daarom Zuid/Noord Hollandquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:15 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik mis de grachten in eindhoven , elke "stad' die iets toe doet heeft grachten en ziet erdaardoor toffer uit. maar dat mist Eindhoven.
Gelderland-Zuid oftwel Noord-Brabant-Noord-Noord.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af waar ligt dat dorp van jou.![]()
Even zitten lezen maar dat is denk ik echt wel een film voor mij, al weet ik niet eens zeker of ik 'm niet al een keer heb gezien want er zit wel enige herkenning in maar als ik 'm ergens zie zal ik 'm kijken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen hokjesfilm dusKen je Happiness? Ik durf hem aan bijna niemand aan te raden maar ik denk dat hij wel in jouw straatje past
http://www.moviemeter.nl/film/240
ik heb dat met elk soort alcoholoquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:17 schreef shifto het volgende:
Wiskey is echt killer voor je typen....
Ik merk het.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:17 schreef shifto het volgende:
Wiskey is echt killer voor je typen....
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gelderland-Zuid oftwel Noord-Brabant-Noord-Noord.
quote:
ik zag de rode streep eronder ja....quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik merk het.
Je typt whiskey zelfs al fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Het is echt een ontzettend pijnlijke film. Toppunt is die pedofiele vader die seksgesprekken heeft met zijn zoontje. Aan de ene kant wil je het uitzetten, aan de andere kant blijf je gefascineerd kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Even zitten lezen maar dat is denk ik echt wel een film voor mij, al weet ik niet eens zeker of ik 'm niet al een keer heb gezien want er zit wel enige herkenning in maar als ik 'm ergens zie zal ik 'm kijken.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:20 schreef RockNijntje het volgende:
Het is rood en vliegt door de kamer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Het is rood en vliegt door de kamer...wheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Het is rood en vliegt door de kamer...1950 belde, ze willen hun grap terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |