heerlijk maar niet als heel avondeten toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:35 schreef Roze_Marijn het volgende:
Toast Champignon met spekjes en cognac
hmmmmm
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:28 schreef mascara-klodder het volgende:
maisboterham met smeerkaas sambal
Veel te prijzig, voor een frietje zonder saus betaal je hier nu 1e60quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:05 schreef Selestha het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik eet vanavond makkelijk, friet halen met krokettenOok wel eens lekker.
haha en hoe vond je em?quote:
Eet dat meestal met gehakt gebakken in knoflook, uien wat ketjap. En dan roeren door de rijst met een zieke hoeveelheid gember.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nog een spitskool liggen, die snij ik normaal gesproken fijn, roerbakken met kerriepoeder en afgieten met wat room ofzo..
Wat kan ik er in hemelsnaam anders mee doen?
Ja lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha en hoe vond je em?
ik had net wat bloemkool met kaassaus en een sateschnitzel. bakje druiven toe
Klinkt heerlijk! Nu heb ik voor het eerst in maanden ook weer zin in Hollandse kostquote:Op donderdag 1 september 2011 10:52 schreef evo87 het volgende:
vanavond een vers rood kooltje met champignons, ui en cranberries. Lekker pruttelen met marsala, kaneel, kruidnagel, laurier. Met aardappels en een lappie vlees. Griesmeelpap met rozijnen, honing en kaneel als toetje.
Niet goed.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
score vandaag:
- cup a soup kip
- 1/2 beker thee
- peer
ziek
dankjewel. had net een 1/2 sinaasappel maar kreeg er hoofdpijn van. kan een beschuitje kaas? ik wil wel graag iets eten anders blijf ik langer ziek ben ik bang.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet goed... Beterschap!
Gevulde paprika's staan al in de oven, aanstaande en ik hebben honger maar morgen toch weer om 4.45 uur op[ dus om half zes eten is een mooie tijd.
haha je houdt wel van thee he? Drink je weleens koffie?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
score vandaag:
- cup a soup kip
- 1/2 beker thee
- peer
ziek
ik lus geen koffie. en thee drink ik pas sinds 1,5 jaarquote:Op donderdag 1 september 2011 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
haha je houdt wel van thee he? Drink je weleens koffie?
Verder beterschap
OT:
Patatje pindasaus met uitjes
kook een pakje (Indomie) noodles, of 2. makkelijk en lekker en iets warms!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vrees, euhm, niets.Moeders wilde niet koken vanavond. Dus iedereen at saai brood. Had ik totaal geen trek in, dus had maar 1 boterham gegeten. Naar de supermarkt voor mijn ingrediënten voor morgen, maar kon ook niets vinden om te eten voor vanavond. Heb gewoon absoluut NERGENS trek in op dit moment.....
Misschien over een uurtje nog maar een boterham naar binnen werken.....
Voor mijn pasta voor morgen heb ik paddestoelenmix (3 soorten en met bosje peterselie erin), salami, gehakt, courgette, paprika en ui. Eens zien wat ik er morgen mee ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |