SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:03 schreef WickedTunes het volgende:
Allen bedankt voor de compli's... was leuk om op locatie te draaien!!
Meltng, na Pinky & The Brain kan je erin...
Ik quote dit even voor het nageslacht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:03 schreef Outpost76 het volgende:
Wicked bedankt voor je heerlijke muziekjens!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:03 schreef Outpost76 het volgende:
dit dusquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:03 schreef Melting het volgende:
Wicked.... ondanks dat ik maar weinig mee gekregen heb, toch lekkere muziekjes op het eind!
Professional assassin Leon reluctantly takes care of 12-year-old Mathilda, a neighbor whose parents are killed, and teaches her his trade.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:04 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga nog maar een film kijken denkLeon the professional
Heb hem al eerder gezien, briljante filmquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Professional assassin Leon reluctantly takes care of 12-year-old Mathilda, a neighbor whose parents are killed, and teaches her his trade.
veel plezier
Hele toffe film. Eerste rol van Nathalie Portman enquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Professional assassin Leon reluctantly takes care of 12-year-old Mathilda, a neighbor whose parents are killed, and teaches her his trade.
veel plezier
Slaap lekkerquote:
Ik zag het jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb hem al eerder gezien, briljante filmNatalie Portman als klein meisje en Gary Oldman als badguy
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:03 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:03 schreef Melting het volgende:
Wicked.... ondanks dat ik maar weinig mee gekregen heb, toch lekkere muziekjes op het eind!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik quote dit even voor het nageslacht.
Tot een volgende show!! (indien op locatie met meer en enthousiaster publiek ghehe)quote:
Slaap lekker!quote:
tot zo!quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:07 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tot een volgende show!! (indien op locatie met meer en enthousiaster publiek ghehe)![]()
Zo, ik ga nu de boel inpakken. Kan thuis pas weer luisteren naar je Melting. Ciao!!!
![]()
![]()
![]()
Hij is wel tof, maar naar het einde toe wordt ie steeds vager.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:07 schreef Viro het volgende:
Ik ga straks Limitless kijken, heb er goede dingen over gehoord
Meltingquote:
Leon pas nog gedraaid. Geniale film! En als je wilt lachen met horrorsfeer: Tucker & Dale vs. Evil = giller!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb hem al eerder gezien, briljante filmNatalie Portman als klein meisje en Gary Oldman als badguy
Goeie filmquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:07 schreef Viro het volgende:
Ik ga straks Limitless kijken, heb er goede dingen over gehoord
WAT!!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:15 schreef 92Merel het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_graph
Wat slecht
Daarom heb ik dus een hele tijd niet op fok gezetenquote:
en nu weer (tijdelijk) terugquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus een hele tijd niet op fok gezeten![]()
Nouja, eerst geminderd en daarna gewoon helemaal gestopt
Ja ik was in 2007 een ONZer en sinds een paar maanden post ik weer wat meer. Vroegah was onz nog leuk, nu is het een slap aftreksel van 4chanquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus een hele tijd niet op fok gezeten![]()
Nouja, eerst geminderd en daarna gewoon helemaal gestopt
Ben je te lang lid, moet je maar gewoon stoppen, is een hint van de serverquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:17 schreef shifto het volgende:
het lukt mij niet die graph te maken over mijn hele fok carriere
Ja, eventjes 'sociaal' doenquote:
Ik ben nog nooit op 4chan geweest..quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ik was in 2007 een ONZer en sinds een paar maanden post ik weer wat meer. Vroegah was onz nog leuk, nu is het een slap aftreksel van 4chan
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben je te lang lid, moet je maar gewoon stoppen, is een hint van de server
ONZ is hetzelfde, maar meer een filter.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
Billy Joël - My Live!![]()
Welke baas heeft dit aangevraagd?
Jij bent echt een soort van scheel hequote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:25 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga lekker slapen in mijn, inmiddels volledig in elkaar gezette, tweepersoonsbed![]()
Hele fijne avond nog iedereen![]()
Selectief lezenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent echt een soort van scheel he.
truste Merel babequote:Op zondag 28 augustus 2011 01:25 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga lekker slapen in mijn, inmiddels volledig in elkaar gezette, tweepersoonsbed![]()
Hele fijne avond nog iedereen![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik denk niemand.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Draai jij? of niemand?
[..]
aah...
KSC vond ik saai worden , net iets te oude mensen voor mijn gevoelquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:25 schreef Koen66 het volgende:
ik ben eigenlijk als een nauwelijks postende Fok lurker begonnen, kijkend naar Big Brother en Idols topics
Daarna voornamelijk op Slowchats als X-Factor, TAL, GRTDOJW en KSC
Dankje, jij ookquote:
Ik moet energie opsparen om morgen een hele dag lief te doen tegen 35 man visitequote:Op zondag 28 augustus 2011 01:25 schreef shifto het volgende:
Slaapze hoor slappeling! Zaterdag avond dan toch al op FOK! doorbrengen en dan om half 2 gaan slapen!!
Slaap lekker Koenquote:
Dat dusquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent echt een soort van scheel he.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oh dan neem ik het wel over
Owjah, je zondag partyquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankje, jij ook![]()
[..]
Ik moet energie opsparen om morgen een hele dag lief te doen tegen 35 man visite
[..]
Slaap lekker Koen
ik vind KSC de laatste tijd wat te kliekerig gewordenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
KSC vond ik saai worden , net iets te oude mensen voor mijn gevoel
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Owjah, je zondag partyik zal je de
emoticon besparen omdat je bijna jarig bent!
Wat een woord ook kliekerig..quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:27 schreef Koen66 het volgende:
ik vind KSC de laatste tijd wat te kliekerig geworden
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lekker hier blijven posten dus.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ehm wat bijna?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Owjah, je zondag partyik zal je de
emoticon besparen omdat je bijna jarig bent!
Euro song festivalquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:29 schreef heloef het volgende:
Niemand weet denk ik waar ik ooit begon met posten op FOK!
is dat boeiend dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:29 schreef heloef het volgende:
Niemand weet denk ik waar ik ooit begon met posten op FOK!
Ohaiquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Een beetje wel hè?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Idd niet boeiend. Ik weet het zelf ook niet eens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
is dat boeiend dan?Men weet dat ook niet van mij.
teveel inside jokes soms van mensen die elkaar vaak zien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wat een woord ook kliekerig..
Deze vind ik gewoon goed!quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:31 schreef MsMessy het volgende:
Hoorde vanavond ergens anders ook al een aparte cover
Avantasia - Lay All Your Love on Me
Ik wel van mezelf maar echt totaal niet boeie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Idd niet boeiend. Ik weet het zelf ook niet eens.
Heb je dat opgezocht of onthouden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Euro song festivalover zanger rinus
KSC is dan ook alleen voor de oldbies als ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohai.
[..]
Een beetje wel hè?Eerst deden ze rot tegen baggerusers, toen tegen alle users uit ONZ en nu tegen iedere user die nieuw is in de KSC... Dat vind ik wat ver gaan, maar verder is het nog wel leuk
.
Omdat ze vandaag haar feest houdt? Het is al 12u geweest.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom zei ze net dan dat ze vandaag jarig is?
Die vond ik ook gewoon heel goed gedaan. Dus ik had wel even een WTF moment maar ik vind deze ook leukquote:
Ik ben er gaan posten in de tijd dat ONZ'ers nog geaccepteerd werden, dat was mijn geluk denk ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:32 schreef shifto het volgende:
[..]
KSC is dan ook alleen voor de oldbies als ikkuch
Ik ben er gaan posten toen het deel # nog onder de 100 was. Helft van de user daar kent me niet eens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben er gaan posten in de tijd dat ONZ'ers nog geaccepteerd werden, dat was mijn geluk denk ik.
Ja dat zegt ze net pas via dm.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Omdat ze vandaag haar feest houdt? Het is al 12u geweest.
ik ben er beland toen het een keer de enige levende chat was op een moment dat ik nog niet wilde slapenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben er gaan posten in de tijd dat ONZ'ers nog geaccepteerd werden, dat was mijn geluk denk ik.
Je bent dan ook zeer inactief daaro, ik doe mee vanaf deel 28 en ken je niet eensquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben er gaan posten toen het deel # nog onder de 100 was. Helft van de user daar kent me niet eens.
Te veel ''ga jij nu maar terug naar ONZ'' ''wie de fack ben jij'' ''loop je de KSC nu naar 24u al overhoop te schoppen?''-reacties denk ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:34 schreef ValHallen het volgende:
Er zitten wel best wat leuke mensen in de KSC, toch is het mijn SC niet. Weet niet waarom.
Dude, ik ken jou welquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je bent dan ook zeer inactief daaro, ik doe mee vanaf deel 28 en ken je niet eens
Ik ook.quote:
Wat doe ik hier dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Alleen de leuke KSC'ers zijn hiero
Mja ik vind die Dr. Flash echt een droeftoeter. En aangezien hij daar altijd zit ben ik er maar nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Te veel ''ga jij nu maar terug naar ONZ'' ''wie de fack ben jij'' ''loop je de KSC nu naar 24u al overhoop te schoppen?''-reacties denk ik
U heeft DM.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ohja. Eckte bazen sturen mij even wat goede en bekende dubstepnummers (titels en waar mogelijk youtube of downloadlinkjes) toe voor jingleproducties. DM voor de win!
hij kan best tof zijn, je moet hem een beetje kennen en door sommige dingen heenprikkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja ik vind die Dr. Flash echt een droeftoeter. En aangezien hij daar altijd zit ben ik er maar niet
Hoiquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:39 schreef PriemGirl het volgende:
En kusjekroel voor iedereen die hoi terug zei; ik ben even te lui om iedereen persoonlijk te begroeten
dan krijg je nog een extra persoonlijkequote:Op zondag 28 augustus 2011 01:39 schreef PriemGirl het volgende:
En kusjekroel voor iedereen die hoi terug zei; ik ben even te lui om iedereen persoonlijk te begroeten
Klopt maar hij komt zo depri over op Fok! om een of andere reden.. daarom kan ik er niet tegenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij kan best tof zijn, je moet hem een beetje kennen en door sommige dingen heenprikken
Ik snap dat, hij kan nogal lomp en direct zijn, vooral tegen nieuwen. Meestal bedoelt ie het niet zo lomp, maar dat is moeilijk te zien als KSC-newb. Gewoon posten daar als je wilt en hem negerenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja ik vind die Dr. Flash echt een droeftoeter. En aangezien hij daar altijd zit ben ik er maar niet
In het begin is ie altijd een lul; maar fles is best relaxt als je hem eenmaal leert kennenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij kan best tof zijn, je moet hem een beetje kennen en door sommige dingen heenprikken
Speciaal voor jou danquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan krijg je nog een extra persoonlijke![]()
Ik zal er eens gaan zitten kijken hoe ze op Mister TMI reageren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap dat, hij kan nogal lomp en direct zijn, vooral tegen nieuwen. Meestal bedoelt ie het niet zo lomp, maar dat is moeilijk te zien als KSC-newb. Gewoon posten daar als je wilt en hem negeren.
Ben te lui om te scrollen, over welke user hebbenw e het hier?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In het begin is ie altijd een lul; maar fles is best relaxt als je hem eenmaal leert kennen
Soms wat koppig in zijn beweringen; maar ik vind fles wel ok
[..]
Speciaal voor jou dan![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal er eens gaan zitten kijken hoe ze op Mister TMI reageren.
fles = Dr_Flashquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben te lui om te scrollen, over welke user hebbenw e het hier?
wanneer ik weer is tijd hebquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gaat wel.
Wanneer ga je weer een show doen?
ik kom eigenlijk nauwelijks nog op TAL terwijl ik sommige mensen daar erg graag magquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
Ik zit in 2 SC's nu en dat is voorlopig wel genoeg
Het is ook vrij rustig de laatste tijdquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom eigenlijk nauwelijks nog op TAL terwijl ik sommige mensen daar erg graag mag
Hup!quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom eigenlijk nauwelijks nog op TAL terwijl ik sommige mensen daar erg graag mag
Ik ken zo'n beetje de hele groep daar tegenwoordig persoonlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is toch weer stuk drukker geweest in de zomer zag ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is ook vrij rustig de laatste tijdZag pas nog die oude Southpark OP en daar stonden echt een hoop mensen tussen die er nu nooit meer posten
Komt omdat ik er ben hequote:Op zondag 28 augustus 2011 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is toch weer stuk drukker geweest in de zomer zag ik
daarvoor maanden heeeeeel rustig, zo erg dat ik ook afhaakte
dat is mijn probleem, ik kan gewoon te weinig meeten door wat persoonlijke issues, ben blij dat het af en toe lukt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken zo'n beetje de hele groep daar tegenwoordig persoonlijk.
Wij delen hier mp3's gratis.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:51 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik ben blij mijn mp3uploader werkt.
Hopelijk krijg ik hier wat centjes voor
Ik ben er gaan zitten 3 dagen voor een meet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is mijn probleem, ik kan gewoon te weinig meeten door wat persoonlijke issues, ben blij dat het af en toe lukt.
Vorig jaar oktober 1x een TAL meet meegepikt
Niks gevreesd, vind hem gewoon een mongol.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
De gevreesde Flash heet mij welkom in KSC, goh was hij nou echt zo erg?
ja was nummer dat ik nog niet kende op mtv dat ik ff moest zien... jay-z met kanye westquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer!Je mist gewoon Brainpower met boks ouwe maar dan van zn dub en dwars cd.
Hmm hmm Joseph Gordon-Levitt en Natalie Portman is instant win. Ik ga m downloadenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:52 schreef MsMessy het volgende:
Gister de film Hesher gezien, dat is echt een goeie WTF film. Kon 'm wel waarderen
dat zijn toch alle FD de films?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef Melting het volgende:
Net Final Destination 5 gekeken. Was een echte 3D film. Erg voorspelbaar, dat wel.
Is er een 5?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef Melting het volgende:
Net Final Destination 5 gekeken. Was een echte 3D film. Erg voorspelbaar, dat wel.
Let wel beide zien er in de film een beetje apart uit, maar het is echt wel een film in een buitencategorie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm hmm Joseph Gordon-Levitt en Natalie Portman is instant win. Ik ga m downloaden
Ja maar eehm....quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja was nummer dat ik nog niet kende op mtv dat ik ff moest zien... jay-z met kanye west
Oh sorry.quote:
Zodra je t idee door hebt is t zo voorspelbaar als de tiefus.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De 1e 2 niet manDaarna werd het inderdaad kut.
ja en ik bedoeldequote:
Ja ben echt impressed lolquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:57 schreef RockNijntje het volgende:
Nou VH, je kan er nu gerust posten hoor. ''hij'' is veelste druk met Shifto bashen.
Apart is goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Let wel beide zien er in de film een beetje apart uit, maar het is echt wel een film in een buitencategorie.
Ja hij kan het godverdomme met drie keer klikken op z'n scherm nalezenquote:
grappig nummerquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja en ik bedoelde
http://www20.zippyshare.com/v/12929387/file.html
deze dus.
.
Ik vind de mijne beter.![]()
Ik niets. Ik vind ze niet beter dan Dick Brave. Maar ach.... het klinkt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
Wat heeft iedereen met the baseballs?
Ik durf alleen als ik de Brabantkliek bij me hebquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:57 schreef RockNijntje het volgende:
Nou VH, je kan er nu gerust posten hoor. ''hij'' is veelste druk met Shifto bashen.
Que?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja hij kan het godverdomme met drie keer klikken op z'n scherm nalezen.
Ja in dat hokje pas het wel een beetje maar het is er ook niet echt helemaal in te plaatsen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Apart is goedIk lees dat het een soort van tragikomedie is?
Dat vrolijke maakt t m voor mij juist een wereld nummer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
grappig nummerecht zon vrolijk toontje
ik had door t woord dub... dubstep remix verwacht![]()
Jongen... een maybach in de clip![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geen hokjesfilm dusquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja in dat hokje pas het wel een beetje maar het is er ook niet echt helemaal in te plaatsen.
ja klinkt leukquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vrolijke maakt t m voor mij juist een wereld nummer.Komt van zn cd Dub en Dwars.
Auto's
Sorry maar ik vind ze (op t nummer wat je net draaide na) gewoon KUT.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik niets. Ik vind ze niet beter dan Dick Brave. Maar ach.... het klinkt.
Daarom draaide ik ook dat nummer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind ze (op t nummer wat je net draaide na) gewoon KUT.
Ik kom uit Brabant...quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik durf alleen als ik de Brabantkliek bij me heb
Dat hij met drie keer klikken kan zien dat je al voor #100 postte, waar de hele discussie over gaatquote:
Al slopen ze een auto van 5 duizend eu. Het doet me net zo veel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja klinkt leuk![]()
Jongen een auto van een paar ton ff slopen voor de funbazen
NVM had zo gekundquote:
Ja ik hoopte stiekem dat ie dat deed en dik op zijn bek zou gaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kom uit Brabant....
[..]
Dat hij met drie keer klikken kan zien dat je al voor #100 postte, waar de hele discussie over gaat.
Ik ook... er schiet me meteen iets te binnen!quote:
auto'squote:Op zondag 28 augustus 2011 02:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al slopen ze een auto van 5 duizend eu. Het doet me net zo veel.
Zuid-Oost toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kom uit Brabant....
[..]
Dat hij met drie keer klikken kan zien dat je al voor #100 postte, waar de hele discussie over gaat.
ik kom er ook graagquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:10 schreef cablegunmaster het volgende:
Brabanders zijn gezellige mensen.
Dat mag ie zelf wetenquote:
Absoluut niet!quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iets anders van hun hoef ik dus ook niet te verwachten?
Zuid holland nog beterquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:10 schreef cablegunmaster het volgende:
Brabanders zijn gezellige mensen.
In België heb ik niks te zoeken, paar keer geweest... nahhquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:11 schreef PriemGirl het volgende:
En belgen dan !!!
O nee ik woon nu ook in brabant
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zuid-Oost toch?Omgeving Helmond?
Amai! ik heb een belg als fuckbuddyquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:11 schreef PriemGirl het volgende:
En belgen dan !!!
O nee ik woon nu ook in brabant
Ik hield al van je maar nog meer omdat friet.quote:
Helmond is ook tyfuslelijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]. Al vind ik Helmond maar
![]()
![]()
enzo...
Jij snapt emquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Amai! ik heb een belg als fuckbuddyniemand die geiler kan praten tijdens de sex dan een belgische
Klinkt dat dan niet alsof je met zo'n dom K3-wijf bezig bent?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Amai! ik heb een belg als fuckbuddyniemand die geiler kan praten tijdens de sex dan een belgische
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt dat dan niet alsof je met zo'n dom K3-wijf bezig bent?.
Dat vroeg ik mij ook afquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deurne is ook lelijk gewordenquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Helmond is ook tyfuslelijkSowieso kent Brabant best wat lelijke steden
Roosendaal, Bergen op Zoom, Helmond, Al die gedrochten rondom Eindhoven...
quote:
Nope, verre van!!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goed bloedquote:
Ik vroeg me ook al af waar ligt dat dorp van jou.quote:
daarom Zuid/Noord Hollandquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:15 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik mis de grachten in eindhoven , elke "stad' die iets toe doet heeft grachten en ziet erdaardoor toffer uit. maar dat mist Eindhoven.
Gelderland-Zuid oftwel Noord-Brabant-Noord-Noord.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af waar ligt dat dorp van jou.![]()
Even zitten lezen maar dat is denk ik echt wel een film voor mij, al weet ik niet eens zeker of ik 'm niet al een keer heb gezien want er zit wel enige herkenning in maar als ik 'm ergens zie zal ik 'm kijken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen hokjesfilm dusKen je Happiness? Ik durf hem aan bijna niemand aan te raden maar ik denk dat hij wel in jouw straatje past
http://www.moviemeter.nl/film/240
ik heb dat met elk soort alcoholoquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:17 schreef shifto het volgende:
Wiskey is echt killer voor je typen....
Ik merk het.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:17 schreef shifto het volgende:
Wiskey is echt killer voor je typen....
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gelderland-Zuid oftwel Noord-Brabant-Noord-Noord.
quote:
ik zag de rode streep eronder ja....quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik merk het.
Je typt whiskey zelfs al fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Het is echt een ontzettend pijnlijke film. Toppunt is die pedofiele vader die seksgesprekken heeft met zijn zoontje. Aan de ene kant wil je het uitzetten, aan de andere kant blijf je gefascineerd kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Even zitten lezen maar dat is denk ik echt wel een film voor mij, al weet ik niet eens zeker of ik 'm niet al een keer heb gezien want er zit wel enige herkenning in maar als ik 'm ergens zie zal ik 'm kijken.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:20 schreef RockNijntje het volgende:
Het is rood en vliegt door de kamer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Het is rood en vliegt door de kamer...wheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Het is rood en vliegt door de kamer...1950 belde, ze willen hun grap terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Toen was dat taboe!quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1950 belde, ze willen hun grap terug.
Het is rood en vliegt door de kamer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh, dat hebben de meesten hier toch niet meegemaakt dus dan was het een haske leuke grap.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1950 belde, ze willen hun grap terug.
Yep echt iets wat ik zou kijken vanwege tegenstrijdige gevoelens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is echt een ontzettend pijnlijke film. Toppunt is die pedofiele vader die seksgesprekken heeft met zijn zoontje. Aan de ene kant wil je het uitzetten, aan de andere kant blijf je gefascineerd kijken
Nee klopt. Als je maar weet dat alles wat ik zeg waarheid is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
klopt maar dat is nu niet van belang
Ik heb een voorkeur voor whiskyquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik merk het.
Je typt whiskey zelfs al fout.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:22 schreef DeRakker. het volgende:
Het is geel en krom.Ik keek ook nog ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat weet ik, behalve deze uitspraak.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee klopt. Als je maar weet dat alles wat ik zeg waarheid is.
U mag meer fotos van uw heerlijke neukertjes sturen hoor.quote:
Je moet?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:25 schreef Outpost76 het volgende:
Ja mensen eehm ik moet afsluiten.
Slaa[ lekkert
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:25 schreef Outpost76 het volgende:
Slaap lekkert
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:25 schreef Outpost76 het volgende:
Slaa[ lekkert
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:25 schreef Outpost76 het volgende:
Slaa[ lekkert
Ik wil de rest van de FOK loners niet zielig laten voelenquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:25 schreef heloef het volgende:
[..]
U mag meer fotos van uw heerlijke neukertjes sturen hoor.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:27 schreef Koen66 het volgende:
mensen ik ga ook nokken
luisterse envoor later
thanks 4 the music
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |