SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Redacted
Whehequote:Op zondag 28 augustus 2011 02:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik wil de rest van de FOK loners niet zielig laten voelen
Liefquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:31 schreef MsMessy het volgende:
Voor Cable een verzoekje: Bush - Letting the cables sleep
Die heb ik niet. Ik heb alleen het nummer Cable tv van "Weird Al" Yankovic.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:31 schreef MsMessy het volgende:
Voor Cable een verzoekje: Bush - Letting the cables sleep
Doet het ook welquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Ik heb alleen het nummer Cable tv van "Weird Al" Yankovic.
Lief nachtbrakertje en lapohunterquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Liefmaar ik slaap nog even niet
.
Doe die maar nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Ik heb alleen het nummer Cable tv van "Weird Al" Yankovic.
Beetje tot ik weer naar college gaquote:
Geen idee. Kun je ons dat vertellen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom oet ik bij dit nummer wéér aan zij gelooft in mij denken?
je hebt gedronken en bent nostalgisch en zielig?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom oet ik bij dit nummer wéér aan zij gelooft in mij denken?
niet overdrijven dudequote:Op zondag 28 augustus 2011 02:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
and im a pri vate dan cer
-------zij-ge-looft----in---mij
Of zoiets.
Welkom terug!quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:36 schreef WickedTunes het volgende:
Hoi hoi, BIW!!Net lekker biertje gedaan, de boel afgebroken. Nu weer thuis... voor de buis pc
Yep!quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:38 schreef WickedTunes het volgende:
Waar luisteren we naar Melting? Cable TV haha
Bohemian Polka?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:39 schreef WickedTunes het volgende:
Weird Al... hb ik net ook gedraaid. Maakte hele discussie los bij ouwe knar in t cafe over Queen haha
Ja, Bohemian Rap Cityquote:
Trustequote:Op zondag 28 augustus 2011 02:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ga naar bed, neem laptop mee maar geluid moet ff uit nu.
Moet je hem even omtaggen.... Hij heet officieel Bohemian Polka.quote:
Klopt. heb de hele discography van Weird Alquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je hem even omtaggen.... Hij heet officieel Bohemian Polka.
Dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij ook al?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Klopt. heb de hele discography van Weird Al
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Is goed. Ik log om 3 uur uit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:44 schreef Viro het volgende:
Ik heb guppie alvast aangegooid. Ik kan iedere moment omvallen van slaap
Jammer had best om 3 uur over willen schakelenquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:44 schreef Viro het volgende:
Ik heb guppie alvast aangegooid. Ik kan iedere moment omvallen van slaap
Wim was goed hè?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:46 schreef WickedTunes het volgende:
De pratende pater, de zingende zuster.... Frater Fernantius. Wim![]()
![]()
Is ook goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Jammer had best om 3 uur over willen schakelen
Die dan net weer nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:46 schreef WickedTunes het volgende:
De pratende pater, de zingende zuster.... Frater Fernantius. Wim![]()
![]()
zeker, heb toch gauw 10 lp's van mquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:46 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
zeker, heb toch gauw 10 lp's van m
wel dat eerste sampletje dat we hoordenquote:
Topquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Is ook goedDan zet ik guppie weer uit. Zodra jij inlogt gooi ik guppie aan. Als jij uitlogt neemt guppie het over.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:47 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
wel dat eerste sampletje dat we hoorden
ja, geniaal die oude platen. Heb ik ooit fanatiek verzameld. Nu heb ik hele lijst van o.a.:quote:
Heb je dan ook Zuinig over de drempel?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ja, geniaal die oude platen. Heb ik ooit fanatiek verzameld. Nu heb ik hele lijst van o.a.:
Tineke Schouten
Paul v. Vliet
Herman van Veen
Fons Jansen
Wim Sonneveld
Toon Hermans
Andre van Duin
Wim Kan
Seth Gaikema
....
van wie?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heb je dan ook Zuinig over de drempel?
Oh nu kan ik iets leuks vertellen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ja, geniaal die oude platen. Heb ik ooit fanatiek verzameld. Nu heb ik hele lijst van o.a.:
Tineke Schouten
Paul v. Vliet
Herman van Veen
Fons Jansen
Wim Sonneveld
Toon Hermans
Andre van Duin
Wim Kan
Seth Gaikema
....
Infected mushroom, maak er nu mijn buren mee gekquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Welke kant zal ik vandaag eens opgaan met mijn muziek?
Freaky GOA... niceeeequote:Op zondag 28 augustus 2011 02:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Infected mushroom, maak er nu mijn buren mee gek
heb ik ook alles van jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Infected mushroom, maak er nu mijn buren mee gek
Wim Kan, ik ken van hem twee nummers Zuinig over de drempel en Lijmen jan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:54 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
van wie?
Oh, ja, heb ook nog leuke lp van het simplistisch verbond
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb ik ook alles van ja. eerste halfuur ga ik eens een eigen richting op daarna kan je gewoon wat verzoekjes indienen
Helaas ken hun nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:00 schreef shifto het volgende:
hmmmm... Je hebt vast niksvan OC remix?
Trusten meltingquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:00 schreef Melting het volgende:
Maar luitjes... ik ben mijn bed ook opzoeken!
Graag gedaan!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:00 schreef MsMessy het volgende:
Melting weer bedankt voor een leuke show
ocremix.orgquote:
truste!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:00 schreef Melting het volgende:
Maar luitjes... ik ben mijn bed ook opzoeken!
WB! Leuk dat je er weer bent. Kabel draait nuquote:
Ik heb tevel gedronken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gezellig ik welwou het niet zijn maar bier is op
te weinig gehaald!
Dat zien we wel eens vaker op zaterdag.quote:
You wish .quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zien we wel eens vaker op zaterdag.
Ik heb nu al zin in Appelpop, camping, dronken chicks hosselen en ook nog muziek.
Oh en ik zit in een tent met een lekker ding.
Nee hoor nog niet of je moet wel heel erg ADHD gaan doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:07 schreef cablegunmaster het volgende:
Hopelijk heb ik geen chipmunk stemmetje, als ik microfoon voor het eerst aandoe doet hij dit soms.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zien we wel eens vaker op zaterdag.
Ik heb nu al zin in Appelpop, camping, dronken chicks hosselen en ook nog muziek.
Oh en ik zit in een tent met een lekker ding.
Nee ik mag in de tent van Faye.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
You wish .
Dat hoopt iedere vent op zo'n festival
Appelpop!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Appelpop word echt gewlgid !
Misschien moet ik dn maar minder drinken
Dat kan ik juist met effecten bewerkstelligenquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:07 schreef cablegunmaster het volgende:
Hopelijk heb ik geen chipmunk stemmetje, als ik microfoon voor het eerst aandoe doet hij dit soms.
Jij kent Faye niet?quote:
Nog eentje van hugh lauriequote:Op zondag 28 augustus 2011 03:11 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat kan ik juist met effecten bewerkstelligen
PS: Zocht ik me net toch partij naar m'n bril, waar ligt ie... juist op riggeltje van fontijntje in toilet duzzz![]()
Oh, dit is mooie versie van Summertime!?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:13 schreef Insomnium het volgende:
iik ga n bed liggn.
Alles draait
Ik vind julluie lief !
Mooie pianodeuntjes voor de nachtquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nog eentje van hugh laurieSt. James infirmary even twee van zijn beste eruitgehaald
Op het album Blood Sugar Sex Magik is het het laatste nummerquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Serieus? hij is gecovered door Hugh laurie die we allemaal kennen als Dr house?
Ik kan ook niet meer typen zonder zovaak te hoeven backspacen dat er alweer zoveel posts bijzij nquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:13 schreef Insomnium het volgende:
iik ga n bed liggn.
Alles draait
Ik vind julluie lief !
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:13 schreef Insomnium het volgende:
iik ga n bed liggn.
Alles draait
Ik vind julluie lief !
Dankje dit was mijn nieuwe aanwinst van deze weekquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:13 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Mooie pianodeuntjes voor de nacht
try it zonder, we snappen toch wel wat je bedoelt. haha... of ben je zo'n neurotische perfectionist als ik?quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meer typen zonder zovaak te hoeven backspacen dat er alweer zoveel posts bijzij n
M'n nwe aanwinsten heb ik vanaaf gedraaid (artiesten van festival waar ik heen was en andere lekkere tunes)quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dankje dit was mijn nieuwe aanwinst van deze week
Geen idee wie dit bijhoud, te weinig mensen die dit doen heb ik het ideequote:Op zondag 28 augustus 2011 03:17 schreef WickedTunes het volgende:
Rooster is helaas voor geen meter uptodate... mss meer mensen rechten geven voor wijzigingen?
Ja al vervalt dat ook na hoeveel alchohol je nutigd, ik ben afk!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:15 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
try it zonder, we snappen toch wel wat je bedoelt. haha... of ben je zo'n neurotische perfectionist als ik?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja al vervalt dat ook na hoeveel alchohol je nutigd, ik ben afk!
als je die op youtube kan vinden? Graagquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:19 schreef WickedTunes het volgende:
Kabel, heb je Paul Weller - Wild Wood (Portishead edit)?
Zat vandaag nog Ludovico Einaudi te luisteren op Spotify, pianomuziek kan zo mooi zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Beetje door de piano in de ban gekomenSpeel zelf een beetje piano.
En dan kijken mijn vrienden me raar aan omdat ik de piano mooi vind, ik denk ook laat zequote:Op zondag 28 augustus 2011 03:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zat vandaag nog Ludovico Einaudi te luisteren op Spotify, pianomuziek kan zo mooi zijn.
aah daar had ik een nummer voor als ik die kan vinden . want die zit diep begravenquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:31 schreef MsMessy het volgende:
Al heb ik zelf ook best veel op met het geluid van basgitaar en saxofoon.
Ik luisterde jaren terug naar Jan Vayne omdat sommige van zijn improvisaties zo heerlijk in het gehoor liggen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
En dan kijken mijn vrienden me raar aan omdat ik de piano mooi vind, ik denk ook laat ze
Bij mij komen bij die instrumenten dus verschillende nummers bovenquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aah daar had ik een nummer voor als ik die kan vinden . want die zit diep begraven.
de eerste ken ik niet en muse is zoo goed in sommige nummers, iets met black hole vond ik niks van hunquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Bij mij komen bij die instrumenten dus verschillende nummers boven
Gerry Rafferty - Baker Street en Muse - Plug in Baby bijvoorbeeld
Whehe, ik lag de hele tijd gewoon in m'n bed hoorquote:
Heb ik helaas even gemist maar was ook tussendoor met vanalles bezig en heb dus niet alles gehoord.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:39 schreef WickedTunes het volgende:
Baker Street heb ik vanaaf nog gedraaid!
Jaja smoesjes jongedame!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, ik lag de hele tijd gewoon in m'n bed hoor.
Ok, whatever, wat jij wilt.quote:
Snij zequote:Op zondag 28 augustus 2011 03:45 schreef Newbie114 het volgende:
Nu ben ik zat en depressief oftewel slaaptijd.
Welterusten
Ik heb het niet oz op cakequote:Op zondag 28 augustus 2011 03:48 schreef WickedTunes het volgende:
Cake:
- Perhaps, perhaps, perhaps
Your pick![]()
Ik wel!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb het niet oz op cake.
En space cake?quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb het niet oz op cake.
Oh, soms lijk je een ervaren gebruikerquote:
Zo klinkt ie dan op de radioquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, soms lijk je een ervaren gebruiker.
Ik heb hem nooit horen pratenquote:
http://www.youtube-mp3.org/quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:55 schreef WickedTunes het volgende:
Deze moet ik nog x binnenhalen... leuk deuntje van meesterlijke game!
Je eigen site?quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://www.youtube-mp3.org/
en dan je liedje zoeken. beste site voor youtube -> mp3 die ik ben tegen gekomen
Ok, space cake is het dus alvast niet...quote:
Okee thanx. Ik trek meestal youtube binnen als Flashvid met Mactube. Daarna gooi ik m door Audacity en maak ik er een 320kbit mp3 vanquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://www.youtube-mp3.org/
en dan je liedje zoeken. beste site voor youtube -> mp3 die ik ben tegen gekomen
Of je doet lekker moeilijk jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:58 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Okee thanx. Ik trek meestal youtube binnen als Flashvid met Mactube. Daarna gooi ik m door Audacity en maak ik er een 320kbit mp3 van
youtube streamt geen 320kbit uitquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:58 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Okee thanx. Ik trek meestal youtube binnen als Flashvid met Mactube. Daarna gooi ik m door Audacity en maak ik er een 320kbit mp3 van
Deze doet het haast instantquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of je doet lekker moeilijk ja. Ik gebruik die groene site die bijna bovenaan staat als je googelt op ''online converter''
.
Ja, ik zal er eens naar kiek'nquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Deze doet het haast instantKlik klaar
.
idd fijne site. Heb net ff geprobeerdquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Deze doet het haast instantKlik klaar
.
Dacht ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:05 schreef MsMessy het volgende:
Damn mag ik dan echt niets anders doen
"frisse" lucht zekerquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dacht ik ook. was even buiten voor een paar minuten ff frisse neus ophalen
.
eeuhm.. betraptquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
"frisse" lucht zekerwant meestal neem je een teug lucht dan toch echt met extra's als ik me niet vergis
Ik veroordeel je niet hoor, ben zelf pas anderhalf jaar geleden gestopt en weet nog heel goed hoe het is.quote:
moet zelf eigenlijk ook stoppenquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik veroordeel je niet hoor, ben zelf pas anderhalf jaar geleden gestopt en weet nog heel goed hoe het is.
Ik heb er zes weken voor nodig gehad met nicotinepleisters en een keiharde wil (longziektes en kanker komen veelvuldig in mijn familie voor en dus vond ik mezelf behoorlijk dom bezig als ik ouder wil worden dan 70)quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet zelf eigenlijk ook stoppen
ik sluit mezelf de eerste 3 dagen op, daarna gaat het redelijk .. tot de 6e week ofzo en daarna krijg ik het heel moeilijk. bier is slecht voor je daarna om de verleiding te weerstaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb er zes weken voor nodig gehad met nicotinepleisters en een keiharde wil (longziektes en kanker komen veelvuldig in mijn familie voor en dus vond ik mezelf behoorlijk dom bezig als ik ouder wil worden dan 70)
Mwhoah valt toch reuze mee deze muziekquote:
Hoiquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeienacht, Mysteryland klanten ook weer overleefd
Goedenachtquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb dat 1 keer gedaan, om even indruk te maken.quote:
Gelukkig en halloquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Festivals op een parkeerplaats wou je zeggen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Serieus, voortaan festival terreinen asfalteren svp.. wat een baggerbende gadverdamme.!
Die plastic tegels op Werchter funtioneerden ook goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Serieus, voortaan festival terreinen asfalteren svp.. wat een baggerbende gadverdamme.!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die plastic tegels op Werchter funtioneerden ook goed.
Maar toen had het NOG niet geregend....
Toen kwam er koeienpoep doorheenquote:
Ja of gewoon een speciaal geasfalteerd stuk grond, met geasfalteerde parkeerplaatsen voor de touringcars..quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Festivals op een parkeerplaats wou je zeggen?
Klinkt mij als pure horror in de oren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja of gewoon een speciaal geasfalteerd stuk grond, met geasfalteerde parkeerplaatsen voor de touringcars..
Niet normaal, sommigen zaten tot aan hun enkels onder de blubber.. En wij stonden met 70 touringcars op een rij op een fucking fietspad, en we konden pas op een bepaald stuk de berm oversteken naar de gewone weghelft.. Eer dat we zo ver waren waren we al ruim een uur verder dan de bedoeling was..quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Klinkt mij als pure horror in de oren.
Maar van uit jouw standpunt begrijp ik het prima.
Pure horror is lijkt me een bus uit de modder moeten trekken terwijl de festivalgangers achter je steeds chagrijniger wordenquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Klinkt mij als pure horror in de oren.
Maar van uit jouw standpunt begrijp ik het prima.
Gewoon negeren en vragen of ze mee willen duwenquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Pure horror is lijkt me een bus uit de modder moeten trekken terwijl de festivalgangers achter je steeds chagrijniger worden
Maar Lowlands op de P2 in Amsterdam bijvoorbeeld lijkt me nou niet echt leuk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Pure horror is lijkt me een bus uit de modder moeten trekken terwijl de festivalgangers achter je steeds chagrijniger worden
"Als je naar huis wilt help je mee duwen.."quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gewoon negeren en vragen of ze mee willen duwen
Een compromis dan.. De toegang en de weg naar de parkeerplaatsen volledig asfalt, zodat men dan de schoenen schoon kan lopen..quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar Lowlands op de P2 in Amsterdam bijvoorbeeld lijkt me nou niet echt leuk.
Lekker neer ploffen op het gras is er ook niet bij dan.
Claire de Lune - Debussyquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:19 schreef cablegunmaster het volgende:
Daarnaast verzoekjes kunnen altijd nog ingeleverd worden , liefst richting piano klassiek, jazz,rock
enige afwijzing is: Rap. omdat ik dat 10x niks vind
Nee maar een fatsoenlijk stuk parkeerplaats voor bussen lijkt me toch ook niet overbodig en dan mag de rest van het festivalvolk best in de blub gaan staan/zitten dat is van latere zorg.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar Lowlands op de P2 in Amsterdam bijvoorbeeld lijkt me nou niet echt leuk.
Lekker neer ploffen op het gras is er ook niet bij dan.
Das waar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee maar een fatsoenlijk stuk parkeerplaats voor bussen lijkt me toch ook niet overbodig en dan mag de rest van het festivalvolk best in de blub gaan staan/zitten dat is van latere zorg.
Enkels maar... ik heb keer tot mn knieeen in de drek staan dansen op een festival... geniaal!!! En dan met de traktor los worden getrokken van het parkeerterreinquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet normaal, sommigen zaten tot aan hun enkels onder de blubber.. En wij stonden met 70 touringcars op een rij op een fucking fietspad, en we konden pas op een bepaald stuk de berm oversteken naar de gewone weghelft.. Eer dat we zo ver waren waren we al ruim een uur verder dan de bedoeling was..
En dan zie je die "stoere" metalheads op een richeltje lopen terwijl wij als lompe boeren door de modder sjokken omdat het makkelijker gaat dan op de hele menigte te wachten tot ze eenmaal aan de overkant zijnquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:25 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Enkels maar... ik heb keer tot mn knieeen in de drek staan dansen op een festival... geniaal!!! En dan met de traktor los worden getrokken van het parkeerterrein![]()
![]()
?quote:
achso, heb ik niet gezienquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:28 schreef johnnylove het volgende:
[..]
De lune wordt vaak geassocieerd met de films van Twilight vandaar..
nooit gemerkt maarja nooit twilight gezienquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:28 schreef johnnylove het volgende:
[..]
De lune wordt vaak geassocieerd met de films van Twilight vandaar..
Zoiets zou standaard uit mijn mond komen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nooit gemerkt maarja nooit twilight gezien
neger watquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Avond we draaien nu een stukje piano omdat, verzoek
Brand los.quote:
Blijft een goede filmquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:36 schreef ValHallen het volgende:
Oh mensen, wat een geweldige film. Ik gooi hem mijn moviemeter top 10 in.
Deze zomer is toch goed voor de mensen die last hebben van allergie en/of hooikoorts?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik haat allergie/6maandendurendeverkoudheid.
1 van de beste films ooit jongeh. Familie van een 12 jarig meisje wordt overhoop geschoten door een corrupte agent, haar buurman, huurmoordenaar van beroep, redt haar en leert haar de kneepjes van het vak zodat ze wraak kan nemen. Bedenk een paar gruwelijke actiescenes, een gestoorde bad guy, een lichtelijk perverse relatie tussen het meisje en de huurmoordenaar en dat alles schitterend opgenomen, paar ingenieuze plottwistjes en dingetjes. DAMNquote:
Brute film!quote:
Ook klassiek en schitterend..quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:41 schreef cablegunmaster het volgende:
Dan draai ik zo braafjes klassiek. en dan opeens dit nummer
Serieus?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:41 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Deze zomer is toch goed voor de mensen die last hebben van allergie en/of hooikoorts?
So true!quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1 van de beste films ooit jongeh. Familie van een 12 jarig meisje wordt overhoop geschoten door een corrupte agent, haar buurman, huurmoordenaar van beroep, redt haar en leert haar de kneepjes van het vak zodat ze wraak kan nemen. Bedenk een paar gruwelijke actiescenes, een gestoorde bad guy, een lichtelijk perverse relatie tussen het meisje en de huurmoordenaar en dat alles schitterend opgenomen, paar ingenieuze plottwistjes en dingetjes. DAMN
geen Verdiquote:
Als je het maar laatquote:
Doe ik ook niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als je het maar laat, dat werd een paar maanden terug gedraaid op de crematie van mijn vader en dan mute ik echt direct.
Met al die regen dacht ik dat die pollen niet echt de tijd hebben om goed rond te zweven op zoek naar slachtoffers zoals jou.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus?
Het leek wel elk jaar erger te worden, maar ik geloofde er niet in dat ik ergens allergisch voor was. Maar dit jaar is het wel echt heel erg geworden...
Stiekem hoop ik dat het een verkoudheid is.
Het slavenkoor was het favoriete stuk van mijn vader en ik kan het nu dus echt niet horen. Kan bij de gedachte al vol schieten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.vond het een beetje te.
Heerlijke filmquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:46 schreef WickedTunes het volgende:
Amelie... moet toch ooit nog eens die film kunnen uitkijken zonder in slaap te sukkelen ghehe
Meteen op mute dan en condoleance voor je.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als je het maar laat, dat werd een paar maanden terug gedraaid op de crematie van mijn vader en dan mute ik echt direct.
Ik weet niet eens waarvoor ik allergisch benquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:48 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Met al die regen dacht ik dat die pollen niet echt de tijd hebben om goed rond te zweven op zoek naar slachtoffers zoals jou.
Ik ben allergisch voor UB40quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waarvoor ik allergisch ben.
Zonne dokter kan je dat haarfijn uittesten en daarna precies vertellen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waarvoor ik allergisch ben.
Over een trip gesproken..quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:54 schreef ValHallen het volgende:
Oh heb gisteren Sucker Punch gezien. Vond hem maar saai ondanks vechtende meisjes in korte rokjes
Annie ken ik welquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:55 schreef WickedTunes het volgende:
LOL... Kabel is te jong om Bob en Annie te kennen
Dresden Dolls
Vond de muziek wel goed en dat was het wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:54 schreef ValHallen het volgende:
Oh heb gisteren Sucker Punch gezien. Vond hem maar saai ondanks vechtende meisjes in korte rokjes
Ik vond de muziek juist tenenkrommend op het eerste nummer (BjorkBjurk) na. En die scenes tussendoor waren slaapverwekkend, de actiescenes redelijk tot slecht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Vond de muziek wel goed en dat was het wel.
Hmm, vond hem eigenlijk best rechttoe rechtaan. Trippy films zijn bij mij meer een Natural Born Killers, Eraserhead, Irreversible.quote:
Bob de Rooy (typetje van Paul de Leeuw). Had ooit persiflage op The Phantom....quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Annie ken ik weldat roodharige meiske
uit de film genaamd Annie?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik denk dat ik eens bij RockNijntje kruip
Heb 't wel gehad sinds vanmiddag 12 uur..
Ik bedoelde het verhaal an sich..quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, vond hem eigenlijk best rechttoe rechtaan. Trippy films zijn bij mij meer een Natural Born Killers, Eraserhead, Irreversible.
Trusten Joofquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik denk dat ik eens bij RockNijntje kruip
Heb 't wel gehad sinds vanmiddag 12 uur..
Dat is echt een stonerfilm pur sang jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:03 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Ik bedoelde het verhaal an sich..
Dit is ook een trip
Slaapse Joof en Heloef!quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:14 schreef johnnylove het volgende:
Zie nu pas dat er een radio uitzending aangekoppeld is aan deze draad...
Ik draai muziekquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:14 schreef johnnylove het volgende:
Zie nu pas dat er een radio uitzending aangekoppeld is aan deze draad...
Ik lul ook maar wat mee... En ondertussen denken dat die biertjes mij niks doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
![]()
Je dacht zeker al, waar lullen die luitjes over?
Nee helaas net de laatste. Heb nog wel Glenfiddich die ik graag deel met andere..quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:16 schreef WickedTunes het volgende:
Heb je nog over, ik ben door mn voorraad heen
welk nummer?quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:16 schreef MsMessy het volgende:
Ik moet eigenlijk ook weer eens de soundtrack van The Crow luisteren, zie 'm net staan op m'n computer.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:15 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat mee... En ondertussen denken dat die biertjes mij niks doen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:16 schreef MsMessy het volgende:
Ik moet eigenlijk ook weer eens de soundtrack van The Crow luisteren, zie 'm net staan op m'n computer.
Eigenlijk de hele soundtrack maar vooral Pantera - The Badge en My Life With The Thrill Kill Cult - After The Fleshquote:
De hoofdrolspelers gaan ook voortijdig dood.quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar zo te zien inspiratie van The Joker vandaan komt voor Dark Knight
Nee hooor... hij draaide echt Africa hahhaa...quote:
Ikke zal je ff helpen heb ik ook last vanquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:25 schreef johnnylove het volgende:
Ikke linken naar http://x-raydio.playtheradio.com/, maar zowel in IE als Chrome hij niks speule
Try this: link in OP in VLC, Itunes, Mediaspeler, oid gooienquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:25 schreef johnnylove het volgende:
Ikke linken naar http://x-raydio.playtheradio.com/, maar zowel in IE als Chrome hij niks speule
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |