Is ook erg lekker en simpel om te maken, had 'm vorige week gemaakt en restje in de vriezer gedaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
ChorizoKlinkt lekker die soep!
![]()
Ik eet hotdogs met avocado-ui-prutje
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:27 schreef CrashO het volgende:
Ik twijfel nog
óf ik ga zo verse hamburgers maken (gehakt, worchester, etc)
óf Jambalaya met chorizo![]()
Keuzes; Keuzes; Keuzes
Jaaa, Ainsley is zo tof!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is ook erg lekker en simpel om te maken, had 'm vorige week gemaakt en restje in de vriezer gedaan.
Receptje btw van AinsleyIk word sowieso al vrolijk als ik die blije bakkes van hem zie
quote:
SPOILER: ietwat onsmakelijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Oo, ook aardappelsoepquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor vanavond heb ik olijf-zonnebloempitten-rozemarijnbroodjes gebakken met daarbij een knoflook-aardappelsoepke. Voor straks als ik weer thuis ben een grote mok thee, gekookt eitje en een maisbroodje met jonge kaas.
Is dat deze? http://wass4dinner.blogspot.com/2008/05/chorizo-chowder.htmlquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is ook erg lekker en simpel om te maken, had 'm vorige week gemaakt en restje in de vriezer gedaan.
Receptje btw van AinsleyIk word sowieso al vrolijk als ik die blije bakkes van hem zie
broodjes te simpel eigenlijk. Zakje gist met tl suiker en 125ml lauw water. Als dat bruist bij 250gr bloem en 2tl zout en twee eetl olijfolie doen. Kneden en anderhalf uur rijzen. Zwarte olijven fijn hakken in de foodprocessor, rozemarijn en zonnebloempitten er doorheen en dan mengen met deeg en daar 8 bolletjes van maken. 15 minuten in oven op 250graden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Oo, ook aardappelsoep![]()
Broodjes klinken goed! Recept?
Dat klinkt goed te doen. Ik noteer het even voor later deze week, als ik een mediterrane kaasfondue heb!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
broodjes te simpel eigenlijk. Zakje gist met tl suiker en 125ml lauw water. Als dat bruist bij 250gr bloem en 2tl zout en twee eetl olijfolie doen. Kneden en anderhalf uur rijzen. Zwarte olijven fijn hakken in de foodprocessor, rozemarijn en zonnebloempitten er doorheen en dan mengen met deeg en daar 8 bolletjes van maken. 15 minuten in oven op 250graden.
oh dat zal er heerlijk bij zijn om in te dopenquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat klinkt goed te doen. Ik noteer het even voor later deze week, als ik een mediterrane kaasfondue heb!
905 cal ftw!quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Big Tasty van de Mac! heeerlijk! zit wel vol nu haha
kontje kwekenquote:
Ik ga van de week maar even de 1955 halenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kontje kwekentja laatste dag he.....moest er ff afscheid van nemen
1955 kcal?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga van de week maar even de 1955 halen
ik ook, 2 filetjesquote:
och wat lekker!quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:06 schreef Jojoortje het volgende:
Varkenshaasje met championnenroomsaus, franse frietjes en slaatje.
Omnomonom
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:28 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een honing mosterd dressing gemaakt voor over mn salade met krokante spekjes, geitenkaas, dadels en geroosterde nootjes
-klik-quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:25 schreef minilot het volgende:
Nu smoothie van appel, peer en ananas, als lunch wraps van botersla met rode paprika-hummus erin. Vanavond wortel-aardappelsoep met ras-el-hanout.
Vegetarisch dagje, dus. Bijna veganistisch zelfs, afgezien van een kwak zure room die in de soep gaat vanavond.![]()
Het zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:35 schreef JustinK het volgende:
Ik trek de eerste zak kruidnoten van dit seizoen open![]()
![]()
Je weet tenminste wel dat het kruidnoten zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:35 schreef JustinK het volgende:
Ik trek de eerste zak kruidnoten van dit seizoen open![]()
![]()
Uiteraardquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Je weet tenminste wel dat het kruidnoten zijn
Nee, die zijn om mee te gooienquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Uiteraardpepernoten zijn niet te vreten
beide, hazelnootroom in t midden en slagroom bovenop. net tomatensoep en stokbrood kruidenboter gegeten met n beker yokiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanavond: Verse jonge capucijners, vers gekookte wortelen met kaneel, romige pasta, salade en een stuk gegrilde tonijn
Net een beschuit jam en kaas op
Hazelnootschuimgebak, owwwwwww lekker! Wel met slagroom toch of met hazelnootroom? (Mijn grootste zonde is slagroom, ik hou van slagroom! )
Wooooh, dit kan ik iedereen aanraden! Voor het eerst even geproefd net - heerlijk!quote:
Griekse salade maken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nog een spitskool liggen, die snij ik normaal gesproken fijn, roerbakken met kerriepoeder en afgieten met wat room ofzo..
Wat kan ik er in hemelsnaam anders mee doen?
Net even wat anders... ja dat ga ik binnenkort doen, thanksquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Griekse salade maken?Of in wraps, roerbakken met kerrie, gehakt en rozijntjes...
met kaassaus eet ik dat, gewoon gekookt. ik wacht nu bij de Chinees op nr 26quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nog een spitskool liggen, die snij ik normaal gesproken fijn, roerbakken met kerriepoeder en afgieten met wat room ofzo..
Alles is lekker met kaasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met kaassaus eet ik dat, gewoon gekookt. ik wacht nu bij de Chinees op nr 26
je hebt gelijk betreft het kaasgedeelte.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alles is lekker met kaas
Ik ben letterlijk naar de kast gelopen, menukaart van de chinees eruit gehaald om te kijken wat het hier is...
Nr. 26 = Tjah Sieuw Mai (5 stuks) Weet niet eens wat het is![]()
Eet smakelijk met vast wel iets wat ik wel ken
heerlijk maar niet als heel avondeten toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:35 schreef Roze_Marijn het volgende:
Toast Champignon met spekjes en cognac
hmmmmm
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:28 schreef mascara-klodder het volgende:
maisboterham met smeerkaas sambal
Veel te prijzig, voor een frietje zonder saus betaal je hier nu 1e60quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:05 schreef Selestha het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik eet vanavond makkelijk, friet halen met krokettenOok wel eens lekker.
haha en hoe vond je em?quote:
Eet dat meestal met gehakt gebakken in knoflook, uien wat ketjap. En dan roeren door de rijst met een zieke hoeveelheid gember.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha en hoe vond je em?
ik had net wat bloemkool met kaassaus en een sateschnitzel. bakje druiven toe
Klinkt heerlijk! Nu heb ik voor het eerst in maanden ook weer zin in Hollandse kostquote:Op donderdag 1 september 2011 10:52 schreef evo87 het volgende:
vanavond een vers rood kooltje met champignons, ui en cranberries. Lekker pruttelen met marsala, kaneel, kruidnagel, laurier. Met aardappels en een lappie vlees. Griesmeelpap met rozijnen, honing en kaneel als toetje.
Niet goed.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
score vandaag:
- cup a soup kip
- 1/2 beker thee
- peer
ziek
dankjewel. had net een 1/2 sinaasappel maar kreeg er hoofdpijn van. kan een beschuitje kaas? ik wil wel graag iets eten anders blijf ik langer ziek ben ik bang.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet goed... Beterschap!
Gevulde paprika's staan al in de oven, aanstaande en ik hebben honger maar morgen toch weer om 4.45 uur op[ dus om half zes eten is een mooie tijd.
haha je houdt wel van thee he? Drink je weleens koffie?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
score vandaag:
- cup a soup kip
- 1/2 beker thee
- peer
ziek
ik lus geen koffie. en thee drink ik pas sinds 1,5 jaarquote:Op donderdag 1 september 2011 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
haha je houdt wel van thee he? Drink je weleens koffie?
Verder beterschap
OT:
Patatje pindasaus met uitjes
kook een pakje (Indomie) noodles, of 2. makkelijk en lekker en iets warms!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vrees, euhm, niets.Moeders wilde niet koken vanavond. Dus iedereen at saai brood. Had ik totaal geen trek in, dus had maar 1 boterham gegeten. Naar de supermarkt voor mijn ingrediënten voor morgen, maar kon ook niets vinden om te eten voor vanavond. Heb gewoon absoluut NERGENS trek in op dit moment.....
Misschien over een uurtje nog maar een boterham naar binnen werken.....
Voor mijn pasta voor morgen heb ik paddestoelenmix (3 soorten en met bosje peterselie erin), salami, gehakt, courgette, paprika en ui. Eens zien wat ik er morgen mee ga doen.
Gaat weer de goede kant op dusquote:
oh dat is dan zo vervelend dat je zo lang in de rij staat voor een vleesje van de plaat..quote:Op donderdag 1 september 2011 20:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gaat weer de goede kant op dus
Wij zijn vanavond naar een wokrestaurant geweest. Was eigenlijk best wel heel lekker, veel keuze en veel verse producten, maar zo druk.
Lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh?
ik ga lasagne in de oven zetten
nog niet helemaal, eten gaat gelukkig wel. alleen nog wat suf en duizelig. thanksquote:
hoe laat thee/taart-tijd morgen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:11 schreef cinnamon_M het volgende:
Staat nu een applecrumble in de oven
Hihi. Hij is alweer op!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hoe laat thee/taart-tijd morgen?
cocos drinken is echt fucked up smerig, maar je hebt ook cocosdrinken van geroosterde cocos, dat is echt superlekker. En zoet.quote:
Jup!quote:
Ik koop vrijwel nooit tilapia, maar als je die door gewone bloem haalt kun je 'm net zo goed direct weggooien. En de hoeveelheid semola die op zo een filet gaat kost ongeveer niks.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik snap trouwens niet dat je de goedkoopste baggervis koopt maar dure semola.
Ik zag laatst een reportage waarbij Tilapia onder een kippenstal gehouden wordt. Blijkbaar werkt het verteringssysteem van een kip niet zo goed, en zitten er nog bruikbare voedingswaarden in de kippenstront.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Tilapia, dat is denk ik de enige vis die nog smeriger is dan kweekzalm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |