Is ook goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Jammer had best om 3 uur over willen schakelen
Die dan net weer nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:46 schreef WickedTunes het volgende:
De pratende pater, de zingende zuster.... Frater Fernantius. Wim![]()
![]()
zeker, heb toch gauw 10 lp's van mquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:46 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
zeker, heb toch gauw 10 lp's van m
wel dat eerste sampletje dat we hoordenquote:
Topquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Is ook goedDan zet ik guppie weer uit. Zodra jij inlogt gooi ik guppie aan. Als jij uitlogt neemt guppie het over.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:47 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
wel dat eerste sampletje dat we hoorden
ja, geniaal die oude platen. Heb ik ooit fanatiek verzameld. Nu heb ik hele lijst van o.a.:quote:
Heb je dan ook Zuinig over de drempel?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ja, geniaal die oude platen. Heb ik ooit fanatiek verzameld. Nu heb ik hele lijst van o.a.:
Tineke Schouten
Paul v. Vliet
Herman van Veen
Fons Jansen
Wim Sonneveld
Toon Hermans
Andre van Duin
Wim Kan
Seth Gaikema
....
van wie?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heb je dan ook Zuinig over de drempel?
Oh nu kan ik iets leuks vertellen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ja, geniaal die oude platen. Heb ik ooit fanatiek verzameld. Nu heb ik hele lijst van o.a.:
Tineke Schouten
Paul v. Vliet
Herman van Veen
Fons Jansen
Wim Sonneveld
Toon Hermans
Andre van Duin
Wim Kan
Seth Gaikema
....
Infected mushroom, maak er nu mijn buren mee gekquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Welke kant zal ik vandaag eens opgaan met mijn muziek?
Freaky GOA... niceeeequote:Op zondag 28 augustus 2011 02:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Infected mushroom, maak er nu mijn buren mee gek
heb ik ook alles van jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Infected mushroom, maak er nu mijn buren mee gek
Wim Kan, ik ken van hem twee nummers Zuinig over de drempel en Lijmen jan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:54 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
van wie?
Oh, ja, heb ook nog leuke lp van het simplistisch verbond
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb ik ook alles van ja. eerste halfuur ga ik eens een eigen richting op daarna kan je gewoon wat verzoekjes indienen
Helaas ken hun nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:00 schreef shifto het volgende:
hmmmm... Je hebt vast niksvan OC remix?
Trusten meltingquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:00 schreef Melting het volgende:
Maar luitjes... ik ben mijn bed ook opzoeken!
Graag gedaan!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:00 schreef MsMessy het volgende:
Melting weer bedankt voor een leuke show
ocremix.orgquote:
truste!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:00 schreef Melting het volgende:
Maar luitjes... ik ben mijn bed ook opzoeken!
WB! Leuk dat je er weer bent. Kabel draait nuquote:
Ik heb tevel gedronken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gezellig ik welwou het niet zijn maar bier is op
te weinig gehaald!
Dat zien we wel eens vaker op zaterdag.quote:
You wish .quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zien we wel eens vaker op zaterdag.
Ik heb nu al zin in Appelpop, camping, dronken chicks hosselen en ook nog muziek.
Oh en ik zit in een tent met een lekker ding.
Nee hoor nog niet of je moet wel heel erg ADHD gaan doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:07 schreef cablegunmaster het volgende:
Hopelijk heb ik geen chipmunk stemmetje, als ik microfoon voor het eerst aandoe doet hij dit soms.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zien we wel eens vaker op zaterdag.
Ik heb nu al zin in Appelpop, camping, dronken chicks hosselen en ook nog muziek.
Oh en ik zit in een tent met een lekker ding.
Nee ik mag in de tent van Faye.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
You wish .
Dat hoopt iedere vent op zo'n festival
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |