Al slopen ze een auto van 5 duizend eu. Het doet me net zo veel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja klinkt leuk![]()
Jongen een auto van een paar ton ff slopen voor de funbazen
NVM had zo gekundquote:
Ja ik hoopte stiekem dat ie dat deed en dik op zijn bek zou gaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kom uit Brabant....
[..]
Dat hij met drie keer klikken kan zien dat je al voor #100 postte, waar de hele discussie over gaat.
Ik ook... er schiet me meteen iets te binnen!quote:
auto'squote:Op zondag 28 augustus 2011 02:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al slopen ze een auto van 5 duizend eu. Het doet me net zo veel.
Zuid-Oost toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kom uit Brabant....
[..]
Dat hij met drie keer klikken kan zien dat je al voor #100 postte, waar de hele discussie over gaat.
ik kom er ook graagquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:10 schreef cablegunmaster het volgende:
Brabanders zijn gezellige mensen.
Dat mag ie zelf wetenquote:
Absoluut niet!quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iets anders van hun hoef ik dus ook niet te verwachten?
Zuid holland nog beterquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:10 schreef cablegunmaster het volgende:
Brabanders zijn gezellige mensen.
In België heb ik niks te zoeken, paar keer geweest... nahhquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:11 schreef PriemGirl het volgende:
En belgen dan !!!
O nee ik woon nu ook in brabant
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zuid-Oost toch?Omgeving Helmond?
Amai! ik heb een belg als fuckbuddyquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:11 schreef PriemGirl het volgende:
En belgen dan !!!
O nee ik woon nu ook in brabant
Ik hield al van je maar nog meer omdat friet.quote:
Helmond is ook tyfuslelijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]. Al vind ik Helmond maar
![]()
![]()
enzo...
Jij snapt emquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Amai! ik heb een belg als fuckbuddyniemand die geiler kan praten tijdens de sex dan een belgische
Klinkt dat dan niet alsof je met zo'n dom K3-wijf bezig bent?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Amai! ik heb een belg als fuckbuddyniemand die geiler kan praten tijdens de sex dan een belgische
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |