ik kom eigenlijk nauwelijks nog op TAL terwijl ik sommige mensen daar erg graag magquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
Ik zit in 2 SC's nu en dat is voorlopig wel genoeg
Het is ook vrij rustig de laatste tijdquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom eigenlijk nauwelijks nog op TAL terwijl ik sommige mensen daar erg graag mag
Hup!quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom eigenlijk nauwelijks nog op TAL terwijl ik sommige mensen daar erg graag mag
Ik ken zo'n beetje de hele groep daar tegenwoordig persoonlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is toch weer stuk drukker geweest in de zomer zag ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is ook vrij rustig de laatste tijdZag pas nog die oude Southpark OP en daar stonden echt een hoop mensen tussen die er nu nooit meer posten
Komt omdat ik er ben hequote:Op zondag 28 augustus 2011 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is toch weer stuk drukker geweest in de zomer zag ik
daarvoor maanden heeeeeel rustig, zo erg dat ik ook afhaakte
dat is mijn probleem, ik kan gewoon te weinig meeten door wat persoonlijke issues, ben blij dat het af en toe lukt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken zo'n beetje de hele groep daar tegenwoordig persoonlijk.
Wij delen hier mp3's gratis.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:51 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik ben blij mijn mp3uploader werkt.
Hopelijk krijg ik hier wat centjes voor
Ik ben er gaan zitten 3 dagen voor een meet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is mijn probleem, ik kan gewoon te weinig meeten door wat persoonlijke issues, ben blij dat het af en toe lukt.
Vorig jaar oktober 1x een TAL meet meegepikt
Niks gevreesd, vind hem gewoon een mongol.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
De gevreesde Flash heet mij welkom in KSC, goh was hij nou echt zo erg?
ja was nummer dat ik nog niet kende op mtv dat ik ff moest zien... jay-z met kanye westquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer!Je mist gewoon Brainpower met boks ouwe maar dan van zn dub en dwars cd.
Hmm hmm Joseph Gordon-Levitt en Natalie Portman is instant win. Ik ga m downloadenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:52 schreef MsMessy het volgende:
Gister de film Hesher gezien, dat is echt een goeie WTF film. Kon 'm wel waarderen
dat zijn toch alle FD de films?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef Melting het volgende:
Net Final Destination 5 gekeken. Was een echte 3D film. Erg voorspelbaar, dat wel.
Is er een 5?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef Melting het volgende:
Net Final Destination 5 gekeken. Was een echte 3D film. Erg voorspelbaar, dat wel.
Let wel beide zien er in de film een beetje apart uit, maar het is echt wel een film in een buitencategorie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm hmm Joseph Gordon-Levitt en Natalie Portman is instant win. Ik ga m downloaden
Ja maar eehm....quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja was nummer dat ik nog niet kende op mtv dat ik ff moest zien... jay-z met kanye west
Oh sorry.quote:
Zodra je t idee door hebt is t zo voorspelbaar als de tiefus.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De 1e 2 niet manDaarna werd het inderdaad kut.
ja en ik bedoeldequote:
Ja ben echt impressed lolquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:57 schreef RockNijntje het volgende:
Nou VH, je kan er nu gerust posten hoor. ''hij'' is veelste druk met Shifto bashen.
Apart is goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Let wel beide zien er in de film een beetje apart uit, maar het is echt wel een film in een buitencategorie.
Ja hij kan het godverdomme met drie keer klikken op z'n scherm nalezenquote:
grappig nummerquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja en ik bedoelde
http://www20.zippyshare.com/v/12929387/file.html
deze dus.
.
Ik vind de mijne beter.![]()
Ik niets. Ik vind ze niet beter dan Dick Brave. Maar ach.... het klinkt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
Wat heeft iedereen met the baseballs?
Ik durf alleen als ik de Brabantkliek bij me hebquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:57 schreef RockNijntje het volgende:
Nou VH, je kan er nu gerust posten hoor. ''hij'' is veelste druk met Shifto bashen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |