oh dat is dan zo vervelend dat je zo lang in de rij staat voor een vleesje van de plaat..quote:Op donderdag 1 september 2011 20:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gaat weer de goede kant op dus
Wij zijn vanavond naar een wokrestaurant geweest. Was eigenlijk best wel heel lekker, veel keuze en veel verse producten, maar zo druk.
Lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh?
ik ga lasagne in de oven zetten
nog niet helemaal, eten gaat gelukkig wel. alleen nog wat suf en duizelig. thanksquote:
hoe laat thee/taart-tijd morgen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:11 schreef cinnamon_M het volgende:
Staat nu een applecrumble in de oven
Hihi. Hij is alweer op!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hoe laat thee/taart-tijd morgen?
cocos drinken is echt fucked up smerig, maar je hebt ook cocosdrinken van geroosterde cocos, dat is echt superlekker. En zoet.quote:
Jup!quote:
Ik koop vrijwel nooit tilapia, maar als je die door gewone bloem haalt kun je 'm net zo goed direct weggooien. En de hoeveelheid semola die op zo een filet gaat kost ongeveer niks.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik snap trouwens niet dat je de goedkoopste baggervis koopt maar dure semola.
Ik zag laatst een reportage waarbij Tilapia onder een kippenstal gehouden wordt. Blijkbaar werkt het verteringssysteem van een kip niet zo goed, en zitten er nog bruikbare voedingswaarden in de kippenstront.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Tilapia, dat is denk ik de enige vis die nog smeriger is dan kweekzalm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |