Zo ik ben er ook weer s

We zijn lekker een weekje op vakantie geweest. Floris was niet helemaal in zn hum, hij heeft en een tandje en een kies bij, dus dat was s nachts drama. En overdag was ie ook beetje sagerijnig. Gelukkig de laatste dagen is dat nog bijgetrokken

Meneertje heeft heerlijk gezwommen, en gespeeld in het indoor speelgebeuren.
Eten wilde hij ook niet. Sowieso wil hij niet echt eten op t moment. Eigenlijk alleen vlees, verder wat hapjes van ons en zo krijgt ie vast wel voldoende binnen

Verder is hij enorm aan t wijzen en die en daar aan t zeggen

Hij kan al best goed duidelijk maken wat ie wil.
Thuis gaat t slapen weer prima gelukkig.
Hij heeft ook mensen ingepakt

We gingen uit eten en zaten in een soort van serre en daar kon ie dus lekker rondlopen (waren ook geen andere mensen in die ruimte

). Hij ging eigenlijk niet over de drempel, tot mensen m aandacht gingen geven

Op gegeven moment ging ie zelfs mee de keuken in en kwam terug met een koekje. Echt verlegen is ie niet

Van wie hij dat heeft...niet van mij iig...
Sowieso heb ik ook een redelijk goede slaper, in principe is ie nu over naar 1 slaapje, maar soms dus ook 2. Net hoe t uitkomt. Hi jzit gelukkig niet heel vast in zn ritme en redt t vaak ook wel met minder slaap. Sowieso heeft ie 2 dagen per week een wat strakker ritme (dan is ie bij mn moeder en die heeft dan 3 kinderen om op te passen, dus echt de deur gaan ze niet uit).
Karin en Lars gefeliciteerd met jullie verjaardag

Verder las ik nog over fijne vakanties