broodjes te simpel eigenlijk. Zakje gist met tl suiker en 125ml lauw water. Als dat bruist bij 250gr bloem en 2tl zout en twee eetl olijfolie doen. Kneden en anderhalf uur rijzen. Zwarte olijven fijn hakken in de foodprocessor, rozemarijn en zonnebloempitten er doorheen en dan mengen met deeg en daar 8 bolletjes van maken. 15 minuten in oven op 250graden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Oo, ook aardappelsoep![]()
Broodjes klinken goed! Recept?
Dat klinkt goed te doen. Ik noteer het even voor later deze week, als ik een mediterrane kaasfondue heb!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
broodjes te simpel eigenlijk. Zakje gist met tl suiker en 125ml lauw water. Als dat bruist bij 250gr bloem en 2tl zout en twee eetl olijfolie doen. Kneden en anderhalf uur rijzen. Zwarte olijven fijn hakken in de foodprocessor, rozemarijn en zonnebloempitten er doorheen en dan mengen met deeg en daar 8 bolletjes van maken. 15 minuten in oven op 250graden.
oh dat zal er heerlijk bij zijn om in te dopenquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat klinkt goed te doen. Ik noteer het even voor later deze week, als ik een mediterrane kaasfondue heb!
905 cal ftw!quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Big Tasty van de Mac! heeerlijk! zit wel vol nu haha
kontje kwekenquote:
Ik ga van de week maar even de 1955 halenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kontje kwekentja laatste dag he.....moest er ff afscheid van nemen
1955 kcal?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga van de week maar even de 1955 halen
ik ook, 2 filetjesquote:
och wat lekker!quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:06 schreef Jojoortje het volgende:
Varkenshaasje met championnenroomsaus, franse frietjes en slaatje.
Omnomonom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |