Slaapse Joof en Heloef!quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:14 schreef johnnylove het volgende:
Zie nu pas dat er een radio uitzending aangekoppeld is aan deze draad...
Ik draai muziekquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:14 schreef johnnylove het volgende:
Zie nu pas dat er een radio uitzending aangekoppeld is aan deze draad...
Ik lul ook maar wat mee... En ondertussen denken dat die biertjes mij niks doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
![]()
Je dacht zeker al, waar lullen die luitjes over?
Nee helaas net de laatste. Heb nog wel Glenfiddich die ik graag deel met andere..quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:16 schreef WickedTunes het volgende:
Heb je nog over, ik ben door mn voorraad heen
welk nummer?quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:16 schreef MsMessy het volgende:
Ik moet eigenlijk ook weer eens de soundtrack van The Crow luisteren, zie 'm net staan op m'n computer.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:15 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat mee... En ondertussen denken dat die biertjes mij niks doen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:16 schreef MsMessy het volgende:
Ik moet eigenlijk ook weer eens de soundtrack van The Crow luisteren, zie 'm net staan op m'n computer.
Eigenlijk de hele soundtrack maar vooral Pantera - The Badge en My Life With The Thrill Kill Cult - After The Fleshquote:
De hoofdrolspelers gaan ook voortijdig dood.quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar zo te zien inspiratie van The Joker vandaan komt voor Dark Knight
Nee hooor... hij draaide echt Africa hahhaa...quote:
Ikke zal je ff helpen heb ik ook last vanquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:25 schreef johnnylove het volgende:
Ikke linken naar http://x-raydio.playtheradio.com/, maar zowel in IE als Chrome hij niks speule
Try this: link in OP in VLC, Itunes, Mediaspeler, oid gooienquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:25 schreef johnnylove het volgende:
Ikke linken naar http://x-raydio.playtheradio.com/, maar zowel in IE als Chrome hij niks speule
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |