quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
Dag allemaal! Tot in het volgende topic!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft van ons een speelkeukentje gekregen van Ikea, een grote hit, ze is er heel lief mee aan t spelen al de hele dagzondag vieren we het met familie en dergelijke en dan krijgt ze ook spulletjes voor erin. Ik heb er nu al zin in <3
Tot snel allemaal in het volgende topic!:)
ik kan me niet eens herinneren dat ie ooit stil zatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:50 schreef Spewey het volgende:
Absoluut! Toch altijd fijn als je kind laat zien dat ze kan lopen![]()
Hoewel ik wel eens verlangend terugdenk aan de tijd dat ik Zoë ergens liet zitten en na 10 minuten zat ze daar gewoon nog.
ja, dat..hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:50 schreef Spewey het volgende:
Ze loopt trouwens nog steeds alsof ze haar hele broek heeft volgebaggerd.
Haar broertje ook niet, daarom was het zo fijn dat Zoë wel gewoon bleef zitten, tot ze het tijgeren ontdekte, wat lijkt dat alweer lang geleden, ze is net 18 maanden (en een dagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik kan me niet eens herinneren dat ie ooit stil zat
met 6 maanden was ie al mobiel![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:40 schreef lily het volgende:
oh, en ik doe niet heel erg mee in dit topic (lees ook niet dagelijks wekelijks ofzo) maar ik moet het even kwijt omdat jullie Leah "kennen".
Ze loopt!
Sinds vorige week vrijdag. 20 maanden! Precies even oud als haar jongste broertje.
Als mevrouw wijdbeens cq Frankenstein maar...ze loopt! en ze krijgt er geen genoeg van..
Gefeliciteerd met je trouwdag!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:29 schreef lily het volgende:
is je grote alweer 2 vandaag![]()
verrek; tis gewoon alweer 25 augustus (mijn trouwdag)
gefeliciteerdze is prachtig
We hebben er nog één hè?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:25 schreef Asyniur het volgende:
en free, hebben jullie even lekker kunnen bijslapen?
Wat goed dat je dat hebt onthoudenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:34 schreef pessie het volgende:
Lily wat fijn dat ze loopt!!! Nu mag ze eindelijk naar de dreumes groep (toch?)
Dat scheelt altijd enorm heh, eentje weg. Vind ik ook altijd.. wel lekker af en toe hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:55 schreef freecell het volgende:
[..]
We hebben er nog één hè?
Maar het is heir wel een stuk rustiger nu.
Wat ontzettend fijn dat Leah dan eindelijk bij de zuigelingen weg is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:40 schreef lily het volgende:
Maarrrr.. haar leidster gaf dinsdag aan dat zij over twee weken naar de dreumessen ging en dan nam ze haar gewoon mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |