Toen was dat taboe!quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1950 belde, ze willen hun grap terug.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:20 schreef RockNijntje het volgende:
Het is rood en vliegt door de kamer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh, dat hebben de meesten hier toch niet meegemaakt dus dan was het een haske leuke grap.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1950 belde, ze willen hun grap terug.
Yep echt iets wat ik zou kijken vanwege tegenstrijdige gevoelens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is echt een ontzettend pijnlijke film. Toppunt is die pedofiele vader die seksgesprekken heeft met zijn zoontje. Aan de ene kant wil je het uitzetten, aan de andere kant blijf je gefascineerd kijken
Nee klopt. Als je maar weet dat alles wat ik zeg waarheid is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
klopt maar dat is nu niet van belang
Ik heb een voorkeur voor whiskyquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik merk het.
Je typt whiskey zelfs al fout.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:22 schreef DeRakker. het volgende:
Het is geel en krom.Ik keek ook nog ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat weet ik, behalve deze uitspraak.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee klopt. Als je maar weet dat alles wat ik zeg waarheid is.
U mag meer fotos van uw heerlijke neukertjes sturen hoor.quote:
Je moet?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:25 schreef Outpost76 het volgende:
Ja mensen eehm ik moet afsluiten.
Slaa[ lekkert
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:25 schreef Outpost76 het volgende:
Slaap lekkert
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:25 schreef Outpost76 het volgende:
Slaa[ lekkert
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:25 schreef Outpost76 het volgende:
Slaa[ lekkert
Ik wil de rest van de FOK loners niet zielig laten voelenquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:25 schreef heloef het volgende:
[..]
U mag meer fotos van uw heerlijke neukertjes sturen hoor.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:27 schreef Koen66 het volgende:
mensen ik ga ook nokken
luisterse envoor later
thanks 4 the music
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |