Ik heb het niet oz op cakequote:Op zondag 28 augustus 2011 03:48 schreef WickedTunes het volgende:
Cake:
- Perhaps, perhaps, perhaps
Your pick![]()
Ik wel!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb het niet oz op cake.
En space cake?quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb het niet oz op cake.
Oh, soms lijk je een ervaren gebruikerquote:
Zo klinkt ie dan op de radioquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, soms lijk je een ervaren gebruiker.
Ik heb hem nooit horen pratenquote:
http://www.youtube-mp3.org/quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:55 schreef WickedTunes het volgende:
Deze moet ik nog x binnenhalen... leuk deuntje van meesterlijke game!
Je eigen site?quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://www.youtube-mp3.org/
en dan je liedje zoeken. beste site voor youtube -> mp3 die ik ben tegen gekomen
Ok, space cake is het dus alvast niet...quote:
Okee thanx. Ik trek meestal youtube binnen als Flashvid met Mactube. Daarna gooi ik m door Audacity en maak ik er een 320kbit mp3 vanquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://www.youtube-mp3.org/
en dan je liedje zoeken. beste site voor youtube -> mp3 die ik ben tegen gekomen
Of je doet lekker moeilijk jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:58 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Okee thanx. Ik trek meestal youtube binnen als Flashvid met Mactube. Daarna gooi ik m door Audacity en maak ik er een 320kbit mp3 van
youtube streamt geen 320kbit uitquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:58 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Okee thanx. Ik trek meestal youtube binnen als Flashvid met Mactube. Daarna gooi ik m door Audacity en maak ik er een 320kbit mp3 van
Deze doet het haast instantquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of je doet lekker moeilijk ja. Ik gebruik die groene site die bijna bovenaan staat als je googelt op ''online converter''
.
Ja, ik zal er eens naar kiek'nquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Deze doet het haast instantKlik klaar
.
idd fijne site. Heb net ff geprobeerdquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Deze doet het haast instantKlik klaar
.
Dacht ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:05 schreef MsMessy het volgende:
Damn mag ik dan echt niets anders doen
"frisse" lucht zekerquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dacht ik ook. was even buiten voor een paar minuten ff frisse neus ophalen
.
eeuhm.. betraptquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
"frisse" lucht zekerwant meestal neem je een teug lucht dan toch echt met extra's als ik me niet vergis
Ik veroordeel je niet hoor, ben zelf pas anderhalf jaar geleden gestopt en weet nog heel goed hoe het is.quote:
moet zelf eigenlijk ook stoppenquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik veroordeel je niet hoor, ben zelf pas anderhalf jaar geleden gestopt en weet nog heel goed hoe het is.
Ik heb er zes weken voor nodig gehad met nicotinepleisters en een keiharde wil (longziektes en kanker komen veelvuldig in mijn familie voor en dus vond ik mezelf behoorlijk dom bezig als ik ouder wil worden dan 70)quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet zelf eigenlijk ook stoppen
ik sluit mezelf de eerste 3 dagen op, daarna gaat het redelijk .. tot de 6e week ofzo en daarna krijg ik het heel moeilijk. bier is slecht voor je daarna om de verleiding te weerstaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb er zes weken voor nodig gehad met nicotinepleisters en een keiharde wil (longziektes en kanker komen veelvuldig in mijn familie voor en dus vond ik mezelf behoorlijk dom bezig als ik ouder wil worden dan 70)
Mwhoah valt toch reuze mee deze muziekquote:
Hoiquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeienacht, Mysteryland klanten ook weer overleefd
Goedenachtquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb dat 1 keer gedaan, om even indruk te maken.quote:
Gelukkig en halloquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Festivals op een parkeerplaats wou je zeggen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Serieus, voortaan festival terreinen asfalteren svp.. wat een baggerbende gadverdamme.!
Die plastic tegels op Werchter funtioneerden ook goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Serieus, voortaan festival terreinen asfalteren svp.. wat een baggerbende gadverdamme.!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die plastic tegels op Werchter funtioneerden ook goed.
Maar toen had het NOG niet geregend....
Toen kwam er koeienpoep doorheenquote:
Ja of gewoon een speciaal geasfalteerd stuk grond, met geasfalteerde parkeerplaatsen voor de touringcars..quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Festivals op een parkeerplaats wou je zeggen?
Klinkt mij als pure horror in de oren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja of gewoon een speciaal geasfalteerd stuk grond, met geasfalteerde parkeerplaatsen voor de touringcars..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |