abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101761716
Harry. O+ Steentjes gooien is hier ook de bom. Lastig is alleen dat de overburen een oprit met grind hebben. Zodra de voordeur opengaat peert ze 'm naar buiten om pal naast zijn auto met steentjes te gaan gooien...

Ik heb zo'n vreselijk leuk kind de laatste tijd. Altijd natuurlijk al wel, maar dit slaat echt alles. :P Hoewel d'r repertoire voornamelijk uit: "Nee! Lente doen!" bestaat, maakt ze echt een enorme taalsprong. Er komen elke dag wel nieuwe woorden en zinnen bij. Het woord van vandaag is 'kokodiew'.

En zelf lijkt ze ook echt van het leven te genieten. Geweldig om te zien hoe onbevangen ze alles beleeft en tegemoet treedt. Ze kan erg veel hebben, zowel correcties ("nee daaien, he?", wijzend naar de knoppen van het gasfornuis) als plagerijen. -Weg- Maar dat zal ook wel komen omdat ze ons vrij veel geplaagd wordt. Als we samen onder de douche staan, krijgt ze standaard de eerste koude plens uit de handdouche op d'r porem. >:) En daar moet ze na de eerste schrik altijd hard om lachen.

En het lijkt gewoon elke dag een stukje leuker te worden. O+

/Manisch gekweel

[ Bericht 6% gewijzigd door Ssserpente op 09-09-2011 20:50:35 ]
pi_101761855
Of dat andere kindje had gewoon d'r dag even niet. :Y)

Maar ik herken wel erg wat je zegt over dat incasseringsvermogen! Dat verbaast me ook wel. Ivan gaat niet alleen goed om met correcties (meestal :+), maar ook met teleurstellingen. Vanavond was er bijvoorbeeld ineens geen tijd meer om te puzzelen (wat we beloofd hadden) en dat vond hij ook prima.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101762027
-Weg -

En dat 'meestal O+' is ook wel erg herkenbaar. :D

[ Bericht 32% gewijzigd door Ssserpente op 09-09-2011 20:50:02 ]
pi_101762231
Heb je het idee dat dat door haar opvoeding komt, Ssserpente?

Ik vraag me af wanneer we stoppen met zeggen dat het nog steeds elke dag een beetje leuker wordt.
pi_101762582
Dat heb ik me ook al afgevraagd...

- En weer weg. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Ssserpente op 09-09-2011 20:48:43 ]
pi_101762641
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:33 schreef Claudia_x het volgende:

Ik vraag me af wanneer we stoppen met zeggen dat het nog steeds elke dag een beetje leuker wordt.
Tot het pubers worden? ;)

Elke fase in de ontwikkeling is gewoon weer anders en overal zitten leuke en minder leuke kanten aan. Ik ben niet echt een babyperiodefan, maar tussen dreumes, kleuter en peuter zou ik niet kunnen kiezen. Het heeft allemaal wat leuks en het wordt steeds leuker omdat je steeds meer leuke dingen erbij krijgt (over de minder leuke kanten hebben we het maar niet he ;) :P
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:43:47 #232
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101762673
bah, ssserptente... :'( Het is wel duidelijk dat je vriendin het erg zwaar met haar heeft... Heel sneu voor het kindje. Misschien moet je eens proberen er rustig over te praten met haar. Of durf je dat niet?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101762723
Wat ontzettend naar om te horen, Ssserpente. Ik word er zelf ook verdrietig van. Heeft die moeder dat zelf niet door?

Meimeltje, ik vind pubers juist zo leuk! Famous last words.
pi_101762845
Dan zou het goed door de situatie kunnen komen denk ik. Kindje krijgt natuurlijk een heleboel mee en op die leeftijd is het heel moeilijk om die gevoelens te uiten.
Niet dat wij altijd consequent zijn, ik kan er ook wel beter op letten..

Doet me trouwens denken aan eergisteren bij de kantine in het zwembad. Moeder riep tegen een dochtertje, 'hier blijven, anders bel ik de politie'.
pi_101762923
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef Claudia_x het volgende:
Meimeltje, ik vind pubers juist zo leuk! Famous last words.
Kan natuurlijk ook heel leuk zijn, maar bij ons in huis was dat het meestal niet :D (tja 3 pubers bij elkaar :P). We zullen het zien, heb natuurlijk zelf geen ervaring met eigen pubers :P Als je er goed mee om kan gaan is het denk ik heel leuk, maar dat geldt ook voor de andere fases.
pi_101763032
We hebben het er erg vaak over, maar heeft altijd wel een excuus. "De laatste waarschuwing was al zo lang geleden" bijvoorbeeld. Ze schuift ook erg veel op de situatie en lijkt uit schuldgevoel te veel te accepteren.
pi_101763045
Dyon heeft een lange vermoeiende dag achter de rug met koort, hoesten en spugen. Weinig gedronken en zo goed als niets gegeten. Heeft overal hazeslaapjes gedaan, vooral op mama. Wilde echt z'n eigen bedje niet in, maar vanavond wel zonder problemen in zn eigen bed gaan slapen!

[ Bericht 27% gewijzigd door Meimeltje op 09-09-2011 21:06:12 ]
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:58:05 #238
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101763242
Asy ik blijf hier tot maandagmiddag.

Ik moet weer 2 trappen op om kind weer rustig te krijgen, voor de 200300100 keer vanavond.
pi_101764878
Arme Dyon. Ik hoop voor 'm dat ie goede nacht maakt en zich morgen beter voelt. :*

't Is iig goed voor de conditie, Pessie. :P Slaapt ie inmiddels?

Ik was nog vergeten te zeggen dat Lente uit zichzelf zo fijn kan knuffelen. Ze slaat dan echt d'r armpjes om je heen en legt d'r hoofdje in je nek. Zo fijn. O+
pi_101769006
Oh arme dyon....beterschap!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 10 september 2011 @ 08:30:23 #241
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101776982
sorry, kom hier even binnenvallen als getrouwde vrouw. Het was zo gaaf gister, en Noortje heeft het zo goed gedaan. Over de hele dag 3 kwartier geslapen en supervrolijk en lekker spelen.

En ik heb met een sabel gezwaaid, heeft niets met kindjes te maken dus onder spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101777042
Gefeliciteerd Becky, wat een prachtige foto's O+
Asy veel plezier daar op vakantie :) ik was ook zo vergeetachtig tijdens mijn zwangerschap 8)7
Fijn dat het stuk rijden alleen met Nathan zo goed is gegaan.
Ssserpente fijn knuffelen met Lente O+
Meimeltje, het lijkt wel of Dyo overal slaapt :z beterschap!

Oeh ik was vanochtend vroeg wakker van ons meisje 6.30 uur :O
Femke geeft ook echte kusjes ipv haar mond half open O+
Ze is de hele ochtend al in haar poppen/loopwagen aan het klimmen en er weer uit.
pi_101777288
Zo we zijn weer terug van vakantie en het was fantastisch. We hebben heerlijk genoten, Yaro heeft zich in die 1,5 week ontzettend ontwikkeld op taal gebied. Hij zegt nu eindelijk mama en wat klinkt dat heerlijk. En als klap op de vuurpijl zette hij net voordat hij de laatste avond ging slapen twee stappen los. Nu zal blijken of het een toevalstreffer is.

Verder is hij absoluut niet eenkenning. Hij lacht naar alle vreemden, die dat vervolgens weer geweldig vinden. Het halve schip liep letterlijk met hem weg. Obers van alle hoeken kwamen elke keer naar hem zwaaien of liepen een rondje met hem. Hij is hierdoor ontzettend verwend. Want wilde meneer met het eten niet meer stil zitten kwam er wel weer iemand om hem te halen. Hij is zelfs in de keuken geweest.

Tevens had hij een echt vriendje. Oke het was een volwassen man, maar toch. Die man was steeds in de zelfde lounge en was helemaal wel van Yaro en Yaro van hem. Steeds als hij hem zag riep hij heel hard Bebe en liet hij al zijn werkzaamheden staan en ging hij met hem spelen. Yaro had hem vaak eerder door als wij en riep dan ook heel hard bebe met een grote lach op zijn gezicht.

Ook wat betreft slapen heeft hij het fantastisch gedaan, 2 slaapjes op een dag, terwijl zijn dagen echt een stuk langer waren. 's nachts prima slapen en ubervrolijk de hele vakantie.
Tijdens de wandelingen aan land zijn we begonnen in de kinderwagen, maar geëindigd de laatste dagen in de Beco, want meneer ging daar gewoon in slapen. Wij waren echt heel verbaasd. De laatste dag zijn we gewoon met de Beco 7,5 uur op pad geweest. Dat had ik echt niet durven dromen.
En ik heb een vuurtoren van 244 treden beklommen met hem op mijn rug, is goed voor de conditie. En dan de reacties van iedereen die je tegen komt, echt zo super!!!!

Kortom een zeer geslaagde vakantie waarin Yaro het echt SUPER goed heeft gedaan. Dus ik kan nu al gaan bedenken waar we volgend jaar onze grote vakantie heen kunnen gaan.

Heb verder niet bijgelezen, zal ik vanaf nu weer braaf doen. En als ik straks de foto's heb uitgezocht zal ik er hier wat spammen in een spoiler.
  zaterdag 10 september 2011 @ 09:33:22 #244
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101777396
Becky nogmaals van harte gefeliciteerd! Wat waren jullie moooooi! O+

Half 7 is best vroeg ja, voor in het weekend. :D Lief he, die kusjes! O+

Yaro toch! Mama zeggen! O+ Al 2 hele stappen los. O+ Klinkt als een príma vakantie! ^O^

Ik moet even een foto spammen. Sorry. :@

2 jaar geleden had ik op deze datum mijn 1e echo; ik was toen 6 weken zwanger. De foto's zijn van 10 september 2009, 9 september 2010 en 10 september 2011!
A grand adventure has begun.
pi_101777459
Wat fantastisch dat zo iets moois kleins, zo iets fantastisch word toch? Wat een geweldig overzicht Keshet.

En ik heb natuurlijk wel even de foto's van Becky bekeken. Als nog van harte en wat zagen jullie er mooi uit!
  zaterdag 10 september 2011 @ 11:31:26 #246
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101779199
Hij sliep om half 10 gisteravond maar de hele nacht onrustig geweest. Manlief komt dinsdag thuis, heb hem al voorbereid dat ik die nacht ga slapen.
pi_101780079
Becky, dat ziet er super uit. Ook Noortje was prachtig!! Super dat ze het zo goed gedaan heeft! Nogmaals van harte gefeliciteerd :)

Asy, welkom terug! Super zo'n geslaagde vakantie!

Ow keshet, geweldig he zo'n verschil in zo'n korte tijd. jullie mooie meid O+

Dyon z'n temp liep gisteravond op tot 40,4. Toen zetpil gegeven en uiteindelijk heeft hij tusen ons in de nacht redelijk geslapen. Vanmorgen was hij heel levendig, maar nu lijkt er weer een dip te komen. Zo proberen te laten slapen.
pi_101792182
@ Becky.... Wauw prachtig!!!

@ Keshet... Wat een leuk overzichtje zo!

@ Meimeltje... Pff sneu hoor! Hopelijk knapt hij snel weer lekker op... Oona wil volgende week vast graag weer met hem spelen ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_101792383
Becky, wat zagen jij en je dochter er prachtig uit! O+
Baal een beetje dat ik al getrouwd ben, wil Zoë als bruidsmeisje. :D

Keshet wat ontzettend tof zo'n overzicht, blijf zo'n zwak voor Emma houden! O+

Yaro, volgens mij heb jij wel genoten op je cruise! (cruise waarlangs als ik vragen mag?)

Dyon weer uit het dipje gekropen of toch weer hoge koorts? Zo sneu..
  zaterdag 10 september 2011 @ 20:23:58 #250
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101793883
Keshet, wat een heerlijke spam! O+

Becky, mooi! Fijn dat Noortje het ook zo goed gedaan heeft! :*

Och meimel, kijk je knullie nou :{

Ssserente, ik heb dat ook nog steeds hoor, dat ik overloop als ik kijk naar hoe Harry doet en wat hij allemaal kan :Y

Yaro, jouw vakantie klinkt ook super! :Y

Op de laatste dag heeft de eigenaar van het hotel nog even rondgewandeld met Harry. Harry kreeg een kusje van hem en toen gaf Harry er spontaan eentje terug. Ook vanmorgen bij het afscheid van hotelgasten en hotelpersoneel werd druk gezwaaid en handjes gegeven. Iedereen vond hem geweldig lief.
Ik ben alleen maar blij dat we thuis zijn. Harry heb ik een uur geleden in zijn bed gelegd en niet meer gehoord. Ik denk dat hij er ook aan toe was om weer naar huis te gaan.
En nu ga ik mijn bed opzoeken.
Dag lieve mensen :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')