Mja ik vind die Dr. Flash echt een droeftoeter. En aangezien hij daar altijd zit ben ik er maar nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Te veel ''ga jij nu maar terug naar ONZ'' ''wie de fack ben jij'' ''loop je de KSC nu naar 24u al overhoop te schoppen?''-reacties denk ik
U heeft DM.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ohja. Eckte bazen sturen mij even wat goede en bekende dubstepnummers (titels en waar mogelijk youtube of downloadlinkjes) toe voor jingleproducties. DM voor de win!
hij kan best tof zijn, je moet hem een beetje kennen en door sommige dingen heenprikkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja ik vind die Dr. Flash echt een droeftoeter. En aangezien hij daar altijd zit ben ik er maar niet
Hoiquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:39 schreef PriemGirl het volgende:
En kusjekroel voor iedereen die hoi terug zei; ik ben even te lui om iedereen persoonlijk te begroeten
dan krijg je nog een extra persoonlijkequote:Op zondag 28 augustus 2011 01:39 schreef PriemGirl het volgende:
En kusjekroel voor iedereen die hoi terug zei; ik ben even te lui om iedereen persoonlijk te begroeten
Klopt maar hij komt zo depri over op Fok! om een of andere reden.. daarom kan ik er niet tegenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij kan best tof zijn, je moet hem een beetje kennen en door sommige dingen heenprikken
Ik snap dat, hij kan nogal lomp en direct zijn, vooral tegen nieuwen. Meestal bedoelt ie het niet zo lomp, maar dat is moeilijk te zien als KSC-newb. Gewoon posten daar als je wilt en hem negerenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja ik vind die Dr. Flash echt een droeftoeter. En aangezien hij daar altijd zit ben ik er maar niet
In het begin is ie altijd een lul; maar fles is best relaxt als je hem eenmaal leert kennenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij kan best tof zijn, je moet hem een beetje kennen en door sommige dingen heenprikken
Speciaal voor jou danquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan krijg je nog een extra persoonlijke![]()
Ik zal er eens gaan zitten kijken hoe ze op Mister TMI reageren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap dat, hij kan nogal lomp en direct zijn, vooral tegen nieuwen. Meestal bedoelt ie het niet zo lomp, maar dat is moeilijk te zien als KSC-newb. Gewoon posten daar als je wilt en hem negeren.
Ben te lui om te scrollen, over welke user hebbenw e het hier?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In het begin is ie altijd een lul; maar fles is best relaxt als je hem eenmaal leert kennen
Soms wat koppig in zijn beweringen; maar ik vind fles wel ok
[..]
Speciaal voor jou dan![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal er eens gaan zitten kijken hoe ze op Mister TMI reageren.
fles = Dr_Flashquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben te lui om te scrollen, over welke user hebbenw e het hier?
wanneer ik weer is tijd hebquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gaat wel.
Wanneer ga je weer een show doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |