abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:39:58 #176
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101633854
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:37 schreef Mereltje het volgende:

[..]

Zal binnenkort wel eventjes een fotospam doen onder een spoiler ;)
*O* *O* *O*
  dinsdag 6 september 2011 @ 17:10:08 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101636880
pessie, dat klopt niet helemaal. Er is een boek over babygebaren dat wel gebaseerd is op Nederlandse gebarentaal.

Hier ook een zelfbedacht gebaar van Harry voor 'toetje'. Hij slaat dan zijn polsen tegen elkaar. Geen idee waarom, maar het ziet er heul schattig uit O+

Foto's willen hier even niet, maar Femke: nog van harte gefeliciteerd! *O*
pi_101646295
Asy, gefeliciteerd? Femke is alweer 2 maanden een jaar :?

Pessie :z (komende maanden plaats ik geen foto's meer hoor)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101646645
Wat een heerlijk moppie heb je daar, Mereltje. O+
pi_101648122
Rocka, die foto (ik zag em gisteren) is zooo schattig.
Mijn zusje merkte van het weekend op: toen we twee jaar geleden op vakantie gingen was Driekus er nog niet en nu is zelfs Tienus er al, wat gaat het hard. En dat is ook precies wat mij de laatste tijd door het hoofd schiet. Het gaat zo hard allemaal.
Wij hebben een echte peuter in huis, het is geen dreumes meer. Er komen volzinnen uit, meneer maakt zelf de zandbak open om er in te gaan spelen, hij tekent ineens, haalt grapjes uit en kan weer prima alleen spelen. Hij is zo wijs. En hij slaapt in een groot bed nu, dan lijkt ie wel weer opeens heel klein. Maar we genieten van het manneke. En tellen regelmatig tot 10 bij driftbuien.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 6 september 2011 @ 21:41:15 #181
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101650391
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:10 schreef Asyniur het volgende:
pessie, dat klopt niet helemaal. Er is een boek over babygebaren dat wel gebaseerd is op Nederlandse gebarentaal.

Hier ook een zelfbedacht gebaar van Harry voor 'toetje'. Hij slaat dan zijn polsen tegen elkaar. Geen idee waarom, maar het ziet er heul schattig uit O+
:D Geweldig..
Ben erg benieuwd.. Oona gaat nu heel hard met het herkennen en gebruiken van gebaren... Nu bezig met -slapen-
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:05:45 #182
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101652049
Wat leuk dat jullie 't over gebarentaal hebben! Toen ik nog zwanger was wilde ik 't ook gaan gebruiken maar dat is er een beetje bij ingeschoten. :@

Emma gebruikt uit zichzelf wel een aantal gebaren. De nieuwste én populairste op 't moment is: hap zeggen en dan je handje in je mond doen alsof je er eten instopt.
Zo kan ze heel goed aangeven dat ze iets wil eten.

Zo fijn vind ik dat; steeds better kunnen communiceren. O+

Over communiceren gesproken; wanneer telt een woordje nou als een woordje? Als het consequent gebruikt wordt om iets aan te geven of pas echt als het juiste wordt gebruikt wordt?

Voorbeeld:
Waa = water. Zou een CB dit als woordje tellen?
KaahKaaaaah = ham. (Don't ask. D) Zou een CB dit als woordje tellen?

Mef, dat klinkt érg fijn! Zo groot en zo klein tegelijk. O+
Hoe gaat het met jou? Is deze periode beter dan na de zwangerschap van Driekus? :*
A grand adventure has begun.
pi_101652383
keshet, bij mijn weten (!) telt een woordje als woordje als kindlief het consequent gebruikt voor iets :Y

ravi is nog steeds van slag ;( er zit verbetering in de zaak, maar man! ik heb dat kind echt nog nooit zo ongelofelijk boos gezien! en volhouden he! ik kan nog steeds maar matigjes goed doen (is een verbetering. eerst ging hij boos krijsen en meppen naar mij). en elke avond drama en elke nacht ook wel ergens. voeg daar 3 katten en een peuter bij die allemaal ook van slag zijn en je snapt dat mijn dagen niet zo jofel zijn nu. de katten komen te pas en te onpas ('s nachts naast je bed :Y) ) dooie beesten brengen om ter plekke de kop eraf te knagen en de peuter wil me niet meer loslaten. gewoon helemaal niet. het waren toch echt maar 5 daagjes ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:13:47 #184
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101652585
Ik ga gewoon uit van jouw wetendheid Simmu. Die past precies in m'n straatje. :+

Jeumig, wat een onrust bij jullie! Hopelijk wordt het snel beter! :*
A grand adventure has begun.
pi_101653413
Keshet, wat Simmu zegt hoorde ik ook. Zelf tel ik eigenlijk alleen de woordjes die ook wel een beetje op het juiste woord lijken :P Maar dat ligt gewoon aan mijn perfectionisme O-)

Reilain, Dyon is voor onze vakantie in juni voor het eerst naar de kapper geweest, hij was toen 1,5. Hij heeft niet echt heel veel haar, maar het zag er toch echt een stuk beter uit nadat hij er geweest was :P Oona heeft prachtige krullen, misschien wat bij laten punten maar niet te veel vanaf laten halen hoor ;)
Binnenkort start de kapper op het kdv he! Ik ga het iig wel doen, maar kan me voorstellen dat je er een eerste keer toch echt graag bij wil zijn.
pi_101653948
Verschil tussen voor en na de kapper:

Voor

Na
  woensdag 7 september 2011 @ 09:53:43 #187
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101664735
Mereltje wat een heerlijk dametje is Femke!

Meimel, dat is inderdaad wel een verschil! Stiekeltjes O+

Simmu :* , je klinkt alsof je het nodig hebt.
pi_101670430
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:10 schreef simmu het volgende:
keshet, bij mijn weten (!) telt een woordje als woordje als kindlief het consequent gebruikt voor iets :Y

ravi is nog steeds van slag ;( er zit verbetering in de zaak, maar man! ik heb dat kind echt nog nooit zo ongelofelijk boos gezien! en volhouden he! ik kan nog steeds maar matigjes goed doen (is een verbetering. eerst ging hij boos krijsen en meppen naar mij). en elke avond drama en elke nacht ook wel ergens. voeg daar 3 katten en een peuter bij die allemaal ook van slag zijn en je snapt dat mijn dagen niet zo jofel zijn nu. de katten komen te pas en te onpas ('s nachts naast je bed :Y) ) dooie beesten brengen om ter plekke de kop eraf te knagen en de peuter wil me niet meer loslaten. gewoon helemaal niet. het waren toch echt maar 5 daagjes ;(
Simmu, jeetje dat valt nog niet mee, ik zou zeggen laat de boel lekker de boel, en knuffel lekker met dochter en zoon en de katten, gewoon even alleen hun jou aandacht speciaal voor hun :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:58:31 #189
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101671278
Haai! Ik kan het allemaal niet meer zo goed bijhouden sinds we terug zijn van vakantie. Ik zit blijkbaar nog in de vakantie-flow! ;)

Ik zie hierboven Dyon O+ met 2 hele verschillende coupes! Dat langere vind ik 'm trouwens ook erg leuk staan meimel!

Oh Simmu, wat vervelend dat alles en iedereen zo van de wap is. ;( Hopelijk zit iedereen gauw weer in een lekker velletje en ritme! :*

Wij zijn inmiddels een ruime week terug van vakantie en we hebben het heerlijk gehad!
Tirza heeft in die 3 weken ontzettend veel geleerd qua ontwikkeling/woordjes/zinnen!
Ze is zo enorm gegroeid! (Letterlijk en figuurlijk!)

Afgelopen vrijdag naar het CB geweest. Stats: 19 maanden en 11 dagen, 84 cm en 10,55 kg.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_101671718
Héél herkenbaar, Elmo! Maat 92 van bovenkleding zit hier ineens krap bij Ivan (hij is inmiddels langer dan 90 cm), hij kan al bijna zijn puzzel met 20 stukken alleen maken :o, en hij babbelt erop los. Van zijn eenkennigheid en verlegenheid is weinig meer te merken bovendien.

Kijk nou wat een hele kerel hij al is. O+

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 7 september 2011 @ 14:22:19 #191
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101672052
Wauw Claudia!! O+ 't is echt gewoon een hele kerel!! Mooi!! heeft Ivan al een vriendinnetje?! zo nee, ik heb een hele leuke dochter! O-)
Lijkt me gek dat 'ie nu niet meer eenkennig en verlegen is! Heb je toch weer een heel ander kind he!

Hier een filmpje van de vakantie O+ : (even checken of 'ie het doet) edit: ja dus!

pi_101672099
Jeutje Ivan is idd aan het veranderen! Niet alleen wat jij noemt maar ook qua uiterlijk :D

Elmo, volgens mij leren ze in vakantie echt onwijs veel. Hier was het ook zo. Zou bijna altijd vakantie willen hebben, die groeiontwikkelingen zijn zo leuk om te zien!
pi_101672347
Hihi, Elmo. Wat een scheetje! Dat eerste liedje ken ik niet, waar is dat van? En ze heeft al behoorlijk lang haar, zeg!

Ja, ik heb nu een kind dat naar vreemden zwaait, de meeste praatjes heeft op het kinderdagverblijf en alle hondjes wil aaien. Heel fijn om te merken hoe hij uit zijn schulp gekropen is.

Dat haar van Dyon is weer lekker fris zo, Meimeltje! Ik houd eigenlijk niet zo van kort haar, maar dit staat hem wel erg leuk! Het ziet er zo donsachtig uit. Hoe ging het bij de kapper zelf? -Edit- Oh, dit was nog van juni?

Valt het op dat haar me erg bezighoudt? :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101672503
Wat een mooie kindjes komen er voorbij, Femke zag ik, wat een moppie
Ivan, dat wordt een meidenverslinder haha! En hier ook ineens een groeispurt, maat 98 van shirts zit Lars prima, en 92 van broeken.
Kletsen dat het zo davert, het liefst woorden met 3 lettergrepen. Gister zei hij ineens "ballenbak" toen hij daar een foto van zag.

Haar knippen gaat hier heel goed, de kapper komt bij ons thuis. Lars zit dan in zijn kinderstoel een dvd'tje te kijken. We zijn 1 keer bij de kapper zelf geweest in de salon, maar dat was drama, Echt gillen, gieren, krijsen, en in de houtgreep, overal haar, in zijn mond, in zijn neus, echt zo sneu was dat. Dat doen we dus ook niet weer. Daarom komt de kapper nu bij ons thuis, ideaal!! En goedkoper ook nog.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101672673
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
Valt het op dat haar me erg bezighoudt? :')
Ko was laatst ergens waar een jongetje was dat net een maand jonger was, stekeltjes, gel erin, Vinginobroek aan+Cars shirt. Hij leek zoveel ouder en harder dan mijn zachte pluisebol met zijn vestje en zijn joggingbroekje. :D
ik vond het verschil zo enorm. Ik dacht zelfs nog, wat doe ik mijn kind aan, straks kan hij niet mee met dat Amsterdamse volk op de tuin. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 7 september 2011 @ 14:45:33 #196
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101672850
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
Hihi, Elmo. Wat een scheetje! Dat eerste liedje ken ik niet, waar is dat van? En ze heeft al behoorlijk lang haar, zeg!

Tsjoe tsjoe wa, van de Koos Konijn minidisco!

Ze zingt de dingen nu weer een stuk duidelijker, maar ja, dit is ook alweer een 'oud' filmpje! :P

En haar haar is idd lang! De pony hebben we maar weer eens geknipt, die hing nogal voor d'r ogen en speldjes werden er na een uur ongeveer weer uitgerukt.
pi_101676864
Haarlengte maakt zo veel uit voor de leeftijdsinschatting die kleintjes krijgen! Elmo, Hannah is bijna net zo oud als Tirza en ik denk dat Hannah zeker een halfjaar jonger wordt geschat omdat ze zo weinig haar heeft.

Wij zijn trouwens ook naar het CB geweest en hebben weer een dikke OK gekregen:
ze is nu met 18maanden+3weken 83,5 cm lang en 11080 gram. Volgens de CB curve iets langer en iets lichter dan gemiddeld. Op de groeicurves van Borstvoeding.com is ze op beide stats iets bovengemiddeld.
Kennelijk gaat de groeicurve van het CB van een hoger gemiddeld gewicht uit.
pi_101678278
Haar helpt zeker bij het bepalen van leeftijd. Driekus heeft echte en bos om jaloers op te worden. Die moet ook echt eens in de 10 weken naar de kapper, anders is het te lang.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101678705
Claudia, dit was idd nog van juni :D Vanaf nu komt er een kinderkapper bij het kdv, dus dan zal Dyon daar wel regelmatig gekknipt worden (kun je je voor inschrijven). Ik vind wat langer haar ook eigenlijk leuker, maar bij sommige kindjes staat het gewoon niet. Zo valt het bijv bij Kyllian gewoon niet mooi als het langer is (hij krijgt er dan een slag in, maar valt gewoon niet leuk). Dyon heeft nu nog dun haar dus als het lang is (wat het nu ook wel weer een beetje is) waaien er plukjes haar alle kanten op).

Elmo, filmje had ik al eerder gezien...erg schattig! :D Ook naar Koos Konijn geweest he :P

Octo, klinkt als hele gemiddelde cijfers! Dyon zal ongeveer hetzelfde zijn nu (ietsjes langer denk ik).
pi_101678757
Nou zulk haar als Driekus had ik bijv wel bij mijn jongens willen hebben! Maar zo valt het gewoon niet als het langer is...
Driekus is ook wel een erg knap mannetje natuurlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')