Die vond ik ook gewoon heel goed gedaan. Dus ik had wel even een WTF moment maar ik vind deze ook leukquote:
Ik ben er gaan posten in de tijd dat ONZ'ers nog geaccepteerd werden, dat was mijn geluk denk ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:32 schreef shifto het volgende:
[..]
KSC is dan ook alleen voor de oldbies als ikkuch
Ik ben er gaan posten toen het deel # nog onder de 100 was. Helft van de user daar kent me niet eens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben er gaan posten in de tijd dat ONZ'ers nog geaccepteerd werden, dat was mijn geluk denk ik.
Ja dat zegt ze net pas via dm.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Omdat ze vandaag haar feest houdt? Het is al 12u geweest.
ik ben er beland toen het een keer de enige levende chat was op een moment dat ik nog niet wilde slapenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben er gaan posten in de tijd dat ONZ'ers nog geaccepteerd werden, dat was mijn geluk denk ik.
Je bent dan ook zeer inactief daaro, ik doe mee vanaf deel 28 en ken je niet eensquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben er gaan posten toen het deel # nog onder de 100 was. Helft van de user daar kent me niet eens.
Te veel ''ga jij nu maar terug naar ONZ'' ''wie de fack ben jij'' ''loop je de KSC nu naar 24u al overhoop te schoppen?''-reacties denk ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:34 schreef ValHallen het volgende:
Er zitten wel best wat leuke mensen in de KSC, toch is het mijn SC niet. Weet niet waarom.
Dude, ik ken jou welquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je bent dan ook zeer inactief daaro, ik doe mee vanaf deel 28 en ken je niet eens
Ik ook.quote:
Wat doe ik hier dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Alleen de leuke KSC'ers zijn hiero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |