als je die op youtube kan vinden? Graagquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:19 schreef WickedTunes het volgende:
Kabel, heb je Paul Weller - Wild Wood (Portishead edit)?
Zat vandaag nog Ludovico Einaudi te luisteren op Spotify, pianomuziek kan zo mooi zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Beetje door de piano in de ban gekomenSpeel zelf een beetje piano.
En dan kijken mijn vrienden me raar aan omdat ik de piano mooi vind, ik denk ook laat zequote:Op zondag 28 augustus 2011 03:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zat vandaag nog Ludovico Einaudi te luisteren op Spotify, pianomuziek kan zo mooi zijn.
aah daar had ik een nummer voor als ik die kan vinden . want die zit diep begravenquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:31 schreef MsMessy het volgende:
Al heb ik zelf ook best veel op met het geluid van basgitaar en saxofoon.
Ik luisterde jaren terug naar Jan Vayne omdat sommige van zijn improvisaties zo heerlijk in het gehoor liggen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
En dan kijken mijn vrienden me raar aan omdat ik de piano mooi vind, ik denk ook laat ze
Bij mij komen bij die instrumenten dus verschillende nummers bovenquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aah daar had ik een nummer voor als ik die kan vinden . want die zit diep begraven.
de eerste ken ik niet en muse is zoo goed in sommige nummers, iets met black hole vond ik niks van hunquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Bij mij komen bij die instrumenten dus verschillende nummers boven
Gerry Rafferty - Baker Street en Muse - Plug in Baby bijvoorbeeld
Whehe, ik lag de hele tijd gewoon in m'n bed hoorquote:
Heb ik helaas even gemist maar was ook tussendoor met vanalles bezig en heb dus niet alles gehoord.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:39 schreef WickedTunes het volgende:
Baker Street heb ik vanaaf nog gedraaid!
Jaja smoesjes jongedame!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, ik lag de hele tijd gewoon in m'n bed hoor.
Ok, whatever, wat jij wilt.quote:
Snij zequote:Op zondag 28 augustus 2011 03:45 schreef Newbie114 het volgende:
Nu ben ik zat en depressief oftewel slaaptijd.
Welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |