Brand los.quote:
Blijft een goede filmquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:36 schreef ValHallen het volgende:
Oh mensen, wat een geweldige film. Ik gooi hem mijn moviemeter top 10 in.
Deze zomer is toch goed voor de mensen die last hebben van allergie en/of hooikoorts?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik haat allergie/6maandendurendeverkoudheid.
1 van de beste films ooit jongeh. Familie van een 12 jarig meisje wordt overhoop geschoten door een corrupte agent, haar buurman, huurmoordenaar van beroep, redt haar en leert haar de kneepjes van het vak zodat ze wraak kan nemen. Bedenk een paar gruwelijke actiescenes, een gestoorde bad guy, een lichtelijk perverse relatie tussen het meisje en de huurmoordenaar en dat alles schitterend opgenomen, paar ingenieuze plottwistjes en dingetjes. DAMNquote:
Brute film!quote:
Ook klassiek en schitterend..quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:41 schreef cablegunmaster het volgende:
Dan draai ik zo braafjes klassiek. en dan opeens dit nummer
Serieus?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:41 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Deze zomer is toch goed voor de mensen die last hebben van allergie en/of hooikoorts?
So true!quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1 van de beste films ooit jongeh. Familie van een 12 jarig meisje wordt overhoop geschoten door een corrupte agent, haar buurman, huurmoordenaar van beroep, redt haar en leert haar de kneepjes van het vak zodat ze wraak kan nemen. Bedenk een paar gruwelijke actiescenes, een gestoorde bad guy, een lichtelijk perverse relatie tussen het meisje en de huurmoordenaar en dat alles schitterend opgenomen, paar ingenieuze plottwistjes en dingetjes. DAMN
geen Verdiquote:
Als je het maar laatquote:
Doe ik ook niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als je het maar laat, dat werd een paar maanden terug gedraaid op de crematie van mijn vader en dan mute ik echt direct.
Met al die regen dacht ik dat die pollen niet echt de tijd hebben om goed rond te zweven op zoek naar slachtoffers zoals jou.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus?
Het leek wel elk jaar erger te worden, maar ik geloofde er niet in dat ik ergens allergisch voor was. Maar dit jaar is het wel echt heel erg geworden...
Stiekem hoop ik dat het een verkoudheid is.
Het slavenkoor was het favoriete stuk van mijn vader en ik kan het nu dus echt niet horen. Kan bij de gedachte al vol schieten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.vond het een beetje te.
Heerlijke filmquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:46 schreef WickedTunes het volgende:
Amelie... moet toch ooit nog eens die film kunnen uitkijken zonder in slaap te sukkelen ghehe
Meteen op mute dan en condoleance voor je.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als je het maar laat, dat werd een paar maanden terug gedraaid op de crematie van mijn vader en dan mute ik echt direct.
Ik weet niet eens waarvoor ik allergisch benquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:48 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Met al die regen dacht ik dat die pollen niet echt de tijd hebben om goed rond te zweven op zoek naar slachtoffers zoals jou.
Ik ben allergisch voor UB40quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waarvoor ik allergisch ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |