Lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh?
ik ga lasagne in de oven zetten
nog niet helemaal, eten gaat gelukkig wel. alleen nog wat suf en duizelig. thanksquote:
hoe laat thee/taart-tijd morgen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:11 schreef cinnamon_M het volgende:
Staat nu een applecrumble in de oven
Hihi. Hij is alweer op!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hoe laat thee/taart-tijd morgen?
cocos drinken is echt fucked up smerig, maar je hebt ook cocosdrinken van geroosterde cocos, dat is echt superlekker. En zoet.quote:
Jup!quote:
Ik koop vrijwel nooit tilapia, maar als je die door gewone bloem haalt kun je 'm net zo goed direct weggooien. En de hoeveelheid semola die op zo een filet gaat kost ongeveer niks.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik snap trouwens niet dat je de goedkoopste baggervis koopt maar dure semola.
Ik zag laatst een reportage waarbij Tilapia onder een kippenstal gehouden wordt. Blijkbaar werkt het verteringssysteem van een kip niet zo goed, en zitten er nog bruikbare voedingswaarden in de kippenstront.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Tilapia, dat is denk ik de enige vis die nog smeriger is dan kweekzalm.
Ja, dat had ik de vorige keer dus. Leek qua textuur op een slechte visstick.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Met arachideolie kun je veel hogere temperaturen bereiken. Met olijfolie kan het wel eens een kleffe vette hap worden.
Newsflash: Voor zo'n beetje alle landbouwproducten is stront gebruikt. Juist een slim idee, je maakt van afval een grondstof.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:53 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik zag laatst een reportage waarbij Tilapia onder een kippenstal gehouden wordt. Blijkbaar werkt het verteringssysteem van een kip niet zo goed, en zitten er nog bruikbare voedingswaarden in de kippenstront.
Dat vreten die Tilapia's dus.![]()
Toen ik dat zag had ik mijn Tilapia bijna weggepleurd, maar ik ben erg tegen het weggooien van vlees (en vis dus ook wel). Ik denk dat het varken wat in de braadworst zit die je op de markt koopt net zo'n smerige dingen gevreten heeft, dus wat dat betreft...
Hoe dan ook, ik zal de resterende Tilapia volgende week eens bakken zoals voorgesteld door ..-._---_-.-.
Ik heb overigens geen arachideolie, maar ik neem aan dat het ook wel in olijfolie kan, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |