Mafquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik had het andere topic geopend als een "open een nieuw topic in deze reeks". Maar goed, ik begrijp dat het opgelost is. Ik vond het al zo rustig!
wolf ben je ook samen met papa en mama naar het vuurwerk wezen kijken in Knokke?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:30 schreef Poppejans het volgende:
Halloweer terug van een weekje Belgie
Het weer was over het algemeen vreselijk, maar we hebben het wel vreselijk leuk gehad! Veel plaatsjes bezocht met de kusttram, de tram alleen al vond Wolf erg leuk.
En iedere avond voor het slapen gaan lekker uitwaaien op het strand![]()
![]()
Vaak werd hij daar helemaal rozig van en sliep hij al op de terugweg naar de camping
Het weglopen waar ik bang voor was viel erg mee omdat het dus vaak slecht weer was hadden we de tent meestal dicht.
*vanavond kom ik even helemaal bijlezen*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Bar, al heb ik het dacht ik wel ergens aangeplakt gezien. Jullie wel?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
wolf ben je ook samen met papa en mama naar het vuurwerk wezen kijken in Knokke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus hier, ze wil echt niets vies drinken en tabletjes worden vakkundig naar de andere kant van de kamer gespuugd. Zetpillen vindt ze ook vreselijk maar dat kan aardig snel en redelijk pijnloos met vaseline.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef octopussy het volgende:
Ja, duidelijk een doorkomende kies. Dentinox is hier redder in nood wbt tandenleed (kan je met een wattenstaafje aanbrengen). Zetpilletjes zijn ook wel fijn om in ieder geval in huis te hebben. Vraag gewoon even bij de apotheek of drogist welke je moet hebben voor je meisje. Het kan echt geen kwaad om te geven als je kind krijst van de pijn, en het werkt heel snel.
Vloeibaar en tabletjes lust mevrouwtje hier niet.
Ik niet maar ik krijg nooit de kans om daar te kijken ook eigenlijk. Sorry.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Even een vraagje tussendoor:
Ik zag vandaag achter in de mondholte van Flip een aantal aders lopen. Natuurlijk mocht en kon ik het niet goed zien. Het was ook niet opgezwollen of rood verder. Maar ik vond het wel vreemd. Kent iemand dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |