Appelpop!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Appelpop word echt gewlgid !
Misschien moet ik dn maar minder drinken
Dat kan ik juist met effecten bewerkstelligenquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:07 schreef cablegunmaster het volgende:
Hopelijk heb ik geen chipmunk stemmetje, als ik microfoon voor het eerst aandoe doet hij dit soms.
Jij kent Faye niet?quote:
Nog eentje van hugh lauriequote:Op zondag 28 augustus 2011 03:11 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat kan ik juist met effecten bewerkstelligen
PS: Zocht ik me net toch partij naar m'n bril, waar ligt ie... juist op riggeltje van fontijntje in toilet duzzz![]()
Oh, dit is mooie versie van Summertime!?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:13 schreef Insomnium het volgende:
iik ga n bed liggn.
Alles draait
Ik vind julluie lief !
Mooie pianodeuntjes voor de nachtquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nog eentje van hugh laurieSt. James infirmary even twee van zijn beste eruitgehaald
Op het album Blood Sugar Sex Magik is het het laatste nummerquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Serieus? hij is gecovered door Hugh laurie die we allemaal kennen als Dr house?
Ik kan ook niet meer typen zonder zovaak te hoeven backspacen dat er alweer zoveel posts bijzij nquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:13 schreef Insomnium het volgende:
iik ga n bed liggn.
Alles draait
Ik vind julluie lief !
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:13 schreef Insomnium het volgende:
iik ga n bed liggn.
Alles draait
Ik vind julluie lief !
Dankje dit was mijn nieuwe aanwinst van deze weekquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:13 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Mooie pianodeuntjes voor de nacht
try it zonder, we snappen toch wel wat je bedoelt. haha... of ben je zo'n neurotische perfectionist als ik?quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meer typen zonder zovaak te hoeven backspacen dat er alweer zoveel posts bijzij n
M'n nwe aanwinsten heb ik vanaaf gedraaid (artiesten van festival waar ik heen was en andere lekkere tunes)quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dankje dit was mijn nieuwe aanwinst van deze week
Geen idee wie dit bijhoud, te weinig mensen die dit doen heb ik het ideequote:Op zondag 28 augustus 2011 03:17 schreef WickedTunes het volgende:
Rooster is helaas voor geen meter uptodate... mss meer mensen rechten geven voor wijzigingen?
Ja al vervalt dat ook na hoeveel alchohol je nutigd, ik ben afk!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:15 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
try it zonder, we snappen toch wel wat je bedoelt. haha... of ben je zo'n neurotische perfectionist als ik?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja al vervalt dat ook na hoeveel alchohol je nutigd, ik ben afk!
als je die op youtube kan vinden? Graagquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:19 schreef WickedTunes het volgende:
Kabel, heb je Paul Weller - Wild Wood (Portishead edit)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |