quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:28 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een honing mosterd dressing gemaakt voor over mn salade met krokante spekjes, geitenkaas, dadels en geroosterde nootjes
-klik-quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:25 schreef minilot het volgende:
Nu smoothie van appel, peer en ananas, als lunch wraps van botersla met rode paprika-hummus erin. Vanavond wortel-aardappelsoep met ras-el-hanout.
Vegetarisch dagje, dus. Bijna veganistisch zelfs, afgezien van een kwak zure room die in de soep gaat vanavond.![]()
Het zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:35 schreef JustinK het volgende:
Ik trek de eerste zak kruidnoten van dit seizoen open![]()
![]()
Je weet tenminste wel dat het kruidnoten zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:35 schreef JustinK het volgende:
Ik trek de eerste zak kruidnoten van dit seizoen open![]()
![]()
Uiteraardquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Je weet tenminste wel dat het kruidnoten zijn
Nee, die zijn om mee te gooienquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Uiteraardpepernoten zijn niet te vreten
beide, hazelnootroom in t midden en slagroom bovenop. net tomatensoep en stokbrood kruidenboter gegeten met n beker yokiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanavond: Verse jonge capucijners, vers gekookte wortelen met kaneel, romige pasta, salade en een stuk gegrilde tonijn
Net een beschuit jam en kaas op
Hazelnootschuimgebak, owwwwwww lekker! Wel met slagroom toch of met hazelnootroom? (Mijn grootste zonde is slagroom, ik hou van slagroom! )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |