Slaap lekker!quote:
tot zo!quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:07 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tot een volgende show!! (indien op locatie met meer en enthousiaster publiek ghehe)![]()
Zo, ik ga nu de boel inpakken. Kan thuis pas weer luisteren naar je Melting. Ciao!!!
![]()
![]()
![]()
Hij is wel tof, maar naar het einde toe wordt ie steeds vager.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:07 schreef Viro het volgende:
Ik ga straks Limitless kijken, heb er goede dingen over gehoord
Meltingquote:
Leon pas nog gedraaid. Geniale film! En als je wilt lachen met horrorsfeer: Tucker & Dale vs. Evil = giller!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb hem al eerder gezien, briljante filmNatalie Portman als klein meisje en Gary Oldman als badguy
Goeie filmquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:07 schreef Viro het volgende:
Ik ga straks Limitless kijken, heb er goede dingen over gehoord
WAT!!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:15 schreef 92Merel het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_graph
Wat slecht
Daarom heb ik dus een hele tijd niet op fok gezetenquote:
en nu weer (tijdelijk) terugquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus een hele tijd niet op fok gezeten![]()
Nouja, eerst geminderd en daarna gewoon helemaal gestopt
Ja ik was in 2007 een ONZer en sinds een paar maanden post ik weer wat meer. Vroegah was onz nog leuk, nu is het een slap aftreksel van 4chanquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus een hele tijd niet op fok gezeten![]()
Nouja, eerst geminderd en daarna gewoon helemaal gestopt
Ben je te lang lid, moet je maar gewoon stoppen, is een hint van de serverquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:17 schreef shifto het volgende:
het lukt mij niet die graph te maken over mijn hele fok carriere
Ja, eventjes 'sociaal' doenquote:
Ik ben nog nooit op 4chan geweest..quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ik was in 2007 een ONZer en sinds een paar maanden post ik weer wat meer. Vroegah was onz nog leuk, nu is het een slap aftreksel van 4chan
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben je te lang lid, moet je maar gewoon stoppen, is een hint van de server
ONZ is hetzelfde, maar meer een filter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |