Ook in het meerijden met mij? Durf je dat nog na de laatste keer?quote:
NOOIT meer ga ik bij jou in de auto...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook in het meerijden met mij? Durf je dat nog na de laatste keer?
Bij jou reed ik alleen maar ietsje hard.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NOOIT meer ga ik bij jou in de auto...
Deed ik alleen op het eerste stuk A37. Daar mag je nu 130. Reed maar 150 ofzo. Was vooral verbaasd dat George dat haalde met al die mensen die meeredenquote:
Terugweg Rotterdam kreeg ik ook nog een leuke prentquote:
Ik rijd normaal nooit harder dan 160 ofzo, behalve in Duitsland gewoon 220quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Terugweg Rotterdam kreeg ik ook nog een leuke prent
¤254,- .. leuk avondje stappen wel
Je wilde gewoon zo snel weg van me he.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Terugweg Rotterdam kreeg ik ook nog een leuke prent
¤254,- .. leuk avondje stappen wel
Energy drink en frikandelbroodjes, dat is alles wat we nodig hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:09 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Wie neemt energy drink mee? Ook lekker als je nuchter moet blijven.
Logisch, jij weet van geen ophouden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je wilde gewoon zo snel weg van me he.
Dude.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Logisch, jij weet van geen ophouden.
Laatste keer was mijn pik zo schraal als een bejaarde die na 10 uur uit bad kwam.
Moet je maar eens je hand een half uur in het water houden voordat je gaat fappen, alsof een oma je fallus begeert! Zo lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Logisch, jij weet van geen ophouden.
Laatste keer was mijn pik zo schraal als een bejaarde die na 10 uur uit bad kwam.
Kan je ook zelf meenemen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:09 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Wie neemt energy drink mee? Ook lekker als je nuchter moet blijven.
Ik neem voor jou allerlei lekker duur etenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan je ook zelf meenemen?
had je mij kunnen bellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou reed ik alleen maar ietsje hard.
Mono en ik stonden met pech op de dijk van Enkhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |