whaha neem twister maar gwn mee hoowr xDquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:36 schreef Nectar het volgende:
ik kan alle bordspellen die bestaan meenemen ja heb ze bijna lemaal
moek twister meenemen , P&C is toch wel leuker vind k persoonlijk hoowr.
Jij mag het spel niet aanrakenquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
whaha neem twister maar gwn mee hoowr xD
quote:
quote:
Bah bah bah, dat onderste bord slaat toch nergens op. Je mag verwachten dat ze wel een beetje Nederlands kunnen daar, maar er staat honden in plaats van honten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:13 schreef swollywood het volgende:
Ik ben net even langs de Wijthmenerplas gereden, was toch in de buurt.
Houden jullie even rekening met het volgende:
Geen toegang van zonsondergang tot zonsopgang.
BBQ-en alleen in overleg met de beheerder.
Om 22.00 uur komt Securitas de parkeerplaats afsluiten, als je na die tijd er vanaf wil met je auto kost je dat 40 euro. Parkeren op omliggende wegen is geen optie, overal parkeerverbod.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bah bah bah, dat onderste bord slaat toch nergens op. Je mag verwachten dat ze wel een beetje Nederlands kunnen daar, maar er staat honden in plaats van honten.
Edit: oh wacht, dat zal wel de 1 april-grap zijn.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:27 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Kan iemand mijn bro afmelden? Kan toch niet. Ik kijk nog wat ik kan meenemen. Wie gaaat overleggen dan over bbqen
Monopoly had al gebeld met de gemeente. Zei hij tenminste.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wie er gaat overleggen of er gebarbequed mag worden. Anders wordt het rauwe vis eten.
Top, dan blijven er nog maar 86 regels over.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Monopoly had al gebeld met de gemeente. Zei hij tenminste.
ga dan belle jongequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:41 schreef Monopoly het volgende:
BBQ mag gewoon als we het even doorgeven.
Ik heb nog geen "vergunning" gevraagd omdat het nog in de kinderschoenen stond toen ik belde.
Zondagavond kwart voor negen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |