25 km maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had je mij kunnen bellen
en ietsje te hard?
Moest je poepen ofzo? Flinke haastquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:11 schreef BoleroPower het volgende:
Gisteren nog 190 Over de A16 Gereden wat is dat een mooie weg snachts
Ik reed vanmiddag ook nog 150 over de A7 hoorquote:
Ik was moe dus wou naar bedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moest je poepen ofzo? Flinke haast
Gevaar op de weg. Foei!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik reed vanmiddag ook nog 150 over de A7 hoor
Bro, als ik kom(ik weet dinsdag mijn rooster)neem ik een dikke baggie mexican haze mee. Kan je proeven wat wij in Arnhem roken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:37 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb er echt zin in, waarschijnlijk kom ik met Amenth, komen wij daar met dikke bempie en audi aanik neem sowieso genoeg wiet mee dus jullie hoeven dat niet te doen
Klinkt goed manquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bro, als ik kom(ik weet dinsdag mijn rooster)neem ik een dikke baggie mexican haze mee. Kan je proeven wat wij in Arnhem roken.![]()
Lijkt me wel leuk om eens te kijken wie er nou achter de namen zitten, hieren ik ken ook niemand! boeie
![]()
Maar dat is wel een flinke lijst.quote:Dromenvangertje
Snuf.
Monopoly
Patje1987
Ezechielk
Myraela
Driepink
Isambard
Daaps
GZ1000
Bellatrix
VanHallen
AbXorb
Ratelslangetje
sinterklaaskapoentje
Plastic_zak
c0nd0r
Insomnium
AnaalFaBtje + broer
Goratj
Doodloper
Gridlok
JJH
Nectar
Gulmez + turkiye_1
Dit, de helft komt gewoon niet hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En nu maar afwachten wie daadwerkelijk komt opdagen.
Jazeker!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gaan we nou wel eigen gevangen vis eten![]()
Mietjesquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit, de helft komt gewoon niet hoor
Jij komt toch wel zeker?quote:
Moet er wel iemand zijn die verstand heeft van schoonmaken/bereiden enzoquote:
Smartphones ftw.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet er wel iemand zijn die verstand heeft van schoonmaken/bereiden enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |