Dan kom je toch lekker nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:04 schreef JellyBeanz het volgende:
Als smegmanus komt ben ik niet aanwezig
Smegmanus is twijfelgeval he.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:13 schreef Daaps het volgende:
[..]
Dit.
Ik wil bier drinken met de baas der mods.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Smegmanus is twijfelgeval he.
DM hem ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef Daaps het volgende:
[..]
...
Ik wilde hem nog wel vragen waarom hij mijn topique laatst sloot.
DMen is echt zoóóoo niet vet.quote:
ik vind het jammer dat jij komtquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Smegmanus is twijfelgeval he.
Sommige FOK!kers mogen wel dood neer donderen van me maar om nou voor die personen weg te blijven. Nooitquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:39 schreef Monopoly het volgende:
Sowieso haten op FOK!kers_!
Er zit er hier op het forum 1 die ik echt totaal niet mag, maar zelfs al zou hij komen, dan zou ik zijn aanwezigheid aan mijn laars lappen!
Schijt aan hebben.
Huppeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige FOK!kers mogen wel dood neer donderen van me maar om nou voor die personen weg te blijven. Nooit
Inderdaad. Naar ventjequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:47 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kan alleen niet tegen Monopoly, zo'n walgelijk mannetje is dat.![]()
De hele tijd maar zijn bips showen aan alle aanwezige mensen, denken dat hij de swaffelkoning is... Bah.
Logisch welquote:
Heul niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |