Letterlijk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:05 schreef Orea het volgende:
Ook gaat ze in een soort spagaatop haar billen de hele kamer door
ook ineens sinds een paar dagen.. Er zit vooruitgang in
Leuk he handkussenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:05 schreef Orea het volgende:
Wat leuk Mereltje
Muppet geeft sinds een paar dagen uit zichzelf handkusjesecht zó vreselijk cute! Gaat papa 's morgens naar zijn werk dan duwt ze haar hand op haar mond en hoor je een heftige: MMMWAHHH!!
echt dikke tranen bij meneer en mij
Ook gaat ze in een soort spagaatop haar billen de hele kamer door
ook ineens sinds een paar dagen.. Er zit vooruitgang in
Ja, klopt. De borstvoeding is nu echt voorbij. Ze heeft er totaal geen interesse meer in, maar we hebben er van genoten en aan alles komt een eind.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:26 schreef Claudia_x het volgende:
lily, wat geweldig dat Leah loopt! En ik las in het borstvoedingstopic dat ze voor het laatst heeft gedronken bij je (mooie posting was dat!). Ze wordt groot, hè?
Klinkt hartstikke fijn!quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:35 schreef lily het volgende:
Wat een ontzettend leuke foto zag ik in het vorige topic van Meike en Lars, Karin.
[..]
Ja, klopt. De borstvoeding is nu echt voorbij. Ze heeft er totaal geen interesse meer in, maar we hebben er van genoten en aan alles komt een eind.
Ze wordt inderdaad groot. Letterlijk (87 cm, 12,4 kg) en figuurlijk.
Het is al een hele meid. Ze kletst behoorlijk veel en heeft haar plaats binnen ons (drukke) gezin geclaimd.
Ze doet totaal niet onder voor haar grote (jonge honden) broers. Zij is dol op hen en zij gek met haar.
Ze is assertief, energiek, altijd heel erg vrolijk en aanwezig. Alles gaat makkelijk met haar. Ze is heel meegaand en down to earth. Van tijd tot tijd kruipt ze met haar muis en duimpje in haar mond op je schoot voor een Leah momentje.
Ik heb nu ook pas het gevoel dat er een nieuwe fase is ingegaan, nu ze loopt en de bv periode is afgesloten. Voor mij is het nu echt klaar met baby's en alles daaromheen. Het voelt goed.
Ja het is puinhoop. Echt beroerd (vergelijkbaar met toen ik meer dan over de helft was bij Harryquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:27 schreef lily het volgende:
Ja, is het ook, Asy
En met je bekken is het weer hommeles las ik? Ontzettend vervelend!
Ik weet het nog van je vorige zwangerschap maar nu is het nog vroeger begonnen heh..
Ik hoop echt dat er wat aan te doen is, zeker nu met Harry erbij wordt het zwaar.
ja, schandalig!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:57 schreef Reilain het volgende:
ben ik ergens iets vergeten te koppelen??
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ja, schandalig!![]()
Nou mag je niet meer mee doen!
met selene mochten we rond 10 maanden een toetje met yoghurt gaan geven en met de 11 maanden over naar gewone melk. ravi heeft tot een jaar gehad, maar dat was ook ivm zijn prematuurheidquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:54 schreef Troeta het volgende:
Mag ik even inbreken? Vind het even niet gepast om in het baby topic te vragen.
Maar geven jullie al gewone koemelk vanaf 1 jaar? Mex drinkt steeds minder van zijn opvolgmelk en we zijn al over gegaan op nummer 3, maar dat helpt niet echt.
Gewone melk vind ie wel lekker, want z'n vader geeft hem stiekem slokjes van zijn melk
Wat schattig van de handkusjes! Die ga ik ook proberen te leren morgen!
heerlijk!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik krijg een foutmelding bij het koppelen. Dus dat moet nog heel even wachten.
Het andere topic is wel goed aangemaakt dus ik snap niet zo goed wat bij deze fout is gegaan.
Hey maffe, welkom en neem een snoetepoetser!Van harte!
Met Flip is alles oke. Die groeit tegenwoordig vast aan zijn plastic motor. Niemand mag er aan komen. Dan wordt ie heel erg boosEn als zijn broer in de weg staat al dan niet opzettelijk roept ie 'Movuh!'
Ik denk het wel, ik had het andere topic geopend als een "open een nieuw topic in deze reeks". Maar goed, ik begrijp dat het opgelost isquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:57 schreef Reilain het volgende:
ben ik ergens iets vergeten te koppelen??
Proestquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:56 schreef Sorbootje het volgende:
Gefeliciteerd nog Maffemuts en welkom!
Hoi allemaal. M'n vakantie zit er weer op en nu heb ik net even meer gelegenheid om me hier te laten zien.
Rocka, ik kan je filmpje hier helaas niet zien. Ik ga thuis kijken! Lief wel, dat hij movuh zegt!
't Gaat allemaal prima hoor. Isabeau heeft volgens mij wel genoten van twee weken quality time met d'r vader, moeder, broer en zus. En voor haar is 't nóg een week vakantie. B. is nog een week vrij.
Dat het niet altijd even geweldig is om een papegaai te hebben in plaats van een dreumes bewijst de laatste ontwikkeling. B. en ik gingen vorige week Isabeau een keer samen verschonen. Ze had nogal gepoept en B. flapte d'r uit: "Getver, het zit allemaal op d'r k*tje!" (lekker handig) En sindsdien roept ze bij elke verschoonbeurt: "k*tje ook!"Leg dat maar weer uit op het KDV. Gecombineerd met "Papa pik!" (peppa pig) maken we vast weer goede sier.
Wat een leuk filmpjequote:
Wij vullen en ledigen de vaatwas tegenwoordig alleen nog maar als Thomas eet of slaaptquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Hoe vaak per dag zeggen jullie tegen je kids dat ze niet op de vaatwasmachine klep mogen gaan staan?
Mafquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik had het andere topic geopend als een "open een nieuw topic in deze reeks". Maar goed, ik begrijp dat het opgelost is. Ik vond het al zo rustig!
wolf ben je ook samen met papa en mama naar het vuurwerk wezen kijken in Knokke?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:30 schreef Poppejans het volgende:
Halloweer terug van een weekje Belgie
Het weer was over het algemeen vreselijk, maar we hebben het wel vreselijk leuk gehad! Veel plaatsjes bezocht met de kusttram, de tram alleen al vond Wolf erg leuk.
En iedere avond voor het slapen gaan lekker uitwaaien op het strand![]()
![]()
Vaak werd hij daar helemaal rozig van en sliep hij al op de terugweg naar de camping
Het weglopen waar ik bang voor was viel erg mee omdat het dus vaak slecht weer was hadden we de tent meestal dicht.
*vanavond kom ik even helemaal bijlezen*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Bar, al heb ik het dacht ik wel ergens aangeplakt gezien. Jullie wel?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
wolf ben je ook samen met papa en mama naar het vuurwerk wezen kijken in Knokke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus hier, ze wil echt niets vies drinken en tabletjes worden vakkundig naar de andere kant van de kamer gespuugd. Zetpillen vindt ze ook vreselijk maar dat kan aardig snel en redelijk pijnloos met vaseline.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef octopussy het volgende:
Ja, duidelijk een doorkomende kies. Dentinox is hier redder in nood wbt tandenleed (kan je met een wattenstaafje aanbrengen). Zetpilletjes zijn ook wel fijn om in ieder geval in huis te hebben. Vraag gewoon even bij de apotheek of drogist welke je moet hebben voor je meisje. Het kan echt geen kwaad om te geven als je kind krijst van de pijn, en het werkt heel snel.
Vloeibaar en tabletjes lust mevrouwtje hier niet.
Ik niet maar ik krijg nooit de kans om daar te kijken ook eigenlijk. Sorry.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Even een vraagje tussendoor:
Ik zag vandaag achter in de mondholte van Flip een aantal aders lopen. Natuurlijk mocht en kon ik het niet goed zien. Het was ook niet opgezwollen of rood verder. Maar ik vond het wel vreemd. Kent iemand dit?
Wat een geweldig filmpje!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Overdag een slaapweigeraar en er om 17.15u zo bij zitten:
fijn dat ze verder niet ziek geworden isquote:Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef Sorbootje het volgende:[/b
Het gaat prima, gisteren in de loop van de dag al. Er heeft haar gewoon iets dwars gezeten.
[/quote]
[quote][b]Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef Sorbootje het volgende:
Lief van je Bar!
Het gaat prima, gisteren in de loop van de dag al. Er heeft haar gewoon iets dwars gezeten.
Slaap lekker kleine grote manquote:
Ik lees ze ook altijd graag. Sowieso lurk ik nog wel, maar zelf NIET zoveel te melden.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:40 schreef Sorbootje het volgende:
Oke Claudia, dan heb ik nog wel even iets te epistelen!
Als ik Isabeau iets geef zegt ze tegenwoordig: "Dank je moeder" Ik heb wel eens voor de grap als ik haar iets gaf en ze wandelde er zonder op of om te kijken mee weg "Dank u moeder!" geroepen. Dat heeft ze dus onthouden![]()
Als iemand niest zegt ze "gezondheid".
Manieren enzo. Ik zweer dat ze 't niet van mij heeft!
Ze is erg knuffelig momenteel. Zodra ze de kans heeft grijpt ze me, slaat haar armpjes om mijn nek (of been, of arm) en zegt "oooooh lief!!". Vanmorgen toen B. en Olav en Isabeau me op 't werk brachten zwaaide ze me uit met "dag liefje, lekker wekkelen!"
Ik vind het gewoon schandalig hoe lief en leuk mijn kind is. Misschien dat ik me daarom hier ook een beetje probeer in te houden. Het is steeds één grote lofzang.
Euh... nog steeds niet.quote:Op maandag 5 september 2011 18:54 schreef Reilain het volgende:
@ Krullenbollen..
Wanneer zijn jullie voor het eerst met jullie kids naar de kapper geweest??
Twijfel een beetje of ik nu wel of niet met mijn krullenbol richting kapper moet eens.. het wordt wat ongelijk maar krult wel enorm
Ik zou het niet doen, van wat ik van de foto kan zien zit het echt hartstikke mooi nog!quote:[b]Op maandag 5 september 2011 18:54 .
@ Krullenbollen..
Wanneer zijn jullie voor het eerst met jullie kids naar de kapper geweest??
Twijfel een beetje of ik nu wel of niet met mijn krullenbol richting kapper moet eens.. het wordt wat ongelijk maar krult wel enorm
Oh die link zocht ik ook iddquote:Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef Asyniur het volgende:
Reilain, ik heb je link opgeslagen, maar zijn dit Nederlandse gebaren?
Want het gebaar voor boos wat ik beschreef, komt uit de Nederlandse gebarentaal...
Zal binnenkort wel eventjes een fotospam doen onder een spoilerquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:32 schreef pessie het volgende:
Mereltje wat is Femke groot!
Foto spam??
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:37 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel eventjes een fotospam doen onder een spoiler
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:10 schreef Asyniur het volgende:
pessie, dat klopt niet helemaal. Er is een boek over babygebaren dat wel gebaseerd is op Nederlandse gebarentaal.
Hier ook een zelfbedacht gebaar van Harry voor 'toetje'. Hij slaat dan zijn polsen tegen elkaar. Geen idee waarom, maar het ziet er heul schattig uit
Simmu, jeetje dat valt nog niet mee, ik zou zeggen laat de boel lekker de boel, en knuffel lekker met dochter en zoon en de katten, gewoon even alleen hun jou aandacht speciaal voor hunquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:10 schreef simmu het volgende:
keshet, bij mijn weten (!) telt een woordje als woordje als kindlief het consequent gebruikt voor iets![]()
ravi is nog steeds van slager zit verbetering in de zaak, maar man! ik heb dat kind echt nog nooit zo ongelofelijk boos gezien! en volhouden he! ik kan nog steeds maar matigjes goed doen (is een verbetering. eerst ging hij boos krijsen en meppen naar mij). en elke avond drama en elke nacht ook wel ergens. voeg daar 3 katten en een peuter bij die allemaal ook van slag zijn en je snapt dat mijn dagen niet zo jofel zijn nu. de katten komen te pas en te onpas ('s nachts naast je bed
) dooie beesten brengen om ter plekke de kop eraf te knagen en de peuter wil me niet meer loslaten. gewoon helemaal niet. het waren toch echt maar 5 daagjes
Ko was laatst ergens waar een jongetje was dat net een maand jonger was, stekeltjes, gel erin, Vinginobroek aan+Cars shirt. Hij leek zoveel ouder en harder dan mijn zachte pluisebol met zijn vestje en zijn joggingbroekje.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
Valt het op dat haar me erg bezighoudt?![]()
Tsjoe tsjoe wa, van de Koos Konijn minidisco!quote:Op woensdag 7 september 2011 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
Hihi, Elmo. Wat een scheetje! Dat eerste liedje ken ik niet, waar is dat van? En ze heeft al behoorlijk lang haar, zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
Tot het pubers worden?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af wanneer we stoppen met zeggen dat het nog steeds elke dag een beetje leuker wordt.
Kan natuurlijk ook heel leuk zijn, maar bij ons in huis was dat het meestal nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef Claudia_x het volgende:
Meimeltje, ik vind pubers juist zo leuk! Famous last words.
Ach gos, arm ding! Hoe ging afgelopen nacht? Beterschap hoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:00 schreef Meimeltje het volgende:
Dyon z'n temp liep gisteravond op tot 40,4. Toen zetpil gegeven en uiteindelijk heeft hij tusen ons in de nacht redelijk geslapen. Vanmorgen was hij heel levendig, maar nu lijkt er weer een dip te komen. Zo proberen te laten slapen.
Dat kan ik me voorstellen. Heel vaak zitten we hier naar elkaar te kijken en zitten we ons af te vragen of we Thomas niet beter wakker maken (en dat doen we dus meestal welquote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat betreft slapen; Flipje slaapt zelden 1,5 uur overdag. Dat is voor zijn doen al lang. Ik ben dus serieus wel een beetje jaloers op de mama's die dat zo gewoon zijn en die overdag dus nog even wat huishoudelijke zaken of dingen voor zichzelf kunnen doen.
Mij hebben ze net na mijn bevalling altijd gezegd dat je moet slapen als je kind slaapt. Ik hou me daar nog steeds aanquote:Op zondag 11 september 2011 21:15 schreef Ssserpente het volgende:
Maar over het algemeen kan ik me er prima naar schikken, hoor.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:21 schreef Ssserpente het volgende:
Hm, nu ik het teruglees klinkt het als een grote orgie.
ok, uitgebreide post ws, omdat ik selene en ravi nu als voorbeeld pakquote:Op zondag 11 september 2011 21:24 schreef Fannetje het volgende:
Ik lees alvast een beetje mee hier, over 6 dagen komen we ons hier officieel melden.
Wanneer gingen jullie kindjes van 2 naar 1 slaapjes overdag?
Anne is ergens tussen 7 en 8 wakker en rond 10 uur is ze echt helemaal op. Dan gaat ze naar bed en slaapt ze ergens tussen de 3 kwartier en 2 uur.
Afhankelijk van hoe lang ze dan slaapt, slaapt ze 's middags ergens ook nog 3 kwartier tot 2 uur. En soms ook niet, maar dan is ze van 6 tot 7 niet echt in haar hum (erg moe).
Mijn zus blijft maar zeggen dat ik moet proberen haar slaapje uit te stellen tot 's middags, maar ze redt dat gewoon echt niet. Ik ben dus op zoek naar tips/ervaringen.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:52 schreef Keshet het volgende:
Of iedereen z'n kindje(s) vanavond / morgen even een extra, éxtra dikke knuffel wil geven.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:52 schreef Keshet het volgende:
Of iedereen z'n kindje(s) vanavond / morgen even een extra, éxtra dikke knuffel wil geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |