heerlijk!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik krijg een foutmelding bij het koppelen. Dus dat moet nog heel even wachten.
Het andere topic is wel goed aangemaakt dus ik snap niet zo goed wat bij deze fout is gegaan.
Hey maffe, welkom en neem een snoetepoetser!Van harte!
Met Flip is alles oke. Die groeit tegenwoordig vast aan zijn plastic motor. Niemand mag er aan komen. Dan wordt ie heel erg boosEn als zijn broer in de weg staat al dan niet opzettelijk roept ie 'Movuh!'
Ik denk het wel, ik had het andere topic geopend als een "open een nieuw topic in deze reeks". Maar goed, ik begrijp dat het opgelost isquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:57 schreef Reilain het volgende:
ben ik ergens iets vergeten te koppelen??
Proestquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:56 schreef Sorbootje het volgende:
Gefeliciteerd nog Maffemuts en welkom!
Hoi allemaal. M'n vakantie zit er weer op en nu heb ik net even meer gelegenheid om me hier te laten zien.
Rocka, ik kan je filmpje hier helaas niet zien. Ik ga thuis kijken! Lief wel, dat hij movuh zegt!
't Gaat allemaal prima hoor. Isabeau heeft volgens mij wel genoten van twee weken quality time met d'r vader, moeder, broer en zus. En voor haar is 't nóg een week vakantie. B. is nog een week vrij.
Dat het niet altijd even geweldig is om een papegaai te hebben in plaats van een dreumes bewijst de laatste ontwikkeling. B. en ik gingen vorige week Isabeau een keer samen verschonen. Ze had nogal gepoept en B. flapte d'r uit: "Getver, het zit allemaal op d'r k*tje!" (lekker handig) En sindsdien roept ze bij elke verschoonbeurt: "k*tje ook!"Leg dat maar weer uit op het KDV. Gecombineerd met "Papa pik!" (peppa pig) maken we vast weer goede sier.
Wat een leuk filmpjequote:
Wij vullen en ledigen de vaatwas tegenwoordig alleen nog maar als Thomas eet of slaaptquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Hoe vaak per dag zeggen jullie tegen je kids dat ze niet op de vaatwasmachine klep mogen gaan staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |