Zonne dokter kan je dat haarfijn uittesten en daarna precies vertellen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waarvoor ik allergisch ben.
Over een trip gesproken..quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:54 schreef ValHallen het volgende:
Oh heb gisteren Sucker Punch gezien. Vond hem maar saai ondanks vechtende meisjes in korte rokjes
Annie ken ik welquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:55 schreef WickedTunes het volgende:
LOL... Kabel is te jong om Bob en Annie te kennen
Dresden Dolls
Vond de muziek wel goed en dat was het wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:54 schreef ValHallen het volgende:
Oh heb gisteren Sucker Punch gezien. Vond hem maar saai ondanks vechtende meisjes in korte rokjes
Ik vond de muziek juist tenenkrommend op het eerste nummer (BjorkBjurk) na. En die scenes tussendoor waren slaapverwekkend, de actiescenes redelijk tot slecht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Vond de muziek wel goed en dat was het wel.
Hmm, vond hem eigenlijk best rechttoe rechtaan. Trippy films zijn bij mij meer een Natural Born Killers, Eraserhead, Irreversible.quote:
Bob de Rooy (typetje van Paul de Leeuw). Had ooit persiflage op The Phantom....quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Annie ken ik weldat roodharige meiske
uit de film genaamd Annie?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik denk dat ik eens bij RockNijntje kruip
Heb 't wel gehad sinds vanmiddag 12 uur..
Ik bedoelde het verhaal an sich..quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, vond hem eigenlijk best rechttoe rechtaan. Trippy films zijn bij mij meer een Natural Born Killers, Eraserhead, Irreversible.
Trusten Joofquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik denk dat ik eens bij RockNijntje kruip
Heb 't wel gehad sinds vanmiddag 12 uur..
Dat is echt een stonerfilm pur sang jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:03 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Ik bedoelde het verhaal an sich..
Dit is ook een trip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |