Wooooh, dit kan ik iedereen aanraden! Voor het eerst even geproefd net - heerlijk!quote:
Griekse salade maken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nog een spitskool liggen, die snij ik normaal gesproken fijn, roerbakken met kerriepoeder en afgieten met wat room ofzo..
Wat kan ik er in hemelsnaam anders mee doen?
Net even wat anders... ja dat ga ik binnenkort doen, thanksquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Griekse salade maken?Of in wraps, roerbakken met kerrie, gehakt en rozijntjes...
met kaassaus eet ik dat, gewoon gekookt. ik wacht nu bij de Chinees op nr 26quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nog een spitskool liggen, die snij ik normaal gesproken fijn, roerbakken met kerriepoeder en afgieten met wat room ofzo..
Wat kan ik er in hemelsnaam anders mee doen?
Alles is lekker met kaasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met kaassaus eet ik dat, gewoon gekookt. ik wacht nu bij de Chinees op nr 26
je hebt gelijk betreft het kaasgedeelte.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alles is lekker met kaas
Ik ben letterlijk naar de kast gelopen, menukaart van de chinees eruit gehaald om te kijken wat het hier is...
Nr. 26 = Tjah Sieuw Mai (5 stuks) Weet niet eens wat het is![]()
Eet smakelijk met vast wel iets wat ik wel ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |