Is er een 5?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef Melting het volgende:
Net Final Destination 5 gekeken. Was een echte 3D film. Erg voorspelbaar, dat wel.
Let wel beide zien er in de film een beetje apart uit, maar het is echt wel een film in een buitencategorie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm hmm Joseph Gordon-Levitt en Natalie Portman is instant win. Ik ga m downloaden
Ja maar eehm....quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja was nummer dat ik nog niet kende op mtv dat ik ff moest zien... jay-z met kanye west
Oh sorry.quote:
Zodra je t idee door hebt is t zo voorspelbaar als de tiefus.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De 1e 2 niet manDaarna werd het inderdaad kut.
ja en ik bedoeldequote:
Ja ben echt impressed lolquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:57 schreef RockNijntje het volgende:
Nou VH, je kan er nu gerust posten hoor. ''hij'' is veelste druk met Shifto bashen.
Apart is goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Let wel beide zien er in de film een beetje apart uit, maar het is echt wel een film in een buitencategorie.
Ja hij kan het godverdomme met drie keer klikken op z'n scherm nalezenquote:
grappig nummerquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja en ik bedoelde
http://www20.zippyshare.com/v/12929387/file.html
deze dus.
.
Ik vind de mijne beter.![]()
Ik niets. Ik vind ze niet beter dan Dick Brave. Maar ach.... het klinkt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
Wat heeft iedereen met the baseballs?
Ik durf alleen als ik de Brabantkliek bij me hebquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:57 schreef RockNijntje het volgende:
Nou VH, je kan er nu gerust posten hoor. ''hij'' is veelste druk met Shifto bashen.
Que?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja hij kan het godverdomme met drie keer klikken op z'n scherm nalezen.
Ja in dat hokje pas het wel een beetje maar het is er ook niet echt helemaal in te plaatsen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Apart is goedIk lees dat het een soort van tragikomedie is?
Dat vrolijke maakt t m voor mij juist een wereld nummer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
grappig nummerecht zon vrolijk toontje
ik had door t woord dub... dubstep remix verwacht![]()
Jongen... een maybach in de clip![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geen hokjesfilm dusquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja in dat hokje pas het wel een beetje maar het is er ook niet echt helemaal in te plaatsen.
ja klinkt leukquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vrolijke maakt t m voor mij juist een wereld nummer.Komt van zn cd Dub en Dwars.
Auto's
Sorry maar ik vind ze (op t nummer wat je net draaide na) gewoon KUT.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik niets. Ik vind ze niet beter dan Dick Brave. Maar ach.... het klinkt.
Daarom draaide ik ook dat nummer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind ze (op t nummer wat je net draaide na) gewoon KUT.
Ik kom uit Brabant...quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik durf alleen als ik de Brabantkliek bij me heb
Dat hij met drie keer klikken kan zien dat je al voor #100 postte, waar de hele discussie over gaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |