Aldus Wikipedia.quote:Er zijn op de plas grote snoeken en brasem te vangen, en zijn de andere vissoorten zoals karper en grote voorn ook goed vertegenwoordigd
De FOK!kers die komen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vissen is baas, gewoon de sfeer, bier enzo.
Muggennet is wel handig trouwens
Natuurlijkquote:
Oh was dat de afspraak?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:34 schreef TWP het volgende:
En iedereen zich zo netjes inhouden om de lapo aan DV te gunnen.
Volgens mij vond ze het makkelijk op zelf de OP bij te houden omdat ze hier zo vaak te vinden is in te topic. Maar maakt verder niet veel uit hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk
[..]
Oh was dat de afspraak?
Even een blauwe aanspreken en de OP wordt zo bijgewerktquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Volgens mij vond ze het makkelijk op zelf de OP bij te houden omdat ze hier zo vaak te vinden is in te topic. Maar maakt verder niet veel uit hoor.
Maar mijn broertje is wel 7quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk
[..]
Oh was dat de afspraak?
Ik was er vanmiddag niet en ben vanavond ook weg. Maakt me nu dus niet veel uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Volgens mij vond ze het makkelijk op zelf de OP bij te houden omdat ze hier zo vaak te vinden is in te topic. Maar maakt verder niet veel uit hoor.
Doe maar niet danquote:
Nee,quote:
quote:
Oke maar dan gaat mam tegen me zeggen zo van je broertje wilt ook mee, en dan gaat me broertje weer huilen en als ik hem dan niet meeneem, krijg ik huisarrest zoals de vorige keer toen wou me broertje ook mee naar een plek, terwijl het gewoon echt niet een plek was voor hem en toen bleef ik maar thuis en kreeg ik 3 manaden huisarrest en dat wil ik dus niet, en ik wil dus niet dat hij dan meegaat want dan moet ik er de hele tijd opletten dat wil ik niet ik wil lekker kunnen genieten enzo, dus ik moet een manier vinden om het te ontlopen, ik zelf dacht al zeggen dat ik naar een feestje voor oudere ga, dan mag het waarschijnelijk wel, maarja ik kijk wel ff.quote:
1e meet dat ik ging kende ik werkelijk niemand. Gewoon heengaan, bier drinken, dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga ook een beetje twijfelden, ik ken niemand
Klopt, maar ik zou het wel waarderen als je me volgende keer betaald, ik bedoel.... ik doe wel mijn best weet je. Dat mag gewaardeerd worden en een financiële beloning acht ik vrij natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Daar heb ik geen geld voor nodig hoor.
Gast kom jongen als ji jniet komt dan ga ik ook nie thoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga ook een beetje twijfelen, ik ken niemand
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
1e meet dat ik ging kende ik werkelijk niemand. Gewoon heengaan, bier drinken, dan komt het wel goed
Oke, ik kom gewoonquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gast kom jongen als ji jniet komt dan ga ik ook nie thoor
gezien jij toch wel de meeste bent warme ik praat
Dat is echt een afrader, dan ga je alleen maar met zo'n vriend zitten en ontmoet je nogsteeds niemandquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:36 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon komen, neem desnoods een maat van je mee
Geen reisgeld bedoel je? Je MOET komen hoor. Eten en drinken neem ik wel voor je mee.quote:
Precies ik neem wel een fles drank voor haar mee ofzo, geen probleem.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen reisgeld bedoel je? Je MOET komen hoor. Eten en drinken neem ik wel voor je mee.
Beide niet. Ik ga de week daarvoor naar appelpop en moet daarvoor al geld lenen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen reisgeld bedoel je? Je MOET komen hoor. Eten en drinken neem ik wel voor je mee.
Goed plan ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:50 schreef Monopoly het volgende:
Overigens vanavond even poll plaatsen ofzo, voor het aantal slapers en eventuele tent ?
Nog steeds een wonder dat je die meet hebt overleefdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
1e meet dat ik ging kende ik werkelijk niemand. Gewoon heengaan, bier drinken, dan komt het wel goed
Doe je dat ook voor mij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Precies ik neem wel een fles drank voor haar mee ofzo, geen probleem.
Als er maar geen bramen in verwerkt zijn.!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Feel stoned
Feel high
Fuck a duck
And try to fly
Birdy birdy in the sky
Dropped a poopie in my eye
I don't mind, I don't cry
I just thank god cows don't fly
Er zal cassis aanwezig he op de meet?
Die gaan we te lijf met hooivorken en fakkelsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als er maar geen bramen in verwerkt zijn.!
Op z'n minst. Het word tijd dat we een klacht indienen bij de tuinbouw vereniging.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gaan we te lijf met hooivorken en fakkels
Keiharde protesten!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op z'n minst. Het word tijd dat we een klacht indienen bij de tuinbouw vereniging.
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Pol plaatsen? Maar dan gaan er vast mensen stemmen die niet eens op de meet komen.
Jij bent geen 14,en dat weet ik want ik ben Kapitein.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben eigenlijk nog maar 14, en ik weet neit of ik durf.
Natuurlijkquote:
Dat is liefquote:
Ook in het meerijden met mij? Durf je dat nog na de laatste keer?quote:
NOOIT meer ga ik bij jou in de auto...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook in het meerijden met mij? Durf je dat nog na de laatste keer?
Bij jou reed ik alleen maar ietsje hard.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NOOIT meer ga ik bij jou in de auto...
Deed ik alleen op het eerste stuk A37. Daar mag je nu 130. Reed maar 150 ofzo. Was vooral verbaasd dat George dat haalde met al die mensen die meeredenquote:
Terugweg Rotterdam kreeg ik ook nog een leuke prentquote:
Ik rijd normaal nooit harder dan 160 ofzo, behalve in Duitsland gewoon 220quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Terugweg Rotterdam kreeg ik ook nog een leuke prent
¤254,- .. leuk avondje stappen wel
Je wilde gewoon zo snel weg van me he.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Terugweg Rotterdam kreeg ik ook nog een leuke prent
¤254,- .. leuk avondje stappen wel
Energy drink en frikandelbroodjes, dat is alles wat we nodig hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:09 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Wie neemt energy drink mee? Ook lekker als je nuchter moet blijven.
Logisch, jij weet van geen ophouden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je wilde gewoon zo snel weg van me he.
Dude.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Logisch, jij weet van geen ophouden.
Laatste keer was mijn pik zo schraal als een bejaarde die na 10 uur uit bad kwam.
Moet je maar eens je hand een half uur in het water houden voordat je gaat fappen, alsof een oma je fallus begeert! Zo lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Logisch, jij weet van geen ophouden.
Laatste keer was mijn pik zo schraal als een bejaarde die na 10 uur uit bad kwam.
Kan je ook zelf meenemen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:09 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Wie neemt energy drink mee? Ook lekker als je nuchter moet blijven.
Ik neem voor jou allerlei lekker duur etenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan je ook zelf meenemen?
had je mij kunnen bellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou reed ik alleen maar ietsje hard.
Mono en ik stonden met pech op de dijk van Enkhuizen
25 km maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had je mij kunnen bellen
en ietsje te hard?
Moest je poepen ofzo? Flinke haastquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:11 schreef BoleroPower het volgende:
Gisteren nog 190 Over de A16 Gereden wat is dat een mooie weg snachts
Ik reed vanmiddag ook nog 150 over de A7 hoorquote:
Ik was moe dus wou naar bedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moest je poepen ofzo? Flinke haast
Gevaar op de weg. Foei!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik reed vanmiddag ook nog 150 over de A7 hoor
Bro, als ik kom(ik weet dinsdag mijn rooster)neem ik een dikke baggie mexican haze mee. Kan je proeven wat wij in Arnhem roken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:37 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb er echt zin in, waarschijnlijk kom ik met Amenth, komen wij daar met dikke bempie en audi aanik neem sowieso genoeg wiet mee dus jullie hoeven dat niet te doen
Klinkt goed manquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bro, als ik kom(ik weet dinsdag mijn rooster)neem ik een dikke baggie mexican haze mee. Kan je proeven wat wij in Arnhem roken.![]()
Lijkt me wel leuk om eens te kijken wie er nou achter de namen zitten, hieren ik ken ook niemand! boeie
![]()
Maar dat is wel een flinke lijst.quote:Dromenvangertje
Snuf.
Monopoly
Patje1987
Ezechielk
Myraela
Driepink
Isambard
Daaps
GZ1000
Bellatrix
VanHallen
AbXorb
Ratelslangetje
sinterklaaskapoentje
Plastic_zak
c0nd0r
Insomnium
AnaalFaBtje + broer
Goratj
Doodloper
Gridlok
JJH
Nectar
Gulmez + turkiye_1
Dit, de helft komt gewoon niet hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En nu maar afwachten wie daadwerkelijk komt opdagen.
Jazeker!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gaan we nou wel eigen gevangen vis eten![]()
Mietjesquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit, de helft komt gewoon niet hoor
Jij komt toch wel zeker?quote:
Moet er wel iemand zijn die verstand heeft van schoonmaken/bereiden enzoquote:
Smartphones ftw.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet er wel iemand zijn die verstand heeft van schoonmaken/bereiden enzo
Ik moet wel, rijden mensen mee met mequote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En nu maar afwachten wie daadwerkelijk komt opdagen.
Hihi komenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:19 schreef Patje1987 het volgende:
En als ik zeg dat ik kom, dan kom ik ook.
Gulmez waarschijnlijk welquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:23 schreef BoleroPower het volgende:
Denken dat Gulmez en Amenth echt komen
Ah, lukt Gridlok wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet er wel iemand zijn die verstand heeft van schoonmaken/bereiden enzo
Ik heb vertrouwen in jequote:Op zondag 28 augustus 2011 14:19 schreef Patje1987 het volgende:
En als ik zeg dat ik kom, dan kom ik ook.
Daar ben ik goed inquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:09 schreef Nectar het volgende:
Zullen we ook party & co spelen?
Ik kan mee nemen.
hahah doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:38 schreef Monopoly het volgende:
Hihi. zullen we Monopoly spelen ?
Ik neem mezelf mee
NEEquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:09 schreef Nectar het volgende:
Zullen we ook party & co spelen?
Ik kan mee nemen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:38 schreef Monopoly het volgende:
Hihi. zullen we Monopoly spelen ?
Ik neem mezelf mee
whaha neem twister maar gwn mee hoowr xDquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:36 schreef Nectar het volgende:
ik kan alle bordspellen die bestaan meenemen ja heb ze bijna lemaal
moek twister meenemen , P&C is toch wel leuker vind k persoonlijk hoowr.
Jij mag het spel niet aanrakenquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
whaha neem twister maar gwn mee hoowr xD
quote:
quote:
Bah bah bah, dat onderste bord slaat toch nergens op. Je mag verwachten dat ze wel een beetje Nederlands kunnen daar, maar er staat honden in plaats van honten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:13 schreef swollywood het volgende:
Ik ben net even langs de Wijthmenerplas gereden, was toch in de buurt.
Houden jullie even rekening met het volgende:
Geen toegang van zonsondergang tot zonsopgang.
BBQ-en alleen in overleg met de beheerder.
Om 22.00 uur komt Securitas de parkeerplaats afsluiten, als je na die tijd er vanaf wil met je auto kost je dat 40 euro. Parkeren op omliggende wegen is geen optie, overal parkeerverbod.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bah bah bah, dat onderste bord slaat toch nergens op. Je mag verwachten dat ze wel een beetje Nederlands kunnen daar, maar er staat honden in plaats van honten.
Edit: oh wacht, dat zal wel de 1 april-grap zijn.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:27 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Kan iemand mijn bro afmelden? Kan toch niet. Ik kijk nog wat ik kan meenemen. Wie gaaat overleggen dan over bbqen
Monopoly had al gebeld met de gemeente. Zei hij tenminste.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wie er gaat overleggen of er gebarbequed mag worden. Anders wordt het rauwe vis eten.
Top, dan blijven er nog maar 86 regels over.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Monopoly had al gebeld met de gemeente. Zei hij tenminste.
ga dan belle jongequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:41 schreef Monopoly het volgende:
BBQ mag gewoon als we het even doorgeven.
Ik heb nog geen "vergunning" gevraagd omdat het nog in de kinderschoenen stond toen ik belde.
Zondagavond kwart voor negen.quote:
Dan kom je toch lekker nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:04 schreef JellyBeanz het volgende:
Als smegmanus komt ben ik niet aanwezig
Smegmanus is twijfelgeval he.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:13 schreef Daaps het volgende:
[..]
Dit.
Ik wil bier drinken met de baas der mods.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Smegmanus is twijfelgeval he.
DM hem ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef Daaps het volgende:
[..]
...
Ik wilde hem nog wel vragen waarom hij mijn topique laatst sloot.
DMen is echt zoóóoo niet vet.quote:
ik vind het jammer dat jij komtquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Smegmanus is twijfelgeval he.
Sommige FOK!kers mogen wel dood neer donderen van me maar om nou voor die personen weg te blijven. Nooitquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:39 schreef Monopoly het volgende:
Sowieso haten op FOK!kers_!
Er zit er hier op het forum 1 die ik echt totaal niet mag, maar zelfs al zou hij komen, dan zou ik zijn aanwezigheid aan mijn laars lappen!
Schijt aan hebben.
Huppeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige FOK!kers mogen wel dood neer donderen van me maar om nou voor die personen weg te blijven. Nooit
Inderdaad. Naar ventjequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:47 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kan alleen niet tegen Monopoly, zo'n walgelijk mannetje is dat.![]()
De hele tijd maar zijn bips showen aan alle aanwezige mensen, denken dat hij de swaffelkoning is... Bah.
Logisch welquote:
Heul niet.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:33 schreef Merel- het volgende:
Myraela durft niet zonder mij, dus ik ben erbij!
Altijd gezelligquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:50 schreef Intronic het volgende:
Ik kom denk ik ook wel, niet dat ik vaak in ONZ zit maar boeiend. Wel lachen.
quote:
Meets zijn altijd gezellig, ook al ken je niemand.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:57 schreef Intronic het volgende:
[..]. Laatste meet die ik gehad heb hier was 6 jaar terug onderhand, en die mensen zijn nu allemaal weg van FOK!
.
En daar doen we het ook voor. Moet al lang slapen trouwensquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Meets zijn altijd gezellig, ook al ken je niemand.
Gewoon relaxed, biertje drinken, balletje trappen
Over 15 minuutjes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:52 schreef Gulmez het volgende:
yoohh ben nu bij centrum zwolle zuid ga zo naar obrechtsstraat zwolle maar wanneer is die meeting en hoelaat?
rustig
Goed nieuws voor je, ik kan niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:04 schreef JellyBeanz het volgende:
Als smegmanus komt ben ik niet aanwezig
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Goed nieuws voor je, ik kan niet.
Teamfeest met voetbal en de dag erop een wedstrijd
Jammer wel.
17 septemberquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:52 schreef Gulmez het volgende:
yoohh ben nu bij centrum zwolle zuid ga zo naar obrechtsstraat zwolle maar wanneer is die meeting en hoelaat?
rustig
Smegma, verdomme.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jammer wel.
Nee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jammer wel.
Is Zwolle tegenwoordig het midden van het land?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Het werd wel eens tijd dat er in het midden van het land een meet gehouden werd dus vandaar dat de provincie Overijssel nu aan de beurt is.
Utrecht is niet het midden van het land. Niet voor groningen en friesland.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:51 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Is Zwolle tegenwoordig het midden van het land?
Als mijn topografie me niet in de steek laat is dat toch echt in Utrecht en omstreken.
BTW, ik ben misschien aanwezig.
Is toch egt maar een uur vanaf groningen:)quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Utrecht is niet het midden van het land. Niet voor groningen en friesland.
Vanaf rotterdam naar zwolle is het 2,5 uur en van groningen naar zwolle is het 2,5 uur.
Ongeveer in het midden dus.
Leuk!
Groningen-Zwolle is geen 2.5 uur hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Utrecht is niet het midden van het land. Niet voor groningen en friesland.
Vanaf rotterdam naar zwolle is het 2,5 uur en van groningen naar zwolle is het 2,5 uur.
Ongeveer in het midden dus.
Leuk!
Klopt, is maar een uurtje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Groningen-Zwolle is geen 2.5 uur hoor.
Minstens anderhalf uur.:)quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
Overigens is het vanaf Rotterdam ook minder dan 2 uur.
Utrecht is al een meet geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:09 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Is toch egt maar een uur vanaf groningen:)
En vanaf maastricht dan?
Denk toch dat Utrecht meer in het midden ligt.
Ik moet 2,5 uur ofzo..quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Utrecht is al een meet geweest.
En van waar ik vandaan moet komen naar Zwolle is 1 uur en 50 minuten.
Ik moet 1x overstappen ;pquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik moet 2,5 uur ofzo..![]()
Echt niet vet. En ook 2 keer overstappen, dus lekker 2,5 uur tukken kan ook niet!
Ik moet op Rotterdam Centraal overstappen..quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet 1x overstappen ;p
Maar gelukkig is de reis van groningen naar zwolle wel lekker lang
Als ik ga, moet ik ook opstappen op R'dam centraal. Ik behoed je wel van alle verkrachters daar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:33 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik moet op Rotterdam Centraal overstappen.._!
Daar wordt ik 10 keer verkracht verdwaal ik.
Nog iemand die via rotterdam centraal gaat?.. Ik ben dan rond half 3 in r'dam.
En hoe weet ik dat jij niet zo'n grote boze neger bent?..quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als ik ga, moet ik ook opstappen op R'dam centraal. Ik behoed je wel van alle verkrachters daar.![]()
Tja, je zult daar maar gewoon op moeten vertrouwen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:35 schreef Daaps het volgende:
[..]
En hoe weet ik dat jij niet zo'n grote boze neger bent?..
*kijkt* Ah.. Mooi. Wij twee tegen 1 boze neger, moet nèt goed gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tja, je zult daar maar gewoon op moeten vertrouwen.
En ik heb een FoBo
Ze hebben daar trouwens wel veel grote boze negers.
Waar moet je overstappen/vandaan komen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Ong 2 uur reizen, 2x overstappen.
Precies, met teamwork komt alles goed. Dus ik ren snel weg terwijl jij hem bezig houdt, oke?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:42 schreef Daaps het volgende:
[..]
*kijkt* Ah.. Mooi. Wij twee tegen 1 boze neger, moet nèt goed gaan.
[..]
Waar moet je overstappen/vandaan komen?
Schiedam.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:42 schreef Daaps het volgende:
[..]
*kijkt* Ah.. Mooi. Wij twee tegen 1 boze neger, moet nèt goed gaan.
[..]
Waar moet je overstappen/vandaan komen?
Behalve als je Huppelmuts bent en gewoon heel lief via Purmerend rijdtquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
Overigens is het vanaf Rotterdam ook minder dan 2 uur.
Ja een beetjequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is hier niet eens zo ver weg trouwens.Ken je de Hoekse Waard?
Daar ben ik vorige week nog geweestquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Precies, met teamwork komt alles goed. Dus ik ren snel weg terwijl jij hem bezig houdt, oke?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja, is goed. Ik buk wel voorover zodat jij weg kan rennen. Strak plan mang.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:07 schreef Gulmez het volgende:
onzin het is op Rdam centraal altijd gezellig
Dat wel jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:07 schreef Gulmez het volgende:
onzin het is op Rdam centraal altijd gezellig
Wij namen gewoon tassen met drinken, warme kleding en kaarten mee. Bijna elk weekend zaten we daar. Op een gegeven moment konden we de gasten van de spoorwegpolitie ook. Die kwamen ons dan warme chocomelk enz brengenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:10 schreef Gulmez het volgende:
Had ik ook, was op zon winteravond naar Holly geweest waardoor de treinen al heel de dag laat sliepen dus ik moest 3 uur op station wachten hahalekker stoned worden daarzo smoken met paar turken en mocros die ik tegen kwam
Ik ga gewoon met de auto, dan heb ik geen last van die gangsters.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:33 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik moet op Rotterdam Centraal overstappen.._!
Daar wordt ik 10 keer verkracht verdwaal ik.
Nog iemand die via rotterdam centraal gaat?.. Ik ben dan rond half 3 in r'dam.
Ok en nu?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Haifisch het volgende:
- zegt:
*[FOK! MEET] Zwolle! #7
*iets voor jou?
Imkezz zegt:
*Nee
- zegt:
*waarom niet?
Imkezz zegt:
* Te ver xd
- zegt:
*dus je wil wel naar utrecht om een 52 jarige trucker te ontmoeten, en niet naar zwolle om een heleboel truckers te ontmoeten?
Imkezz zegt:
*Het is geen trucker xd
*Ja
.. Ik heb geen auto of rijbewijs. Dat is minder.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Ik ga gewoon met de auto, dan heb ik geen last van die gangsters.
Gelukkig is het voor auto's heel veilig tegenwoordig op de snelwegen rond Rotterdamquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Als je niet wordt beschoten, inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig hoef ik er niet langs:)quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is het voor auto's heel veilig tegenwoordig op de snelwegen rond Rotterdam
Haifischquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Haifisch het volgende:
- zegt:
*[FOK! MEET] Zwolle! #7
*iets voor jou?
Imkezz zegt:
*Nee
- zegt:
*waarom niet?
Imkezz zegt:
* Te ver xd
- zegt:
*dus je wil wel naar utrecht om een 52 jarige trucker te ontmoeten, en niet naar zwolle om een heleboel truckers te ontmoeten?
Imkezz zegt:
*Het is geen trucker xd
*Ja
Dat valt allemaal reuze mee!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:53 schreef Gulmez het volgende:
Ik voel me veiliger tussen de antillianen op het station dan 100 fokkers met hun laptops en mettal rugzakken en een bril en een buik van het computeren en niet buiten kommen
Ik hoef gelukkig niet op een trein te wachten:)quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:58 schreef Gulmez het volgende:
wythem is de saaiste plek van heel zwolle, een mini meertje met een parkeerplaats en een golfbaan beter gewoon chilling met ze alle bij c1000 in holtenbroek kebab eten, en later timeless checken tot 5 uur snachts en dan wachten tot er weereen trein vertrekt naar de ranstad en een paar bij mij slapen mits jullie een beetje normale zijn
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:01 schreef Gulmez het volgende:
ik ook niet 1 ik heb een audi a4 2 ik woon in Zwolle
Ben jij amenthquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:02 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]1. Ik heb een BMW 3 serie
2. Ik woon niet in Zwolle
Jammer !quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef Driepink het volgende:
Sorry voor de late heads up, maar ik ben niet meer van de partij! Ik hoor net dat een vriendin van me dan een feestje viert, en ik kan haar uiteraard niet laten zitten
In de troll trappenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
Serieus wat voor huilies zijn hier die doen alsof het gevaarlijk is op Rotterdam Centraal
Nee, heb wel wat beters te doen.quote:
Zoals FOK!ken?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:04 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nee, heb wel wat beters te doen.
Amsterdam Noord? Toch niets bijzonders aan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
Ongewapend in Noord over straat gaan, dat is voor bazen.
Nee, mijn demo's afmakenquote:
Klopt. Net als de rest van Amsterdam.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Amsterdam Noord? Toch niets bijzonders aan?
Ik ken zeker 3 mooie meiden uit Amsterdam, de rest moet ik nog leren kennen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt. Net als de rest van Amsterdam.
Nou in Purmerend Noord is het wel eng hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
Ongewapend in Noord over straat gaan, dat is voor bazen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
Serieus wat voor huilies zijn hier die doen alsof het gevaarlijk is op Rotterdam Centraal
Dan red jij ons toch lekker van die verkrachters daar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
Ja.. We kunnen het ook best met z'n tweeën af.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan red jij ons toch lekker van die verkrachters daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja.. We kunnen het ook best met z'n tweeën af.
Goed zo, vertrouwen houden inderdaad. Als we daar gewoon met veel zelfvertrouwen rondlopen pakken ze ons echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het is nog altijd niet zeker of ik wel kan, dus misschien moet je alleen he. Misschien durf ik wel niet eens hihihi
∞
.. Godver.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed zo, vertrouwen houden inderdaad. Als we daar gewoon met veel zelfvertrouwen rondlopen pakken ze ons echt niet.![]()
Maar het is nog altijd niet zeker of ik wel kan, dus misschien moet je alleen he. Misschien durf ik wel niet eens hihihi
Jij moet komenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed zo, vertrouwen houden inderdaad. Als we daar gewoon met veel zelfvertrouwen rondlopen pakken ze ons echt niet.![]()
Haha ik ga m'n best doen.quote:
Dan neem je hun toch mee naar Zwolle, gewoon daar dat feestje geven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik moet trouwens al weer vroeg weg
Ik heb die avond een feestje van vriendin + daarna uit.
Ik zal wel bekaf zijn van jullie, maaroed.
nee ik heb gezegd dat ik tot 8u moet werken en dat ik er rond half 10 benquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha ik ga m'n best doen.Ik heb nu wel mijn OV-kaart binnen, dus dat is mooi. Maar ik weet nog steeds niet wanneer die vriend van me zijn feest gaat geven.
[..]
Dan neem je hun toch mee naar Zwolle, gewoon daar dat feestje geven.
Ik ook niet. Als ik zeker weet dat ik ga, zeg ik wel dat ik met vrienden ergens heen ga. Ik ga thuis niet uitleggen dat ik naar een FOK! meet ga en wat dat allemaal is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik heb gezegd dat ik tot 8u moet werken en dat ik er rond half 10 ben![]()
Ik ga echt geen privé met fok mengen.
precies, doe ik ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als ik zeker weet dat ik ga, zeg ik wel dat ik met vrienden ergens heen ga. Ik ga thuis niet uitleggen dat ik naar een FOK! meet ga en wat dat allemaal is.
Hahaha oke, ik ben dus niet de enige.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
precies, doe ik ook nietmijn vader denkt dat ik een dagje weg ben met vriendinnen, stad in, bioscoop, mcdonalds etc.
Anders ga je gewoon heen, maar dan vroeg weer terug net als mij.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hahaha oke, ik ben dus niet de enige.
Ik ga er vroeg heen en laat weer naar huis:) nouja richting Radstake rond de klok van 0:00. Nog meer mensen die mee gaan naar Radstake in Heelweg?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon heen, maar dan vroeg weer terug net als mij.
Ja, dat kan ook natuurlijk. Maar het begint rond 2 uur toch? Dan moet ik best vroeg weer terug. Maar ik zie nog wel ff hoe ik het doe, ik heb gelukkig nog de tijd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon heen, maar dan vroeg weer terug net als mij.
Rotterdam zuid.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef Gulmez het volgende:
wat is er nou gevaarlijk aan rotterdam centraal? in zuid heb je zelfs geen problemen ken je nagaan op centraal het is gewoon gezellige sfeer als je gerro nodig heb vraag je gewoon iemand of ie gerro voor assie heeft en je krijgt het gelijk
Ja de meesten komen rond 14;30 aan. ( onder andere ik ook ) en ik moet rond half 8 alweer wegquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook natuurlijk. Maar het begint rond 2 uur toch? Dan moet ik best vroeg weer terug. Maar ik zie nog wel ff hoe ik het doe, ik heb gelukkig nog de tijd.
Dankje Snuf.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als iedereen dit nummer even uit hun hoofd leert
http://www.youtuberepeat.com/watch/?v=nGknZhiCXoI
bazennummer.
Mensen weten dat ik op Fok zitquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik heb gezegd dat ik tot 8u moet werken en dat ik er rond half 10 ben![]()
Ik ga echt geen privé met fok mengen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef BoleroPower het volgende:
Zet mij maar op zeker! En ik ga waarschijnlijk met de Auto
Ga jij een mod lastig vallen voor de OP? Ik kan hem niet meer wijzigenquote:
Ik wacht wel even op de volgende OP. Als ik dan nog niet kan aanpassen DM ik mono of smegma wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij een mod lastig vallen voor de OP? Ik kan hem niet meer wijzigen
Je weet dat mono dmen weinig zin heeft als het om moddingen gaat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op de volgende OP. Als ik dan nog niet kan aanpassen DM ik mono of smegma wel.
Dit is de beste running gag van de laatste tijd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat mono dmen weinig zin heeft als het om moddingen gaat?
Zeg dat je gaat treinspotten in Zwolle.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Daaps het volgende:
Ik moet nog een excuus verzinnen..heeft iemand tips?
Ik ga geen smoes van vrienden verzinnen want die vrienden komen regelmatig langs op zaterdag middagen.
Beetje vreemd als ik zeg dat ergens met hen naar toen ga en ze 's middags bij ons thuis op de stoep staan, terwijl ik zogenaamd met hen weg ben.
Ja samen met Socios die via FOK! kentquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeg dat je gaat treinspotten in Zwolle.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeg dat je gaat treinspotten in Zwolle.
DV vroeg mij hem te kapen als zij er niet is. En ze is er nu niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:21 schreef Daaps het volgende:
DVtjee, ben je er nog? Dan kun je ff het nieuwe deel kapen.
Ik ga meeten met mensen van het internet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Daaps het volgende:
Ik moet nog een excuus verzinnen..heeft iemand tips?
Ik ga geen smoes van vrienden verzinnen want die vrienden komen regelmatig langs op zaterdag middagen.
Beetje vreemd als ik zeg dat ergens met hen naar toen ga en ze 's middags bij ons thuis op de stoep staan, terwijl ik zogenaamd met hen weg ben.
Ik ga hem kapen lijkt me wel humor!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DV vroeg mij hem te kapen als zij er niet is. En ze is er nu niet.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ik ga hem kapen lijkt me wel humor!
Succes Snufje. Ik hoop dat jij hem hebtquote:
Dat is liefquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes Snufje. Ik hoop dat jij hem hebt
Socios is de man die ALLES over treinen weetquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ja samen met Socios die via FOK! kent
hmm 18 volgens mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:27 schreef Nectar het volgende:
nog maar 11 nachtjes slapen dan de meet !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |