Que?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja hij kan het godverdomme met drie keer klikken op z'n scherm nalezen.
Ja in dat hokje pas het wel een beetje maar het is er ook niet echt helemaal in te plaatsen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Apart is goedIk lees dat het een soort van tragikomedie is?
Dat vrolijke maakt t m voor mij juist een wereld nummer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
grappig nummerecht zon vrolijk toontje
ik had door t woord dub... dubstep remix verwacht![]()
Jongen... een maybach in de clip![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geen hokjesfilm dusquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja in dat hokje pas het wel een beetje maar het is er ook niet echt helemaal in te plaatsen.
ja klinkt leukquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vrolijke maakt t m voor mij juist een wereld nummer.Komt van zn cd Dub en Dwars.
Auto's
Sorry maar ik vind ze (op t nummer wat je net draaide na) gewoon KUT.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik niets. Ik vind ze niet beter dan Dick Brave. Maar ach.... het klinkt.
Daarom draaide ik ook dat nummer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind ze (op t nummer wat je net draaide na) gewoon KUT.
Ik kom uit Brabant...quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik durf alleen als ik de Brabantkliek bij me heb
Dat hij met drie keer klikken kan zien dat je al voor #100 postte, waar de hele discussie over gaatquote:
Al slopen ze een auto van 5 duizend eu. Het doet me net zo veel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja klinkt leuk![]()
Jongen een auto van een paar ton ff slopen voor de funbazen
NVM had zo gekundquote:
Ja ik hoopte stiekem dat ie dat deed en dik op zijn bek zou gaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kom uit Brabant....
[..]
Dat hij met drie keer klikken kan zien dat je al voor #100 postte, waar de hele discussie over gaat.
Ik ook... er schiet me meteen iets te binnen!quote:
auto'squote:Op zondag 28 augustus 2011 02:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al slopen ze een auto van 5 duizend eu. Het doet me net zo veel.
Zuid-Oost toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kom uit Brabant....
[..]
Dat hij met drie keer klikken kan zien dat je al voor #100 postte, waar de hele discussie over gaat.
ik kom er ook graagquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:10 schreef cablegunmaster het volgende:
Brabanders zijn gezellige mensen.
Dat mag ie zelf wetenquote:
Absoluut niet!quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iets anders van hun hoef ik dus ook niet te verwachten?
Zuid holland nog beterquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:10 schreef cablegunmaster het volgende:
Brabanders zijn gezellige mensen.
In België heb ik niks te zoeken, paar keer geweest... nahhquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:11 schreef PriemGirl het volgende:
En belgen dan !!!
O nee ik woon nu ook in brabant
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zuid-Oost toch?Omgeving Helmond?
Amai! ik heb een belg als fuckbuddyquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:11 schreef PriemGirl het volgende:
En belgen dan !!!
O nee ik woon nu ook in brabant
Ik hield al van je maar nog meer omdat friet.quote:
Helmond is ook tyfuslelijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]. Al vind ik Helmond maar
![]()
![]()
enzo...
Jij snapt emquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Amai! ik heb een belg als fuckbuddyniemand die geiler kan praten tijdens de sex dan een belgische
Klinkt dat dan niet alsof je met zo'n dom K3-wijf bezig bent?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Amai! ik heb een belg als fuckbuddyniemand die geiler kan praten tijdens de sex dan een belgische
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt dat dan niet alsof je met zo'n dom K3-wijf bezig bent?.
Dat vroeg ik mij ook afquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deurne is ook lelijk gewordenquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Helmond is ook tyfuslelijkSowieso kent Brabant best wat lelijke steden
Roosendaal, Bergen op Zoom, Helmond, Al die gedrochten rondom Eindhoven...
quote:
Nope, verre van!!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goed bloedquote:
Ik vroeg me ook al af waar ligt dat dorp van jou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |