er zit weinig haar op dat ook nog es heel dun is. Nu zijn de haartjes al gauw een centimeter of 5 maar geen lokjes over zn oren en ook niets in zn nek, dus dan houden we het maar zo he
 er zit weinig haar op dat ook nog es heel dun is. Nu zijn de haartjes al gauw een centimeter of 5 maar geen lokjes over zn oren en ook niets in zn nek, dus dan houden we het maar zo he  
  deed ie van vrijdag op zaterdag ook al, ik sta perplex. Hij gaat helaas niet meer slapen daarna, maar goed, kan niet alles hebben, en ik slaap op deze manier echt super lang. Jammer dat het met Harry op vakantie minder gaat wat slapen betreft. En inderdaad, italiaantjes houden van kinderen!
 deed ie van vrijdag op zaterdag ook al, ik sta perplex. Hij gaat helaas niet meer slapen daarna, maar goed, kan niet alles hebben, en ik slaap op deze manier echt super lang. Jammer dat het met Harry op vakantie minder gaat wat slapen betreft. En inderdaad, italiaantjes houden van kinderen!

:
 : 

Euh... nog steeds niet.quote:Op maandag 5 september 2011 18:54 schreef Reilain het volgende:
@ Krullenbollen..
Wanneer zijn jullie voor het eerst met jullie kids naar de kapper geweest??
Twijfel een beetje of ik nu wel of niet met mijn krullenbol richting kapper moet eens.. het wordt wat ongelijk maar krult wel enorm

nog 3 weekjes!
 nog 3 weekjes! 

. Hier is het dus echt stijl, futloos haar (hij zou mee kunnen doen in de reclame
 . Hier is het dus echt stijl, futloos haar (hij zou mee kunnen doen in de reclame  )
 )

Ik zou het niet doen, van wat ik van de foto kan zien zit het echt hartstikke mooi nog!quote:[b]Op maandag 5 september 2011 18:54 .
@ Krullenbollen..
Wanneer zijn jullie voor het eerst met jullie kids naar de kapper geweest??
Twijfel een beetje of ik nu wel of niet met mijn krullenbol richting kapper moet eens.. het wordt wat ongelijk maar krult wel enorm

. Hij heeft net zn ontbijt op dus hij heeft nog even pech (hij heeft alle nijntje koekjes uit de doos gehaald en toen hij zag dat er geen open was ze weer allemaal teruggestopt
 . Hij heeft net zn ontbijt op dus hij heeft nog even pech (hij heeft alle nijntje koekjes uit de doos gehaald en toen hij zag dat er geen open was ze weer allemaal teruggestopt  ).
 ). 

)
 ) 

Oh die link zocht ik ook iddquote:Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef Asyniur het volgende:
Reilain, ik heb je link opgeslagen, maar zijn dit Nederlandse gebaren?
Want het gebaar voor boos wat ik beschreef, komt uit de Nederlandse gebarentaal...
 kon ik zo snel niet vinden... Dit is idd het nieuwe gebaar voor boos!
 kon ik zo snel niet vinden... Dit is idd het nieuwe gebaar voor boos! Ze deed het zelf dus we houden hem erin..
 Ze deed het zelf dus we houden hem erin.. 

Zal binnenkort wel eventjes een fotospam doen onder een spoilerquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:32 schreef pessie het volgende:
Mereltje wat is Femke groot!
Foto spam??

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |