en dat mag
  en dat mag  dus
  dus

weer terug van een weekje Belgie
  weer terug van een weekje Belgie 

Vaak werd hij daar helemaal rozig van en sliep hij al op de terugweg naar de camping
   Vaak werd hij daar helemaal rozig van en sliep hij al op de terugweg naar de camping 

) en na het dansen was het ff knuffelen met Koos. Tirza gaf meestal een high five, of ze zei oogje! en purkte haar vinger bij Koos in z'n oog!
 ) en na het dansen was het ff knuffelen met Koos. Tirza gaf meestal een high five, of ze zei oogje! en purkte haar vinger bij Koos in z'n oog!   

Mafquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik had het andere topic geopend als een "open een nieuw topic in deze reeks". Maar goed, ik begrijp dat het opgelost is. Ik vond het al zo rustig!
 dacht dat ik dat gedaan had...
 dacht dat ik dat gedaan had...  Naja fijn dat het is opgelost!
 Naja fijn dat het is opgelost!

wolf ben je ook samen met papa en mama naar het vuurwerk wezen kijken in Knokke?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:30 schreef Poppejans het volgende:
Halloweer terug van een weekje Belgie
Het weer was over het algemeen vreselijk, maar we hebben het wel vreselijk leuk gehad! Veel plaatsjes bezocht met de kusttram, de tram alleen al vond Wolf erg leuk.
En iedere avond voor het slapen gaan lekker uitwaaien op het strand

Het weglopen waar ik bang voor was viel erg mee omdat het dus vaak slecht weer was hadden we de tent meestal dicht.
*vanavond kom ik even helemaal bijlezen*

Lars heeft nu wel door dat plas uit zijn piempie komt en poep niet, dat is ook al heel wat he (hoewel hij al 2 keer op het potje heeft gepoept ook)
  Lars heeft nu wel door dat plas uit zijn piempie komt en poep niet, dat is ook al heel wat he (hoewel hij al 2 keer op het potje heeft gepoept ook) 

en weegt ze 11.915 gram. Mijn reus. Verder braaf een torentje met links en rechts gebouwd, de bal gegooid en gevoetbald. Toen ze de bal moest teruggeven was het drama dus nu staat er ook temperamentvol in haar dossier.
 en weegt ze 11.915 gram. Mijn reus. Verder braaf een torentje met links en rechts gebouwd, de bal gegooid en gevoetbald. Toen ze de bal moest teruggeven was het drama dus nu staat er ook temperamentvol in haar dossier.  

. Ik blijf me erover verbazen, het gaat gewoon zo 4 a 5 keer per week goed 's nachts. Echt heerlijk.
 . Ik blijf me erover verbazen, het gaat gewoon zo 4 a 5 keer per week goed 's nachts. Echt heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

en troosten mag niet, wurmt zich gewoon uit mn armen. En dan laat ik hem los, en dan wordt ie nog bozer.
 en troosten mag niet, wurmt zich gewoon uit mn armen. En dan laat ik hem los, en dan wordt ie nog bozer.  Géén idee wat ik daar mee aan moet zeg. Gelukkig wel doorgeslapen vannacht, dat dan wel.
 Géén idee wat ik daar mee aan moet zeg. Gelukkig wel doorgeslapen vannacht, dat dan wel.

Isabeau..Geweldig...
 Isabeau..Geweldig... 

Hoe gek is het toch dat ik vandaag 2 jaar geleden nog geen flauw idee had dat ze er morgen eindelijk zou zijn en hoe verschrikkelijk onvoorstelbaar kan het zijn dat ik dat meisje vandaag 2 jaar geleden nog niet eens kende.. Ik heb t gevoel dat ik een heel leven geleefd heb sinds ze er is!
 Hoe gek is het toch dat ik vandaag 2 jaar geleden nog geen flauw idee had dat ze er morgen eindelijk zou zijn en hoe verschrikkelijk onvoorstelbaar kan het zijn dat ik dat meisje vandaag 2 jaar geleden nog niet eens kende.. Ik heb t gevoel dat ik een heel leven geleefd heb sinds ze er is! Mijn grote Leentje
 Mijn grote Leentje  

, maar verder wel)
 , maar verder wel)  

bizar hoe snel er gaat. Maar ook erg leuk. (inmiddels)
 bizar hoe snel er gaat. Maar ook erg leuk. (inmiddels) 

Nee Bar, al heb ik het dacht ik wel ergens aangeplakt gezien. Jullie wel?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
wolf ben je ook samen met papa en mama naar het vuurwerk wezen kijken in Knokke?
 ik verbaas me bijna wekelijks over hoe snel het allemaal wel niet gaat, soms echt bizar snel.
  ik verbaas me bijna wekelijks over hoe snel het allemaal wel niet gaat, soms echt bizar snel. 
   morgen feliciteer ik uiteraard echt
  morgen feliciteer ik uiteraard echt

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

) met kanalen. Ik was echt blij om haar snoetje te zien op skype vanochtend
 ) met kanalen. Ik was echt blij om haar snoetje te zien op skype vanochtend   

-
 -

)
)

Als ze pijn lijkt te hebben en ik haar vraag of ze dentinox wil dan kreunt ze Jaaah en probeert ze het wattenstaafje in het potje te proppen. Het wattenstaafje wordt daarna vakkundig leeggezogen en weer in de dentinox gedoopt.
 Als ze pijn lijkt te hebben en ik haar vraag of ze dentinox wil dan kreunt ze Jaaah en probeert ze het wattenstaafje in het potje te proppen. Het wattenstaafje wordt daarna vakkundig leeggezogen en weer in de dentinox gedoopt.

)
)

Dat dus hier, ze wil echt niets vies drinken en tabletjes worden vakkundig naar de andere kant van de kamer gespuugd. Zetpillen vindt ze ook vreselijk maar dat kan aardig snel en redelijk pijnloos met vaseline.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef octopussy het volgende:
Ja, duidelijk een doorkomende kies. Dentinox is hier redder in nood wbt tandenleed (kan je met een wattenstaafje aanbrengen). Zetpilletjes zijn ook wel fijn om in ieder geval in huis te hebben. Vraag gewoon even bij de apotheek of drogist welke je moet hebben voor je meisje. Het kan echt geen kwaad om te geven als je kind krijst van de pijn, en het werkt heel snel.
Vloeibaar en tabletjes lust mevrouwtje hier niet.

Hij was de hele tijd met haar aan het kletsen en samen luisterden ze nergens meer naar. Ojee, begint dat nu al, verliefd zijn en niet meer luisteren. Dat wordt dan nog wat over 14 jaar ofzo.
  Hij was de hele tijd met haar aan het kletsen en samen luisterden ze nergens meer naar. Ojee, begint dat nu al, verliefd zijn en niet meer luisteren. Dat wordt dan nog wat over 14 jaar ofzo.  

zus is ziek, dus heb dr verzorgd
 zus is ziek, dus heb dr verzorgd  maar pff gedoe, 3 kinderen, zorgen dat er 1 op tijd naar psz ging. Langs ha voor labformulieren.  Gelukkig besloot floris 3,5uur te slapen. Neef sliep ook goed. Hielp wel, vooral omdat mn zus kapot ging van pijn. Best sneu.
 maar pff gedoe, 3 kinderen, zorgen dat er 1 op tijd naar psz ging. Langs ha voor labformulieren.  Gelukkig besloot floris 3,5uur te slapen. Neef sliep ook goed. Hielp wel, vooral omdat mn zus kapot ging van pijn. Best sneu.  

Dat zijn lange tijd Driekus lievelingswoorden geweest. Dat wij vroegen: wil je dit of wil je dat? En hij maar roepen: die die die. En als we dan het juiste te pakken hadden, diep zuchten en zeggen ' deze'...
  Dat zijn lange tijd Driekus lievelingswoorden geweest. Dat wij vroegen: wil je dit of wil je dat? En hij maar roepen: die die die. En als we dan het juiste te pakken hadden, diep zuchten en zeggen ' deze'...

Zoveel heeft ze echt nog nooit gegeten!
  Zoveel heeft ze echt nog nooit gegeten!   Verder is er een liter kunstvoeding, een flink bord avondeten, fruit, crackertjes en ook nog aardig wat water en sap ingegaan.
 Verder is er een liter kunstvoeding, een flink bord avondeten, fruit, crackertjes en ook nog aardig wat water en sap ingegaan. 

Liwadden! Liwadden!
 Liwadden! Liwadden!   

Ik niet maar ik krijg nooit de kans om daar te kijken ook eigenlijk. Sorry.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Even een vraagje tussendoor:
Ik zag vandaag achter in de mondholte van Flip een aantal aders lopen. Natuurlijk mocht en kon ik het niet goed zien. Het was ook niet opgezwollen of rood verder. Maar ik vond het wel vreemd. Kent iemand dit?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |