waaromquote:Op maandag 12 september 2011 10:17 schreef utopie het volgende:
Als deze meet nog door gaat zal het wel een heel sneue bijeenkomst zijn
Niet qua mensen, maar de meet is gewoon niet goed genoeg uitgedacht. Het zou een stuk simpeler zijn gewoon ergens een kroeg in te duiken en dit hele plan (wat in de basis best tof is) nog even uit te stellen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:17 schreef utopie het volgende:
Als deze meet nog door gaat zal het wel een heel sneue bijeenkomst zijn
quote:Op maandag 12 september 2011 10:48 schreef remlof het volgende:
Ow nee, ik moet zaterdag overdag werken, dus vrijdagavond is niet zo handig. Zaterdagavond kan wel
Schiet goed op zo met die alternatieve baezenmeet.quote:Op maandag 12 september 2011 10:48 schreef remlof het volgende:
Ow nee, ik moet zaterdag overdag werken, dus vrijdagavond is niet zo handig. Zaterdagavond kan wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door utopie op 12-09-2011 13:13:27 ]
quote:Op maandag 12 september 2011 13:08 schreef utopie het volgende:
ik kom ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeden garp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door AbXorb op 12-09-2011 13:39:02 ]I________have become. Comfortably numb.![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 13:31 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Goeden garp!Je spoiler was te voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schopjen.
Wat is de status nou? Ik krijg ook nog andere verzoeken voor die zaterdagmiddag en -avond, dus als het echt niet doorgaat, dan ga ik iets anders regelen.I________have become. Comfortably numb.![]()
Beter kies je gewoon voor dat laatste.quote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef AbXorb het volgende:
Schopjen.
Wat is de status nou? Ik krijg ook nog andere verzoeken voor die zaterdagmiddag en -avond, dus als het echt niet doorgaat, dan ga ik iets anders regelen.![]()
Als de meet niet meer doorgaat kan dit topic toch beter gesloten worden?
Nu wordt er alleen maar gebaggerd.
Jammer dat het zo flut is 'geregeld' want ik had wel zin in deze meet.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnelsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
ik ook, ik snap ook niet waarom het 'flut geregeld' is, er zijn slechts wat boe-roepers en dan komt niemand meer opeensquote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jammer dat het zo flut is 'geregeld' want ik had wel zin in deze meet.
:')![]()
Vergeet niet een user die elk topic claimde als TS en anderhalve week voor de meet afhaakt, users die voor de lol aanmelden en geen intentie hadden daadwerkelijk te komen en het kinderachtige gekibbel hier dat voortkwam uit TinyChat.quote:Op maandag 12 september 2011 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ook, ik snap ook niet waarom het 'flut geregeld' is, er zijn slechts wat boe-roepers en dan komt niemand meer opeensGiftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Ik weet niet wat er tijdens een TC gebeurt is. Maar volgensmij komt niemand naar deze meet.quote:Op maandag 12 september 2011 23:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vergeet niet een user die elk topic claimde als TS en anderhalve week voor de meet afhaakt, users die voor de lol aanmelden en geen intentie hadden daadwerkelijk te komen en het kinderachtige gekibbel hier dat voortkwam uit TinyChat.
Ik denk dat het best zou zijn dat iedereen zich opnieuw aanmeld, en de grappenmakers onder ons gewoon ff ergens anders gaan grappen en grollen. Had een leuke meet kunnen worden. Misschien wordt het dat ook nog wel.Is geen boer!!!![]()
Same here. 'Geregeld' is niet eens echt van toepassing, want het is op zich ieder voor zich (mbt eten, wat je gaat doen en zo). Het ging mij er om, om eens op een gezellige manier eens wat van mijn mede-Fok!kers te ontmoeten. Maar als de sfeer hier al zo laconiek en niet serieus is (ja, ik weet dat we op ONZ zitten), dan krijg ik er ook steeds minder zin in.quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jammer dat het zo flut is 'geregeld' want ik had wel zin in deze meet.Dat tweede (dat afhaken) was blijkbaar door dat laatste gekomen. Kinderachtig.quote:Op maandag 12 september 2011 23:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vergeet niet een user die elk topic claimde als TS en anderhalve week voor de meet afhaakt, users die voor de lol aanmelden en geen intentie hadden daadwerkelijk te komen en het kinderachtige gekibbel hier dat voortkwam uit TinyChat.I________have become. Comfortably numb.![]()
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:54 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er tijdens een TC gebeurt is. Maar volgensmij komt niemand naar deze meet.
Ik denk dat het best zou zijn dat iedereen zich opnieuw aanmeld, en de grappenmakers onder ons gewoon ff ergens anders gaan grappen en grollen. Had een leuke meet kunnen worden. Misschien wordt het dat ook nog wel.
Al moet je wel snel zijn of een andere datum prikken.Ik weet dat jij mij bedoeld en de reden waarom ik elke OP claimde was duidelijk. Want ik zat bijna altijd 24/7 in deze topics en kon dan ook zelf zo snel mogelijk alles bijwerken. De reden dat ik voor de meet afhaak is ingewikkeld en als ik het zou vertellen zou jij mij wel begrijpen dus wilje nu niet gaan vooroordelen oid?quote:Op maandag 12 september 2011 23:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vergeet niet een user die elk topic claimde als TS en anderhalve week voor de meet afhaakt, users die voor de lol aanmelden en geen intentie hadden daadwerkelijk te komen en het kinderachtige gekibbel hier dat voortkwam uit TinyChat.En dat jij het kinderachtige gekibbel op TC vindt kan misschien ook aan jouw leeftijd liggen want wij hadden het nog best gezellig altijd.
![]()
Sterke argumenten, RatelslangetjeIets wat mij ook opviel
[ Bericht 18% gewijzigd door utopie op 13-09-2011 10:16:30 ]![]()
Mij begint zo langzamerhand ook iets op te vallen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:08 schreef utopie het volgende:
Sterke argumenten, RatelslangetjeIets wat mij ook opviel
I________have become. Comfortably numb.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: