Letterlijk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:05 schreef Orea het volgende:
Ook gaat ze in een soort spagaatop haar billen de hele kamer door
ook ineens sinds een paar dagen.. Er zit vooruitgang in
Leuk he handkussenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:05 schreef Orea het volgende:
Wat leuk Mereltje
Muppet geeft sinds een paar dagen uit zichzelf handkusjesecht zó vreselijk cute! Gaat papa 's morgens naar zijn werk dan duwt ze haar hand op haar mond en hoor je een heftige: MMMWAHHH!!
echt dikke tranen bij meneer en mij
Ook gaat ze in een soort spagaatop haar billen de hele kamer door
ook ineens sinds een paar dagen.. Er zit vooruitgang in
Ja, klopt. De borstvoeding is nu echt voorbij. Ze heeft er totaal geen interesse meer in, maar we hebben er van genoten en aan alles komt een eind.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:26 schreef Claudia_x het volgende:
lily, wat geweldig dat Leah loopt! En ik las in het borstvoedingstopic dat ze voor het laatst heeft gedronken bij je (mooie posting was dat!). Ze wordt groot, hè?
Klinkt hartstikke fijn!quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:35 schreef lily het volgende:
Wat een ontzettend leuke foto zag ik in het vorige topic van Meike en Lars, Karin.
[..]
Ja, klopt. De borstvoeding is nu echt voorbij. Ze heeft er totaal geen interesse meer in, maar we hebben er van genoten en aan alles komt een eind.
Ze wordt inderdaad groot. Letterlijk (87 cm, 12,4 kg) en figuurlijk.
Het is al een hele meid. Ze kletst behoorlijk veel en heeft haar plaats binnen ons (drukke) gezin geclaimd.
Ze doet totaal niet onder voor haar grote (jonge honden) broers. Zij is dol op hen en zij gek met haar.
Ze is assertief, energiek, altijd heel erg vrolijk en aanwezig. Alles gaat makkelijk met haar. Ze is heel meegaand en down to earth. Van tijd tot tijd kruipt ze met haar muis en duimpje in haar mond op je schoot voor een Leah momentje.
Ik heb nu ook pas het gevoel dat er een nieuwe fase is ingegaan, nu ze loopt en de bv periode is afgesloten. Voor mij is het nu echt klaar met baby's en alles daaromheen. Het voelt goed.
Ja het is puinhoop. Echt beroerd (vergelijkbaar met toen ik meer dan over de helft was bij Harryquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:27 schreef lily het volgende:
Ja, is het ook, Asy
En met je bekken is het weer hommeles las ik? Ontzettend vervelend!
Ik weet het nog van je vorige zwangerschap maar nu is het nog vroeger begonnen heh..
Ik hoop echt dat er wat aan te doen is, zeker nu met Harry erbij wordt het zwaar.
ja, schandalig!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:57 schreef Reilain het volgende:
ben ik ergens iets vergeten te koppelen??
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ja, schandalig!![]()
Nou mag je niet meer mee doen!
met selene mochten we rond 10 maanden een toetje met yoghurt gaan geven en met de 11 maanden over naar gewone melk. ravi heeft tot een jaar gehad, maar dat was ook ivm zijn prematuurheidquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:54 schreef Troeta het volgende:
Mag ik even inbreken? Vind het even niet gepast om in het baby topic te vragen.
Maar geven jullie al gewone koemelk vanaf 1 jaar? Mex drinkt steeds minder van zijn opvolgmelk en we zijn al over gegaan op nummer 3, maar dat helpt niet echt.
Gewone melk vind ie wel lekker, want z'n vader geeft hem stiekem slokjes van zijn melk
Wat schattig van de handkusjes! Die ga ik ook proberen te leren morgen!
heerlijk!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik krijg een foutmelding bij het koppelen. Dus dat moet nog heel even wachten.
Het andere topic is wel goed aangemaakt dus ik snap niet zo goed wat bij deze fout is gegaan.
Hey maffe, welkom en neem een snoetepoetser!Van harte!
Met Flip is alles oke. Die groeit tegenwoordig vast aan zijn plastic motor. Niemand mag er aan komen. Dan wordt ie heel erg boosEn als zijn broer in de weg staat al dan niet opzettelijk roept ie 'Movuh!'
Ik denk het wel, ik had het andere topic geopend als een "open een nieuw topic in deze reeks". Maar goed, ik begrijp dat het opgelost isquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:57 schreef Reilain het volgende:
ben ik ergens iets vergeten te koppelen??
Proestquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:56 schreef Sorbootje het volgende:
Gefeliciteerd nog Maffemuts en welkom!
Hoi allemaal. M'n vakantie zit er weer op en nu heb ik net even meer gelegenheid om me hier te laten zien.
Rocka, ik kan je filmpje hier helaas niet zien. Ik ga thuis kijken! Lief wel, dat hij movuh zegt!
't Gaat allemaal prima hoor. Isabeau heeft volgens mij wel genoten van twee weken quality time met d'r vader, moeder, broer en zus. En voor haar is 't nóg een week vakantie. B. is nog een week vrij.
Dat het niet altijd even geweldig is om een papegaai te hebben in plaats van een dreumes bewijst de laatste ontwikkeling. B. en ik gingen vorige week Isabeau een keer samen verschonen. Ze had nogal gepoept en B. flapte d'r uit: "Getver, het zit allemaal op d'r k*tje!" (lekker handig) En sindsdien roept ze bij elke verschoonbeurt: "k*tje ook!"Leg dat maar weer uit op het KDV. Gecombineerd met "Papa pik!" (peppa pig) maken we vast weer goede sier.
Wat een leuk filmpjequote:
Wij vullen en ledigen de vaatwas tegenwoordig alleen nog maar als Thomas eet of slaaptquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Hoe vaak per dag zeggen jullie tegen je kids dat ze niet op de vaatwasmachine klep mogen gaan staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |