Ik heb er zes weken voor nodig gehad met nicotinepleisters en een keiharde wil (longziektes en kanker komen veelvuldig in mijn familie voor en dus vond ik mezelf behoorlijk dom bezig als ik ouder wil worden dan 70)quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet zelf eigenlijk ook stoppen
ik sluit mezelf de eerste 3 dagen op, daarna gaat het redelijk .. tot de 6e week ofzo en daarna krijg ik het heel moeilijk. bier is slecht voor je daarna om de verleiding te weerstaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb er zes weken voor nodig gehad met nicotinepleisters en een keiharde wil (longziektes en kanker komen veelvuldig in mijn familie voor en dus vond ik mezelf behoorlijk dom bezig als ik ouder wil worden dan 70)
Mwhoah valt toch reuze mee deze muziekquote:
Hoiquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeienacht, Mysteryland klanten ook weer overleefd
Goedenachtquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb dat 1 keer gedaan, om even indruk te maken.quote:
Gelukkig en halloquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Festivals op een parkeerplaats wou je zeggen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Serieus, voortaan festival terreinen asfalteren svp.. wat een baggerbende gadverdamme.!
Die plastic tegels op Werchter funtioneerden ook goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Serieus, voortaan festival terreinen asfalteren svp.. wat een baggerbende gadverdamme.!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die plastic tegels op Werchter funtioneerden ook goed.
Maar toen had het NOG niet geregend....
Toen kwam er koeienpoep doorheenquote:
Ja of gewoon een speciaal geasfalteerd stuk grond, met geasfalteerde parkeerplaatsen voor de touringcars..quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Festivals op een parkeerplaats wou je zeggen?
Klinkt mij als pure horror in de oren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja of gewoon een speciaal geasfalteerd stuk grond, met geasfalteerde parkeerplaatsen voor de touringcars..
Niet normaal, sommigen zaten tot aan hun enkels onder de blubber.. En wij stonden met 70 touringcars op een rij op een fucking fietspad, en we konden pas op een bepaald stuk de berm oversteken naar de gewone weghelft.. Eer dat we zo ver waren waren we al ruim een uur verder dan de bedoeling was..quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Klinkt mij als pure horror in de oren.
Maar van uit jouw standpunt begrijp ik het prima.
Pure horror is lijkt me een bus uit de modder moeten trekken terwijl de festivalgangers achter je steeds chagrijniger wordenquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Klinkt mij als pure horror in de oren.
Maar van uit jouw standpunt begrijp ik het prima.
Gewoon negeren en vragen of ze mee willen duwenquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Pure horror is lijkt me een bus uit de modder moeten trekken terwijl de festivalgangers achter je steeds chagrijniger worden
Maar Lowlands op de P2 in Amsterdam bijvoorbeeld lijkt me nou niet echt leuk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Pure horror is lijkt me een bus uit de modder moeten trekken terwijl de festivalgangers achter je steeds chagrijniger worden
"Als je naar huis wilt help je mee duwen.."quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gewoon negeren en vragen of ze mee willen duwen
Een compromis dan.. De toegang en de weg naar de parkeerplaatsen volledig asfalt, zodat men dan de schoenen schoon kan lopen..quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar Lowlands op de P2 in Amsterdam bijvoorbeeld lijkt me nou niet echt leuk.
Lekker neer ploffen op het gras is er ook niet bij dan.
Claire de Lune - Debussyquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:19 schreef cablegunmaster het volgende:
Daarnaast verzoekjes kunnen altijd nog ingeleverd worden , liefst richting piano klassiek, jazz,rock
enige afwijzing is: Rap. omdat ik dat 10x niks vind
Nee maar een fatsoenlijk stuk parkeerplaats voor bussen lijkt me toch ook niet overbodig en dan mag de rest van het festivalvolk best in de blub gaan staan/zitten dat is van latere zorg.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar Lowlands op de P2 in Amsterdam bijvoorbeeld lijkt me nou niet echt leuk.
Lekker neer ploffen op het gras is er ook niet bij dan.
Das waar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee maar een fatsoenlijk stuk parkeerplaats voor bussen lijkt me toch ook niet overbodig en dan mag de rest van het festivalvolk best in de blub gaan staan/zitten dat is van latere zorg.
Enkels maar... ik heb keer tot mn knieeen in de drek staan dansen op een festival... geniaal!!! En dan met de traktor los worden getrokken van het parkeerterreinquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet normaal, sommigen zaten tot aan hun enkels onder de blubber.. En wij stonden met 70 touringcars op een rij op een fucking fietspad, en we konden pas op een bepaald stuk de berm oversteken naar de gewone weghelft.. Eer dat we zo ver waren waren we al ruim een uur verder dan de bedoeling was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |