En de valsspeler John de Wolf op de rug van een supporterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Fer zit in de harten van de supporters?
Koert is beterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik mis toch de aanstekelijke lach van Gijp aan het eind van de filmpjes.
Een vlieg van Ron Jans, ik moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:41 schreef inZanity het volgende:
Zou toch mooi zijn als we Heerenveen ff inmaken en Ron Jans () vervolgens de zak krijgt, twee vliegen in een klap
Morgen sta ik noodgedwongen aan jouw zijde. Dat 'Wonderkind van 52' hangt me ook de keel uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:41 schreef inZanity het volgende:
Zou toch mooi zijn als we Heerenveen ff inmaken en Ron Jans () vervolgens de zak krijgt, twee vliegen in een klap
Vergeet Carlo en Irene niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Morgen sta ik noodgedwongen aan jouw zijde. Dat 'Wonderkind van 54' hangt me ook de keel uit.
Heeft Jans alle tijd om bij Knevel en Van Den Brink, Pauw en Witteman en bij Egbers en Van Gelder aan te schuiven...
Frits schijnt lesbisch te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Barend en Barend, daar kan ons 'Wonderkind van 52' niet heen...
Moet het grappig zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga niet meer kijken, is niet eens grappig meer. Ik mis Gijp
Ik voel je pijn. Het is als een Kerstmis zonder ballen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga niet meer kijken, is niet eens grappig meer. Ik mis Gijp
hehe ik dacht al, lag Youtube er weer eruit.quote:
Gastquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef Paul het volgende:
Koert krijgt van mij een 10 met een griffel
Met happy ending natuurlijk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef Paul het volgende:
Koert krijgt van mij een 10 met een griffel
Zeker, topshowquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef GGMM het volgende:
Terugkijken waard? Heb uiteraard Ajax gekeken.
Nee, geen Gijp en Paultje vond het leuk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef GGMM het volgende:
Telkens vragenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, geen Gijp en Paultje vond het leuk.
Geen Gijp?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, geen Gijp en Paultje vond het leuk.
Prima showtje: een 8.5quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef GGMM het volgende:
Niet iedereen houdt van INXSquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef Specularium het volgende:
Zometeen de Jupiler League. Diehards die blijven hangen.
Dat moet ik zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef Eenskijken het volgende:
So you think you can be johan derksen!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef Eenskijken het volgende:
Geplaksnorde ballerina's?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef Eenskijken het volgende:
mjawel hoor. probeerde iets te grappig te zijn, maar verder wel leuk voor een keer.quote:
Oei.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had liever Gert gezien en dat zegt wel iets.
zeek?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Koert deed leuk mee...hij zeikte Snorremans een paar keer leuk af.
Ik liever Dione de Graaffquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had liever Gert gezien en dat zegt wel iets.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:06 schreef DrDentz het volgende:
Hebben Messi, Xavi en Iniesta wel een topshow laten zien? Anders is Gijpie voor niks op de bank gaan liggen.
Ik schakelde het laatste uur in heb hem niet aan het woord gezien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Koert deed leuk mee...hij zeikte Snorremans een paar keer leuk af.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:11 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Ja anders is het net studio voetbal.
Ja je moet wel punten in te brengen hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het gaat jou natuurlijk om de inhoudelijkheid.
Nou en?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:20 schreef Trekrecord het volgende:
Johan Derksen krijgt radioprogramma op Radio 1
Johan Derksen, hoofdredacteur van Voetbal International, maakt in de nacht van vrijdag 26 op zaterdag 27 augustus een eigen radioprogramma in de NCRV-serie ZomerNachten op Radio 1. Hij zal in anderhalf uur zijn eigen verhaal vertellen. Hoe hij de live-uitzending invult, is helemaal aan hem.
ZomerNachten op Radio 1 is te beluisten op zaterdag 27 augustus om 00:02 uur op de publieke nieuws- en muziekzender Radio 1.
Derksen is oud-voetballer van onder meer Cambuur, Veendam en Haarlem. Sinds 1977 werkt hij voor het weekblad Voetbal International, vanaf 1999 als hoofdredacteur. Hij is ook een bekend gezicht in voetbalprogramma's op televisie, waaronder op RTL7.
quote:
Meid toch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:02 schreef TanteBeth het volgende:
Tyfuslijers van RTL moet het weer meer dan een uur duren voordat de zooi online staat.
Thanks Symerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:11 schreef Symer het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)9a89715c119d34fe.mp4
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:11 schreef Symer het volgende:
Super! Thxquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:11 schreef Symer het volgende:
Dit eigenlijk! Mag nog wel een keer langs komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:35 schreef zlakto het volgende:
Best goede uitzending, en dat zonder Gijp. Koert deed het goed.
Dan is hij toch een grotere pussy dan ik dacht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:46 schreef DrDentz het volgende:
Genee heeft wel eens een sjaaltje om gehad omdat hij verkouden was.
Hij had ook een keer een straalverbinding. Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:46 schreef DrDentz het volgende:
Genee heeft wel eens een sjaaltje om gehad omdat hij verkouden was.
Dat was smerig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Met een reusachtige koortslip dat dan weer wel
Er lag toen vrij veel sneeuw.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Met een reusachtige koortslip dat dan weer wel
Die Emile, je moet hem niet onderschatten als spitsmuis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:11 schreef marcodej het volgende:
Johan: "Ze speelt in het groen en ze is links hé"
Emile: "GroenLinks!"
Wereldgrap.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:11 schreef marcodej het volgende:
Johan: "Ze speelt in het groen en ze is links hé"
Emile: "GroenLinks!"
Wereldgrap.
Nou nou, je mist niet veel hoor. Alleen over PSV en Heereveen was het nog wel interessant.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Verkapt tvp'tje, straks thuis ga ik 'm kijken. Jammer dat Gijpie er niet was, maar de reacties hier zijn goed dus ik ga er maar weer eens lekker voor zitten.
Dan nog. Al lees ik hier dat het een ongelofelijke kutshow is dan kijk ik hem als die-hard nog uit. Gewoon net zoals Gijpie Nederland-Paraguay gekeken heeft terwijl hij wist dat het een zaadwedstrijd was.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou nou, je mist niet veel hoor. Alleen over PSV en Heereveen was het nog wel interessant.
Er was weinig mis met de show, maar anderzijds ook niet heel boeiende onderwerpenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Daarbij is het Pberends zijn mening waar opzich niks mis mee is maar ik denk vaak het tegenovergestelde zo vond ik het gister een leuke aflevering.
quote:Gordon vindt kritiek Zie Ze Vliegen onterecht
Gordon noemt de kritiek op de komedieserie Zie Ze Vliegen 'onterecht'. Carlo Boszhard vertaalde het Britse Come Fly With Me naar het Nederlands, maar niet iedereen was enthousiast. Gordon speelt zelf mee in de serie, waarvan de eerste aflevering zaterdag te zien was.
"Die kritiek is volledig onterecht", reageert Gordon vrijdag in RTL Boulevard. "Als je weet met welk budget het is gemaakt als je het vergelijkt met Groot-Brittannië is het onvoorstelbaar."
Zie Ze Vliegen ging van start met een miljoen kijkers, maar op verschillende sociale media werd de serie met de grond gelijkgemaakt. De Nederlandse versie is volgens velen lang niet zo grappig zijn als de Britse. "Net Zie Ze Vliegen gezien. Jammer. Had écht gehoopt dat het leuk zou zijn", twitterde cabaretier Richard Groenendijk na de eerste uitzending.
Gordon belooft dat de tweede aflevering 'vele malen beter' is dan de eerste. "Ik heb een hilarische zoenscène met Tijl Beckand", verklapt de zanger, die in Zie Ze Vliegen een homoseksuele steward speelt.
Die smileyquote:
Is ie nou echt rockbottom dat ie het hiervan moet hebben?quote:"Ik heb een hilarische zoenscène met Tijl Beckand"
Ik denk dat René zich écht pas op het allerlaatste moment heeft afgemeld. Boskamp kan dan nooit meer komen (helemaal vanuit België) en Hansie wil nog steeds maar 1x per maand (en had misschien ook wel andere verplichtingen). Ik vond het op zich een prima oplossing zo. Heb me niet echt gestoord aan die Koert. 7,5.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:50 schreef kijkmij het volgende:
Vraag dan Hans Kraay jr of John Boskamp als vervanger. Het is nu te saai met Schelvis en die andere knurft die er nu zit.
LOLLLquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:43 schreef Veerboot het volgende:
Omdat het zo'n apart filmpje is gewoon nog een keer:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:43 schreef Veerboot het volgende:
Johanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:43 schreef Veerboot het volgende:
De durf om het te zeggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben het even aan het terugkijken, boven verwachting goed zonder Gijp.
Hahahahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:43 schreef Veerboot het volgende:
Toch even een sneer op het einde? Haten op Emile begint te lijken op een snoepje afpakken van een jochie met down.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Prima uitzending gister. Koert deed lekker mee, Wilfried was lekker bezig, Emile faalde zoals altijd.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toch even een sneer op het einde? Haten op Emile begint te lijken op een snoepje afpakken van een jochie met down.
Emile zegt verstandige dingen en heeft enorm veel voetbal-knowhow. Je snapt het niet jochiequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Prima uitzending gister. Koert deed lekker mee, Wilfried was lekker bezig, Emile faalde zoals altijd.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Emile zegt verstandige dingen en heeft enorm veel voetbal-knowhow. Je snapt het niet jochie
Dus als je uitgeluld bent ga je maar op de man spelen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'ik ben supporter af' mannetje
Beste promo ooit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:43 schreef Veerboot het volgende:
Haten op Emilequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ja, dat zie je toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Dus als je uitgeluld bent ga je maar op de man spelen?
Wat een onzin. Nee, volgens jou moeten we om de 5 seconden lachen, anders is het niks aan. Dwaas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Emile is held inderdaad en met René gewoon een goede gast, zonder René zie je gewoon dat ie niet veel te zeggen heeft maar met de dominantie van drie man (René, Johan en Wilfred) komt hij beter uit met zijn opmerkingen.quote:
Ik durf ook gerust te stellen dat ik Gijp helemaal niet zo grappig vind, maar zijn lach + anekdotes brengen ook reacties bij de andere gasten los. Maar dit was zeker leuk voor de afwisseling om een keer 4 mensen te hebben die inhoudelijk een discussie mee konden pratenquote:
Het ís een FP-bericht.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat een onzin. Nee, volgens jou moeten we om de 5 seconden lachen, anders is het niks aan. Dwaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ik ga stuk hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:43 schreef Veerboot het volgende:
Ze zouden Boskamp ook niet moeten bellen net voor de supercup.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:42 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik denk dat René zich écht pas op het allerlaatste moment heeft afgemeld. Boskamp kan dan nooit meer komen (helemaal vanuit België) en Hansie wil nog steeds maar 1x per maand (en had misschien ook wel andere verplichtingen). Ik vond het op zich een prima oplossing zo. Heb me niet echt gestoord aan die Koert. 7,5.
Zekerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Toch is die Koert een goede kerel. Hij had i.i.g. een mening en durfde ook toe te geven in de discussie. Daarnaast heeft hij een fijne stem om naar te luisteren en had hij ook een paar leuke opmerkingen. En hij bleef bescheiden, van mij mag hij best vaker aanschuiven.
Komt goed, ze moesten ff inkomen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:01 schreef Adelante het volgende:
Wilfred en Nance doen het niet zo goed samen...
Kan deel 1 t/m 4 ondertussen al dromen geloof ik en dan keek ik het nog dagelijks ook op Vi.nl, heerlijkquote:
lolquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Prima uitzending. Niks mis met Koert en Emile. Dat Koert relaxed is dat weet ik nog van die pokerprogramma's. Hij ouwehoert gewoon lekker mee en mag wmb vaker aanschuiven.
Je bent de laatste tijd wat negatief, Spec...quote:
De laatste tijd?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd wat negatief, Spec...![]()
Johan scheen ook geen zin meer te hebben in het 3x vragen om een cappucino.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:30 schreef DrDentz het volgende:
Misschien is 49 minuutjes wel te kort om het VI-seizoen 2010/2011 samen te vatten. De naam Hotel Abrona is niet eens gevallen.
Grote tafel...quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:09 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zou Peter het liefst samen met Brammetje Moszkowicz, Freek de Jonge en Johan aan een tafel willen zien. Dat zou pas TV zijn.
Dat kun je uit je hoofd zetten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:09 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zou Peter het liefst samen met Brammetje Moszkowicz, Freek de Jonge en Johan aan een tafel willen zien. Dat zou pas TV zijn.
Ik zou Johan dwingen te komen. Als de conflicten tussen hem en Peter Rudolf opgelost kunnen worden, dan heb je als redactie zeer goed werk verricht...quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou Peter Rudolf gewoon uitnodigen en dan blijft Johan maar thuis als hij zich daar te groot voor voelt. Je kunt het beleid van een topshow niet af laten hangen van de eerste de beste patjepeeër.
Peter R. de Vries niet welkom bij Derksenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:47 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=112348 Peter R de Vries niet meer bij JD in de show
http://www.mediacourant.nl/?p=112339 Hugo Borst is nog steeds klaar met TV
quote:De besnorde voetbaljournalist zou het namelijk niet zo op De Vries hebben. "In het tv-programma mag ik niet komen van Johan Derksen. Hij zaagt zelf iedereen af, maar als je over hem zelf iets kritisch zegt, mag je nooit meer in het programma komen", beklaagt de SBS 6-presentator.
Van Rossem mag uiteraard niet ontbreken...quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:09 schreef AryaMehr het volgende:
Fred Rutten zou je bedoelenquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Peter R. de Vries niet welkom bij Derksen
Bedankt voor de tip.
[..]![]()
.
Fer?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:04 schreef msnk het volgende:
Eén keer raden wie speler van de week wordt
Ja, de tuinkabouter.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Dat is toch die speler waarover Johan zo'n ongepaste grap maakte?
Het was genuanceerder. Dat je hem altijd nog kwijt kan in de tuin ofzo. Johan wilde dat perse duidelijk hebben. Stel je voor dat ie hem gewoon tuinkabouter had genoemd.quote:
Waarom heeft hij eigenlijk een vrouwenstem?quote:
Waarom zit jij bij de FP redactie?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom heeft hij eigenlijk een vrouwenstem?
Vraag ik me soms ook af.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zit jij bij de FP redactie?
Ik faalde ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik hoop dat je grappig probeerde te zijn?
Waarom loop je te kutten op dit forum?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zit jij bij de FP redactie?
Zou god zichzelf ook pluggen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom loop je te kutten op dit forum?
Waarom bestaat God wel of niet?
Dit. Goed bezig die Johanquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Laat die Peter r de Kwal maar lekker wegblijven.
Je hebt het over Johan?quote:
Hebben ze 'officieel' ruzie dan? Peter past gewoon totaal niet in een humoristisch programma als vi.quote:Op maandag 29 augustus 2011 06:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toch moeten Johan en Peter hun ruzies uitonderhandelen, vind ik.
Z'n ballen zijn nog niet ingedaald, komt vanzelfquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom heeft hij eigenlijk een vrouwenstem?
Peter zat geloof ik voor de 100ste keer stoer te doen tegen een niet aanwezige Johan bij dat Tour programma, om dus nu weer zielig te gaan doen dat hij door Johan geen uitnodiging kan verwachtenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hebben ze 'officieel' ruzie dan? Peter past gewoon totaal niet in een humoristisch programma als vi.
Derksen kan er gewoon niet zo goed tegen wanneer er een ander overdominant persoon aan tafel zit die bereid is hem aan te vallen en zijn zwakheden bloot te stellen. Het is dus gewoon een zwaktebod van Derksen, omdat hij weet dat hij het tegen iemand met relevante interesses en een degelijk niveau van welbespraaktheid, zal afleggen. Hij wil gewoon makkelijk en vrij lullen zonder dat daar kritisch naar gekeken wordt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Peter zat geloof ik voor de 100ste keer stoer te doen tegen een niet aanwezige Johan bij dat Tour programma, om dus nu weer zielig te gaan doen dat hij door Johan geen uitnodiging kan verwachten
Edit: nog een kleine 7 uur wachten
Hoop het niet man.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:55 schreef zlakto het volgende:
Gijp was vanmorgen niet bij Evers geloof ik toch? Wie weet nog altijd ziek
Keje toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hoop het niet man.
Wie was er vnv ook alweer te gast?
Ondanks dat hij extreem saai is dringt hij zichzelf tenminste niet op. Dus dan is het hopen dat Derksen en Genee in vorm zijn (en de mogelijke 4de gast indien Rene nog ziek is)quote:
Ja als keje z'n muil houdt kan het meevallen, altijd nog beter dan zo'n Jan Smit bijvoorbeeld die de hele uitzending over de begroting van Heracles lultquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ondanks dat hij extreem saai is dringt hij zichzelf tenminste niet op. Dus dan is het hopen dat Derksen en Genee in vorm zijn (en de mogelijke 4de gast indien Rene nog ziek is)
Waar denk je dat het vanavond de hele avond over gaat? Als Cruijff wat gezegd heeft is het programma al gevuld, laat staan dat Keje langskomtquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja als keje z'n muil houdt kan het meevallen, altijd nog beter dan zo'n Jan Smit bijvoorbeeld die de hele uitzending over de begroting van Heracles lult
Kun je uitleggen wat je leuk vindt aan keje? Z'n grappen? Z'n voetbalkennis?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Hahaha kijk 'm jaloersKeje
Topshow, nu al. Staat vast.
Sommige mensen vinden geef-me-een-tijltje beckand(sp) leuk, en ik Kejequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Kun je uitleggen wat je leuk vindt aan keje? Z'n grappen? Z'n voetbalkennis?
Mij is het een raadsel, de humor zal zeker moeten komen van Johan in ieder geval nu Gijp ziek is
lauw bier en koude bitterballenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:42 schreef Evertjan het volgende:
bijna weer zo ver tralalala bier en bitterballen staan al klaar
Sterkte.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
lauw bier en koude bitterballen
Waren die nog over van de Studio voetbal afterparty? Sjek heeft het daar weer gezellig kunnen houden dus het feest ging door.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:42 schreef Evertjan het volgende:
bijna weer zo ver tralalala bier en bitterballen staan al klaar
Niks mis mee, zolang Keje zoals voorgaande keren zijn plek maar kent en de andere 3 er een beetje zin in hebben. Want als je Keje 30 minuten lang over Cruijff laat praten is de aflevering wel doodgebloed ben ik bang.quote:
Inderdaad, die hilarische interacties over hoofd en gezichtshaar maken het ook niet goed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Falco het volgende:
Boh, ik sla gewoon over. Ik hoor wel of ik de aflevering moet terugkijken
.
Tuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zou dr ook gewoon doen natuurlijk.
Het zal toch niet ernstig zijn?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij schijnt er niet te zijn. Zag ik net.
Keje PSV?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef Type-R het volgende:
Ah Keje is er weer - heeft ie wat over PSV te zeuren?
Toivonen is sowieso aan de beurtquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef Type-R het volgende:
Ah Keje is er weer - heeft ie wat over PSV te zeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |