aandoenlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
ah joh... eerstejaars zijn lief!
Oh, ben ik ook niet!quote:Op donderdag 1 september 2011 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aandoenlijk
btw. ik wist niet dat jij een WoW nerd was![]()
qudt!quote:Op donderdag 1 september 2011 09:56 schreef Laysa het volgende:
Hoe gaat het met het Job hunten Moblo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |