)
 )

Van harte gefeliciteerd! Papa, mama en kleine broer ook van harte gefeliciteerd!
 Van harte gefeliciteerd! Papa, mama en kleine broer ook van harte gefeliciteerd!  

Gefeliciteerd Lena
  Gefeliciteerd Lena 

Ik vind het knap dat hij toch nog eet
 Ik vind het knap dat hij toch nog eet  Er zou hier echt niets meer in gaan.
 Er zou hier echt niets meer in gaan.  

Op een dag slapen ze gewoon niet meer!
 Op een dag slapen ze gewoon niet meer! 

Wat een geweldig filmpje!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Overdag een slaapweigeraar en er om 17.15u zo bij zitten:

Daarna heb ik em ook gauw naar bed gebracht waar, toen hij vervolgens lag, hij gelijk klaarwakker was en vervolgens niet meer wilde slapen
 Daarna heb ik em ook gauw naar bed gebracht waar, toen hij vervolgens lag, hij gelijk klaarwakker was en vervolgens niet meer wilde slapen  

Gaat niet lang meer duren en hij loopt zelfff denk ik
 Gaat niet lang meer duren en hij loopt zelfff denk ik  

Geweldig Sorbo..
 Geweldig Sorbo..  Wat een leuk filmpje ook weer!
 Wat een leuk filmpje ook weer! en vooral haar gezichtje in mijn nek gegraven...
 en vooral haar gezichtje in mijn nek gegraven...  
  na een stuk of 10 p.p is ze tevreden en pakt ze ze stevig vast en gaat slapen...
 na een stuk of 10 p.p is ze tevreden en pakt ze ze stevig vast en gaat slapen...   

39,6 koorts, romp onder de vlekjes en een zielig vogeltje. Eigenlijk de eerste kinderziekte voor Hannah (op wat griepachtige episodes na) dus ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen.
  39,6 koorts, romp onder de vlekjes en een zielig vogeltje. Eigenlijk de eerste kinderziekte voor Hannah (op wat griepachtige episodes na) dus ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen.

fijn dat ze verder niet ziek geworden isquote:Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef Sorbootje het volgende:[/b
Het gaat prima, gisteren in de loop van de dag al. Er heeft haar gewoon iets dwars gezeten.
[/quote]
[quote][b]Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef Sorbootje het volgende:
Lief van je Bar!
Het gaat prima, gisteren in de loop van de dag al. Er heeft haar gewoon iets dwars gezeten.

Slaap lekker kleine grote manquote:

Die zien we hier ook zeer regelmatig voorbij komen, even gezellig kroelen met één van ons
  Die zien we hier ook zeer regelmatig voorbij komen, even gezellig kroelen met één van ons 

. Heerlijke zomerdag, eindelijk!
 . Heerlijke zomerdag, eindelijk! 

Al vind ik het wel leuk om jullie verhalen te lezen, dus kom maar op
 Al vind ik het wel leuk om jullie verhalen te lezen, dus kom maar op 

(en hij zegt dus altijd "dank je" ook als hij iets geeft
 (en hij zegt dus altijd "dank je" ook als hij iets geeft  )
 ) 

Zo grappig dat we elkaars kinderen herkenden van Fok
 Zo grappig dat we elkaars kinderen herkenden van Fok   
  alleen was Hannah al weer te moe om echt te eten helaas. Ze heeft wel weer even het halve restaurant vermaakt op vrolijke momenten
 alleen was Hannah al weer te moe om echt te eten helaas. Ze heeft wel weer even het halve restaurant vermaakt op vrolijke momenten  

Eerljk is eerlijk, ik herkende je ook aan je mooie buik!
 Eerljk is eerlijk, ik herkende je ook aan je mooie buik!   

Ik lees ze ook altijd graag. Sowieso lurk ik nog wel, maar zelf NIET zoveel te melden.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:40 schreef Sorbootje het volgende:
Oke Claudia, dan heb ik nog wel even iets te epistelen!
Als ik Isabeau iets geef zegt ze tegenwoordig: "Dank je moeder" Ik heb wel eens voor de grap als ik haar iets gaf en ze wandelde er zonder op of om te kijken mee weg "Dank u moeder!" geroepen. Dat heeft ze dus onthouden
Als iemand niest zegt ze "gezondheid".
Manieren enzo. Ik zweer dat ze 't niet van mij heeft!
Ze is erg knuffelig momenteel. Zodra ze de kans heeft grijpt ze me, slaat haar armpjes om mijn nek (of been, of arm) en zegt "oooooh lief!!". Vanmorgen toen B. en Olav en Isabeau me op 't werk brachten zwaaide ze me uit met "dag liefje, lekker wekkelen!"
Ik vind het gewoon schandalig hoe lief en leuk mijn kind is. Misschien dat ik me daarom hier ook een beetje probeer in te houden. Het is steeds één grote lofzang.

hij was echt heel boos op mij maar trekt nu gelukkig al wat bij.
 hij was echt heel boos op mij maar trekt nu gelukkig al wat bij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |