SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Redacted
Whehequote:Op zondag 28 augustus 2011 02:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik wil de rest van de FOK loners niet zielig laten voelen
Liefquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:31 schreef MsMessy het volgende:
Voor Cable een verzoekje: Bush - Letting the cables sleep
Die heb ik niet. Ik heb alleen het nummer Cable tv van "Weird Al" Yankovic.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:31 schreef MsMessy het volgende:
Voor Cable een verzoekje: Bush - Letting the cables sleep
Doet het ook welquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Ik heb alleen het nummer Cable tv van "Weird Al" Yankovic.
Lief nachtbrakertje en lapohunterquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Liefmaar ik slaap nog even niet
.
Doe die maar nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Ik heb alleen het nummer Cable tv van "Weird Al" Yankovic.
Beetje tot ik weer naar college gaquote:
Geen idee. Kun je ons dat vertellen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom oet ik bij dit nummer wéér aan zij gelooft in mij denken?
je hebt gedronken en bent nostalgisch en zielig?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom oet ik bij dit nummer wéér aan zij gelooft in mij denken?
niet overdrijven dudequote:Op zondag 28 augustus 2011 02:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
and im a pri vate dan cer
-------zij-ge-looft----in---mij
Of zoiets.
Welkom terug!quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:36 schreef WickedTunes het volgende:
Hoi hoi, BIW!!Net lekker biertje gedaan, de boel afgebroken. Nu weer thuis... voor de buis pc
Yep!quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:38 schreef WickedTunes het volgende:
Waar luisteren we naar Melting? Cable TV haha
Bohemian Polka?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:39 schreef WickedTunes het volgende:
Weird Al... hb ik net ook gedraaid. Maakte hele discussie los bij ouwe knar in t cafe over Queen haha
Ja, Bohemian Rap Cityquote:
Trustequote:Op zondag 28 augustus 2011 02:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ga naar bed, neem laptop mee maar geluid moet ff uit nu.
Moet je hem even omtaggen.... Hij heet officieel Bohemian Polka.quote:
Klopt. heb de hele discography van Weird Alquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je hem even omtaggen.... Hij heet officieel Bohemian Polka.
Dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij ook al?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Klopt. heb de hele discography van Weird Al
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Is goed. Ik log om 3 uur uit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:44 schreef Viro het volgende:
Ik heb guppie alvast aangegooid. Ik kan iedere moment omvallen van slaap
Jammer had best om 3 uur over willen schakelenquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:44 schreef Viro het volgende:
Ik heb guppie alvast aangegooid. Ik kan iedere moment omvallen van slaap
Wim was goed hè?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:46 schreef WickedTunes het volgende:
De pratende pater, de zingende zuster.... Frater Fernantius. Wim![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |