En dan zie je die "stoere" metalheads op een richeltje lopen terwijl wij als lompe boeren door de modder sjokken omdat het makkelijker gaat dan op de hele menigte te wachten tot ze eenmaal aan de overkant zijnquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:25 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Enkels maar... ik heb keer tot mn knieeen in de drek staan dansen op een festival... geniaal!!! En dan met de traktor los worden getrokken van het parkeerterrein![]()
![]()
?quote:
achso, heb ik niet gezienquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:28 schreef johnnylove het volgende:
[..]
De lune wordt vaak geassocieerd met de films van Twilight vandaar..
nooit gemerkt maarja nooit twilight gezienquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:28 schreef johnnylove het volgende:
[..]
De lune wordt vaak geassocieerd met de films van Twilight vandaar..
Zoiets zou standaard uit mijn mond komen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nooit gemerkt maarja nooit twilight gezien
neger watquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Avond we draaien nu een stukje piano omdat, verzoek
Brand los.quote:
Blijft een goede filmquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:36 schreef ValHallen het volgende:
Oh mensen, wat een geweldige film. Ik gooi hem mijn moviemeter top 10 in.
Deze zomer is toch goed voor de mensen die last hebben van allergie en/of hooikoorts?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik haat allergie/6maandendurendeverkoudheid.
1 van de beste films ooit jongeh. Familie van een 12 jarig meisje wordt overhoop geschoten door een corrupte agent, haar buurman, huurmoordenaar van beroep, redt haar en leert haar de kneepjes van het vak zodat ze wraak kan nemen. Bedenk een paar gruwelijke actiescenes, een gestoorde bad guy, een lichtelijk perverse relatie tussen het meisje en de huurmoordenaar en dat alles schitterend opgenomen, paar ingenieuze plottwistjes en dingetjes. DAMNquote:
Brute film!quote:
Ook klassiek en schitterend..quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:41 schreef cablegunmaster het volgende:
Dan draai ik zo braafjes klassiek. en dan opeens dit nummer
Serieus?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:41 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Deze zomer is toch goed voor de mensen die last hebben van allergie en/of hooikoorts?
So true!quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1 van de beste films ooit jongeh. Familie van een 12 jarig meisje wordt overhoop geschoten door een corrupte agent, haar buurman, huurmoordenaar van beroep, redt haar en leert haar de kneepjes van het vak zodat ze wraak kan nemen. Bedenk een paar gruwelijke actiescenes, een gestoorde bad guy, een lichtelijk perverse relatie tussen het meisje en de huurmoordenaar en dat alles schitterend opgenomen, paar ingenieuze plottwistjes en dingetjes. DAMN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |