Ik denk dat veel mensen het leuk vinden om zich op te geven en vervolgens niet op te komen dagen. Daarom ga ik ergens anders heen en niet naar Zwolle.quote:Op zondag 11 september 2011 11:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zeggen sommige users dan dat het wel doorgaat?
Waarom zou ik je niet geloven.quote:Op zondag 11 september 2011 11:51 schreef utopie het volgende:
Ik heb op die dag een afspraak int ziekenhuis, of je het nou gelooft of niet
Geen idee, zou me eigenlijk ook niet veel uitmaken of er mensen zijn die het niet geloven omdat hoe ongeloofwaardig het ook klinkt als de helft al heeft afgezegdquote:
Fixed.quote:Op zondag 11 september 2011 11:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zeggen sommige users dan dat het wel niet doorgaat?
Ja hoi. Wat is er met de "quote:
Klaagbaakquote:Op maandag 12 september 2011 09:15 schreef ConscienceNL het volgende:
mensen waar kan ik het klb forum vinden
Ik durf het niet te zeggen, tenzij iemand dit nog op pakt en er iets van probeert te maken.quote:Op maandag 12 september 2011 09:37 schreef AbXorb het volgende:
Ja hallo. Ik wil iemand met autoriteit spreken, gaat het nou door of wat?
Hoezo oppakt? Ik begreep dat er niet echt leiding was en iedereen vrijwillig kwam?quote:Op maandag 12 september 2011 09:44 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, tenzij iemand dit nog op pakt en er iets van probeert te maken.
Ik was net zo blij dat het eens in m'n eigen stad was.quote:Op maandag 12 september 2011 09:50 schreef Myraela het volgende:
Laten we het naar de vrijdag avond verplaatsen en in Utrecht doen. Gratisch OV.
Alleen op hun mobieltje in een hoekje FOK!kenquote:Op maandag 12 september 2011 10:17 schreef utopie het volgende:
Als deze meet nog door gaat zal het wel een heel sneue bijeenkomst zijn
Dan kom ik ookquote:Op maandag 12 september 2011 09:50 schreef Myraela het volgende:
Laten we het naar de vrijdag avond verplaatsen en in Utrecht doen. Gratisch OV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |