abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:15:09 #51
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101329892
Ha! Dat doet Nathan dus ook Karin! Er het liefst helemaal inklimmen. Ik heb geen flauw idee wat er zo leuk is aan de binnenkant van een wasmachine maar het is "speelgoed" nummer 1 hier in huis.
pi_101329941
Als je met je grote zus verstoppertje speelt is het echt een hele leuke verstopplek. De droger ook :Y en dat mag :N dus
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101332178
Hallo :W weer terug van een weekje Belgie
Het weer was over het algemeen vreselijk, maar we hebben het wel vreselijk leuk gehad! Veel plaatsjes bezocht met de kusttram, de tram alleen al vond Wolf erg leuk.
En iedere avond voor het slapen gaan lekker uitwaaien op het strand O+ O+ O+ Vaak werd hij daar helemaal rozig van en sliep hij al op de terugweg naar de camping
Het weglopen waar ik bang voor was viel erg mee omdat het dus vaak slecht weer was hadden we de tent meestal dicht.

*vanavond kom ik even helemaal bijlezen*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 29 augustus 2011 @ 15:57:40 #54
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101333207
Haai!
Wij zijn ook weer terug van onze vakantie! Heerlijk 3 weken in Zeeland geweest!
Tirza heeft genoten en vond het allemaal prachtig! Ze heeft weer ontzettend veel bijgeleerd, vooral veel woordjes, zinnetjes.
We gingen bijna iedere avond naar de minidisco op de camping, dansen met Koos Konijn (nijntjuh danse! O+ ) en na het dansen was het ff knuffelen met Koos. Tirza gaf meestal een high five, of ze zei oogje! en purkte haar vinger bij Koos in z'n oog! :')
Ik heb tussendoor wel hier en daar wat gelezen, maar zal vanavond als ik tijd heb, wel even 'goed' bijlezen en wat vakantiefoto's/filmpjes! plaatsen! O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  maandag 29 augustus 2011 @ 16:30:33 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101334463
Hallo vakantiegangers! Welkom terug!

Ik ben dus niet de enige met zeer behulpzame dreumes ;)
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:12:02 #56
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101343382
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 09:55 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik denk het wel, ik had het andere topic geopend als een "open een nieuw topic in deze reeks". Maar goed, ik begrijp dat het opgelost is ^O^ . Ik vond het al zo rustig!

Maf ;) dacht dat ik dat gedaan had... :D Naja fijn dat het is opgelost!
(maar ben geen hardcore fokker... dus nog niet helemaal alles door)

Geweldig die filmpjes ;)
Hier ook een behulpzaam meisje als het om de was gaat... maar dan echt handig ;)
Ze geeft alles aan!
Erg fijn omdat ik niet op mijn hurken kan zitten (knieën werken hier niet mee)
Dus ik op een krukje.. en Oona ernaast met de wasmand.. en wat een lol dat ze heeft..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_101345181
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:30 schreef Poppejans het volgende:
Hallo :W weer terug van een weekje Belgie
Het weer was over het algemeen vreselijk, maar we hebben het wel vreselijk leuk gehad! Veel plaatsjes bezocht met de kusttram, de tram alleen al vond Wolf erg leuk.
En iedere avond voor het slapen gaan lekker uitwaaien op het strand O+ O+ O+ Vaak werd hij daar helemaal rozig van en sliep hij al op de terugweg naar de camping
Het weglopen waar ik bang voor was viel erg mee omdat het dus vaak slecht weer was hadden we de tent meestal dicht.

*vanavond kom ik even helemaal bijlezen*
wolf ben je ook samen met papa en mama naar het vuurwerk wezen kijken in Knokke?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 29 augustus 2011 @ 21:00:11 #58
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101346278
We hebben een semi-zindelijke... Hij snapt het maar al te goed maar wil nog niks op de pot doen. Wel ernaast staan en wit weggetrokken aan het drukken gaan <-- stap 1 he? :D
En gister maakte hij het helemaal bont door te gaan plassen toen ik hem een luier om deed en nog effe een washandje pakte om er langs te vegen. Hij plaste de bank onder. Ik zei 'Wat doe jij nou?' en kreeg als antwoord met een stralende lach: 'Pahasje' :')
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101350290
Semi-zindelijk _O- Lars heeft nu wel door dat plas uit zijn piempie komt en poep niet, dat is ook al heel wat he (hoewel hij al 2 keer op het potje heeft gepoept ook)

Hoe gaan jullie om met driftige dreumesen?
Men ik word er gek van.
Bij alles waar meneer het niet mee eens is gaan alle registers open. Gillen, huilen, schoppen, slaan, helemaal over de rooie.
Denk hierbij aan het moment dat hij naar bed moet, verschonen als het hem niet uitkomt, verlaten van een speeltuin, uit de auto gaan...
We bereiden hem voor dat het moment eraan komt dat er iets gebeuren gaat, maar ik vraag me ook af of hij het snapt. Vorige week bijv wou hij niet mee uit de speeltuin. Vantevoren eerst aangegeven dat we zo naar het huisje gingen. Na een kleine poosje gezegd dat hij nog 1 keer mocht glijden, dan komt ie naar beneden, helemaal blij "1 keer!" mag nog een keer glijden, weer helemaal blij en roept"1 keer" en als dat dan niet doorgaat flipt ie gewoon.....
ik probeer het zoveel mogelijk te negeren, doet hij zo tijdens het verschonen dan zet ik hem naast de commode en ga wat anders doen. Na een klein poosje komt ie dan tot bedaren en is er niks aan de hand en kan ik hem verschonen. Maar dat daar steeds eerst een drama aan vooraf moet gaan....niks aan
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:13:49 #60
190853 RockabeIIa
pi_101350919
Flip flipt niet zo gauw om eerlijk te zijn. Die kijkt me alleen heel smerig aan, wijst naar me en zegt 'mama tout!' En dat de hele dag door, dat dan wel.

En de hele boel alvast klaarleggen voor ik em verschoon helpt ook niks. Ik vraag em tegenwoordig om de luier te pakken en alvast te gaan liggen. Dan is er geen wolkje aan de lucht.
Handleiding 2.0 :')

[ Bericht 25% gewijzigd door RockabeIIa op 30-08-2011 10:43:52 ]
pi_101362260
Toch wel behoorlijk herkenbaar Karin. Vooral dat van 'nog één keertje'. En dat dan dertig keer, want anders!! :')

Gisteren kreeg Isabeau na de maaltijd een geel danoontje-achtig toetje. Toen ze die op had zei ze: "Nog een toetje". Ik vond dat onzin en zei dat het niet mocht. Eerst werd ze heel boos en toen koos ze voor een andere aanpak: "Ander toetje! Een Jojanje toetje!" (oranje) Kleine slimmerik. Maar helaas, ook dat mocht niet baten. Toen volgde uiteindelijk een theatraal: "DAN NIET!"

:')

Rocka, Flip klinkt als een heerlijk eigengerijd mannetje <3
pi_101363416
Heel herkenbaar, Karin, je stukje had over Zoë kunnen gaan. :D

Hehehe Flip, nu al een master in de vuile blik.

Omg Isabeau, vervelend hoor als ze niet naar je luisteren. "Dan Niet!" Geweldig. :D

Net terug van het cb, met 18 maanden is Zoë 87cm lang :o en weegt ze 11.915 gram. Mijn reus. Verder braaf een torentje met links en rechts gebouwd, de bal gegooid en gevoetbald. Toen ze de bal moest teruggeven was het drama dus nu staat er ook temperamentvol in haar dossier. :')
Haar 15 woordjes waren ook meer dan voldoende, whew. :D
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:47:43 #63
259886 pessie
pi_101363527
Mooi Spewey!

Vannacht weer een goede nacht *O* . Ik blijf me erover verbazen, het gaat gewoon zo 4 a 5 keer per week goed 's nachts. Echt heerlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101364208
Hahaha Isabeau! Ik vind je echt fantastisch :D
Sterkte met je moeder pessie :o

Hier draaama sinds gisteravond. Alleen maar huilen, krijsen en moeilijk doen. Bah! Was geen leuk begin van de dag vandaag :N en troosten mag niet, wurmt zich gewoon uit mn armen. En dan laat ik hem los, en dan wordt ie nog bozer. :') Géén idee wat ik daar mee aan moet zeg. Gelukkig wel doorgeslapen vannacht, dat dan wel.
I'm not a sinner.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:27:47 #65
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101364441
:D Isabeau..Geweldig...

Pessie veel sterkte met je moeder.. Hopelijk zijn ze er op tijd bij en kunnen ze veel voor haar betekenen!
We'll have love aplenty
You and me
pi_101366027
Isabeau, wat ben je toch ook een heerlijk wijfie!
Pessie, heel veel sterkte met en voor je moeder, verschrikkelijk die onrust! :*

ohh jongens... Ik heb morgen gewoon een peuter! :o O+ Hoe gek is het toch dat ik vandaag 2 jaar geleden nog geen flauw idee had dat ze er morgen eindelijk zou zijn en hoe verschrikkelijk onvoorstelbaar kan het zijn dat ik dat meisje vandaag 2 jaar geleden nog niet eens kende.. Ik heb t gevoel dat ik een heel leven geleefd heb sinds ze er is!

Morgen wordt ze 2 O+ Mijn grote Leentje O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_101366411
Wat een herkenbaar gevoel Poppedein. (nou niet dat van morgen wordt ze twee :P , maar verder wel)

De persoon die ik was voor ik moeder werd lijkt heel ver weg en tegelijkertijd ben ik heel blij dat ik die persoon óók nog gewoon ben. Maar wát een rijkdom hè, zo'n heerlijk kind. <3
pi_101366892
Oe Poppedein, zo herkenbaar. De kinderen waren afgelopen weekend twee nachten logeren. Heerlijk, maar ik miste het stemmetje van Driekus enorm. Hij kletst je de oren van de kop, is allen stil als ie slaapt. Hij wordt zo groot, figuurlijk dan, letterlijk groeien valt weer even tegen.

Driekus is nu twee keer naar de peutergroep geweest en het was de juiste beslissing em daar naar toe te doen. Hij vindt het heerlijk. Vorige week was er op donderdag geen plaats op de peutergroep, dus hebben tienus en driekus samen op de babygroep gezeten. Dat was geen succes. Driekus was erg beschermend naar zijn broertje en hij kon dus niet lekker spelen. Raakte ook helemaal van het padje toen Tienus naar de slaapkamer werd gebracht (was toevallig een andere slaapkamer als waar hij zelf altijd slaapt) en ging steeds bij Tienus staan als hij huilde.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:20:46 #69
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_101376353
Pessie, sterkte met je moeder :*

WB vakantiegangers! *O*

Poppedein, herkenbaar. :Y bizar hoe snel er gaat. Maar ook erg leuk. (inmiddels)

Mef, het klinkt erg schattig dat driekus zijn broertje graag beschermt, maar het is idd wel jammer als dat ten koste gaat van zijn eigen spel. Iig is het fijn om bevestiging te krijgt dat het goed is dat driekus naar de peutergroep gaat.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_101376682
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

wolf ben je ook samen met papa en mama naar het vuurwerk wezen kijken in Knokke?
Nee Bar, al heb ik het dacht ik wel ergens aangeplakt gezien. Jullie wel?
Knokke hadden we kunnen doen met de tram, maar dan zit je alweer bijna in NL dus maar niet gedaan.
We hebben oa Brugge en Blankenberge bezocht, allebei erg leuk!

Herkenbaar Poppedein :Y ik verbaas me bijna wekelijks over hoe snel het allemaal wel niet gaat, soms echt bizar snel.
Je kleine meisje morgen alweer bijna 2 :o *O* morgen feliciteer ik uiteraard echt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:46:58 #71
259886 pessie
pi_101377417
Poppedein, zo cliché maar wat gaat het snel!

Poppejans klinkt als een leuke vakantie. Jammer van het weer, zo te horen was het frisjes.

Even onder een spoiler want volledig off topic maar wil het wel graag even delen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101377675
Ah, hier zitten jullie :D
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:31:08 #73
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101378927
Ik weet niet meer wie het zei... maar Uki O+
Toch maar eens getest bij mijn kleine wervelwind... en ze zat met open mond te kijken
Prachtig gezicht!
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:18:58 #74
259886 pessie
pi_101383732
Ja Uki is geweldig! Ik ben dol op Uki. Het is dat ik niet de hele dag de tv aan wil (Nathan kijkt maar af en toe tv) anders zou ik alleen Uki erop zetten.

Octo was je ons ook al kwijt?
pi_101384175
Ja ik was jullie kwijt. Kind is uit logeren en ik droomde vannacht dat ik haar kwijt was in een of ander Italiaans durpje (nog nooit geweest :') ) met kanalen. Ik was echt blij om haar snoetje te zien op skype vanochtend O+
pi_101384309
Ik kom even binnenstormen zonder verder meegelezen te hebben :@

Heb een vraag over (denk ik) doorkomende kiezen. Truus heeft een enorme verdikking op d'r onderkaak in d'r mond. Kan dat een kies zijn die op doorkomen staat? Behalve dit heeft ze steeds rode billen, 3 a 4 grote poepluiers per dag, is ze erg hangerig en chagrijnig. En ze lijkt ook wel een dikkere wang te hebben dan normaal. Ze eet en drinkt verder wel als normaal.

Foto van de bewuste verdikking:

Moet ik me zorgen gaan maken of kan ik relaxen en haar gewoon zoveel mogelijk troosten?
pi_101384423
Het lijkt mij op een doorkomende kies CP!
Helemaal met de bijbehorende klachten die ze heeft.
Bij pijn zou ik haar een pcm geven hoor.
En wie weet helpt dentinox ook nog wel wat.
pi_101384434
Dat ziet er verdacht veel uit als een kiesje, Zoë heeft dezelfde verdikking en bavianenkont + vieze zure luiers.
Gelukkig is hij echt bijna door.
Arme Truus! :*
pi_101384645
Dank je dames O+
Ik ben niet zo snel van het zorgen maken, maar die plek is echt enorm en wordt steeds groter ;(

Spewey, m'n man leest stiekem mee en moest hardop lachen om de bavianenkont _O-

Wat betreft de pcm, ik ben geen voorstander van pijnstilling (gebruik het zelf ook zelden) en ze lijkt het allemaal nog prima te verdragen. Ze speelt nog vrolijk, eet nog prima. Alleen haar lontje is wat korter als ze moe is.
Maaaaaaaaaaaaaaaar, als het echt te erg gaat worden ga ik haar natuurlijk geen pijn laten lijden. Wat voor pcm kan ik haar dan geven? Is er pcm speciaal voor kinderen? -help, m'n kind is nog nooit ziek geweest, dus ik heb echt geen idee :D -
pi_101384767
:D

Ja je kan zetpillen halen, 240mg pcm maar daar is dochterlief hier het niet mee eens, ze zegt nog net niet "exit only". Vloeibare pcm is wat kindvriendelijker. :D
pi_101385065
Thanks! Ik hobbel morgen meteen langs de drogist :Y
Zat eerst nog te denken aan iets van dentinox ofzo, maar zie dat je dat op de zere plek moet smeren. En mooi niet dat ze mij dat gaat laten doen. Dan heb ik meteen een paar flinke tandafdrukken in m'n vinger staan _O-
pi_101385156
Ja, duidelijk een doorkomende kies. Dentinox is hier redder in nood wbt tandenleed (kan je met een wattenstaafje aanbrengen). Zetpilletjes zijn ook wel fijn om in ieder geval in huis te hebben. Vraag gewoon even bij de apotheek of drogist welke je moet hebben voor je meisje. Het kan echt geen kwaad om te geven als je kind krijst van de pijn, en het werkt heel snel.

Vloeibaar en tabletjes lust mevrouwtje hier niet.
pi_101385172
Dentinox zou ik wel doen, verlicht echt direct en je moet het gewoon met een wattenstaafje smeren.
(ik heb ook een pitbull :D)
pi_101385265
Gelukkig is het nog niet krijsen van de pijn. Ze is af en toe wel heel sip ;(

En wattenstaafje gaat'em helemaal niet worden. Ze houdt d'r kaken echt stijf op elkaar :D
pi_101385423
Hannah is juist dol op dentinox :@ Als ze pijn lijkt te hebben en ik haar vraag of ze dentinox wil dan kreunt ze Jaaah en probeert ze het wattenstaafje in het potje te proppen. Het wattenstaafje wordt daarna vakkundig leeggezogen en weer in de dentinox gedoopt.
pi_101385594
Als ik het heb aangebracht slaakt Zoe altijd een hele tevreden zucht en zeg "Aaaah". :')
(hmm lidocaïne is toch geen gatewaydrug hè ?! :D)
pi_101386429
Hmmmm, misschien dan toch maar proberen. Wie weet als het een keer gelukt is en ze legt de link tussen de dentinox en het weggaan van de pijn dat ze het makkelijker toe staat.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:09:39 #88
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101386441
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef octopussy het volgende:
Ja, duidelijk een doorkomende kies. Dentinox is hier redder in nood wbt tandenleed (kan je met een wattenstaafje aanbrengen). Zetpilletjes zijn ook wel fijn om in ieder geval in huis te hebben. Vraag gewoon even bij de apotheek of drogist welke je moet hebben voor je meisje. Het kan echt geen kwaad om te geven als je kind krijst van de pijn, en het werkt heel snel.

Vloeibaar en tabletjes lust mevrouwtje hier niet.

Dat dus hier, ze wil echt niets vies drinken en tabletjes worden vakkundig naar de andere kant van de kamer gespuugd. Zetpillen vindt ze ook vreselijk maar dat kan aardig snel en redelijk pijnloos met vaseline.
pi_101387030
Truus is groot fan van de vitamine D druppels. Die smaken naar anijs en ze lurkt altijd als een gek aan dat flesje :D
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:20:57 #90
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101387085
Ik doe ook d'r vitaminedruppels door haar melk, net als de hoestdrankdruppels waar ze nu weer aan zit. Maar dat kan want dat hebben we expliciet om gevraagd bij de apotheek.
pi_101387996
Driekus is juist dol op paracetamol, die vraagt bij (tandjes)pijn om een flesje 'meer' (geen idee waarom ie het zo noemt) en wijst naar de dentinox.

Die peutergroep is goed voor em ja, maar ze hebben em vandaag even bij zijn vriendinnetje weggehaald :@ Hij was de hele tijd met haar aan het kletsen en samen luisterden ze nergens meer naar. Ojee, begint dat nu al, verliefd zijn en niet meer luisteren. Dat wordt dan nog wat over 14 jaar ofzo. :D
pi_101388461
Wahaha Driekus de loverboy. Ik vind het schattig als ze zo verzot zijn op een vriendje of vriendinnetje *;

Trouwens, de kauwvitamines (1+) van Davitamon zijn hier WEL een grote hit. Het potje moet ik uit het zicht zetten anders blijft ze doordrammen voor meer.
pi_101388487
Mefke :D

Hier vandaag mn opleiding in praktijk gebracht ;) zus is ziek, dus heb dr verzorgd :P maar pff gedoe, 3 kinderen, zorgen dat er 1 op tijd naar psz ging. Langs ha voor labformulieren. Gelukkig besloot floris 3,5uur te slapen. Neef sliep ook goed. Hielp wel, vooral omdat mn zus kapot ging van pijn. Best sneu.

Pessie, naar van je moeder!

Floris heeft wat nieuws. Hij wijst en zegt dan (volgens mij) die. En hele verhalen kletsen, schattig!
pi_101388585
Sonnetje: die en deze O+ Dat zijn lange tijd Driekus lievelingswoorden geweest. Dat wij vroegen: wil je dit of wil je dat? En hij maar roepen: die die die. En als we dan het juiste te pakken hadden, diep zuchten en zeggen ' deze'...
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:54:31 #95
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101389085
Pessie, sterkte met je moeder!

Son, hopelijk is je zus snel opgeknapt.

Poppedeintje is bijna 2 jaar moeder. O+

CP: Het ziet er inderdaad uit als een doorkomende kies! Als je je er zorgen over maakt zou ik even verder rond gaan vragen.
Hier helpen dentinox en paracetamol altijd goed.
Kleine waarschuwing: 240mg mag je pas geven als je kindje 10kg weegt. Ik weet niet hoe zwaar Truus is maar dan weet je 't in ieder geval.

Onze vakantie is nu echt echt echt voorbij. Emma is gisteren weer voor 't eerst naar het KDV geweest, Het afscheid was even moeilijk maar daarna heeft ze 't heel fijn gehad. Ze heeft de hele dag niks anders gedaan dan rondjes lopen; net als thuis. Lopen, gewoon omdat je 't kan. :D
Ze was ook zoooo heerlijk enthousiast toen ik haar op kwam halen. Zo fijn. O+

Vandaag heeft ze tussen de middag 2 boterhammen gegeten. :o Zoveel heeft ze echt nog nooit gegeten! :o Verder is er een liter kunstvoeding, een flink bord avondeten, fruit, crackertjes en ook nog aardig wat water en sap ingegaan.
Zou er een groeispurtje aankomen? M'n lieve kleine dokwerkertje. O+
A grand adventure has begun.
pi_101389402
Keshet, weet je wel wat dat rennen allemaal aan energie kost? De eerste periode van lopen rennen was voor Hannah ook reden om als een bootwerker te eten.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:05:42 #97
265732 Keshet
pi_101389730
Dat is waar!
Ik ben Emma vorige week een keertje extra gaan wegen, tussen 2 ziekenhuisafspraken in, omdat ik er van overtuigd was dat ze afgevallen was. Was ze juist voor haar doen veel aangekomen. Dikke fail van mijn moederinstinct dus. :')
Maar ik was blij dat ze zo goed aangekomen is! *O*

Oh, dit herinner ik me nog even van bijlezen vanochtend vroeg:

Roy klapt in z'n handjes! *O*

Ik heb genoten van het filmpje van Isabeau. O+ Liwadden! Liwadden! O+
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:10:55 #98
190853 RockabeIIa
pi_101390027
Even een vraagje tussendoor:
Ik zag vandaag achter in de mondholte van Flip een aantal aders lopen. Natuurlijk mocht en kon ik het niet goed zien. Het was ook niet opgezwollen of rood verder. Maar ik vond het wel vreemd. Kent iemand dit?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:11:25 #99
190853 RockabeIIa
pi_101390055
Poppedeine, geniet van de dag van morgen! Alvast van harte!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:11:46 #100
265732 Keshet
pi_101390071
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Even een vraagje tussendoor:
Ik zag vandaag achter in de mondholte van Flip een aantal aders lopen. Natuurlijk mocht en kon ik het niet goed zien. Het was ook niet opgezwollen of rood verder. Maar ik vond het wel vreemd. Kent iemand dit?
Ik niet maar ik krijg nooit de kans om daar te kijken ook eigenlijk. Sorry. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')