Dankje Snuf.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als iedereen dit nummer even uit hun hoofd leert
http://www.youtuberepeat.com/watch/?v=nGknZhiCXoI
bazennummer.
Mensen weten dat ik op Fok zitquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik heb gezegd dat ik tot 8u moet werken en dat ik er rond half 10 ben![]()
Ik ga echt geen privé met fok mengen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef BoleroPower het volgende:
Zet mij maar op zeker! En ik ga waarschijnlijk met de Auto
Ga jij een mod lastig vallen voor de OP? Ik kan hem niet meer wijzigenquote:
Ik wacht wel even op de volgende OP. Als ik dan nog niet kan aanpassen DM ik mono of smegma wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij een mod lastig vallen voor de OP? Ik kan hem niet meer wijzigen
Je weet dat mono dmen weinig zin heeft als het om moddingen gaat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op de volgende OP. Als ik dan nog niet kan aanpassen DM ik mono of smegma wel.
Dit is de beste running gag van de laatste tijd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat mono dmen weinig zin heeft als het om moddingen gaat?
Zeg dat je gaat treinspotten in Zwolle.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Daaps het volgende:
Ik moet nog een excuus verzinnen..heeft iemand tips?
Ik ga geen smoes van vrienden verzinnen want die vrienden komen regelmatig langs op zaterdag middagen.
Beetje vreemd als ik zeg dat ergens met hen naar toen ga en ze 's middags bij ons thuis op de stoep staan, terwijl ik zogenaamd met hen weg ben.
Ja samen met Socios die via FOK! kentquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeg dat je gaat treinspotten in Zwolle.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeg dat je gaat treinspotten in Zwolle.
DV vroeg mij hem te kapen als zij er niet is. En ze is er nu niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:21 schreef Daaps het volgende:
DVtjee, ben je er nog? Dan kun je ff het nieuwe deel kapen.
Ik ga meeten met mensen van het internet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Daaps het volgende:
Ik moet nog een excuus verzinnen..heeft iemand tips?
Ik ga geen smoes van vrienden verzinnen want die vrienden komen regelmatig langs op zaterdag middagen.
Beetje vreemd als ik zeg dat ergens met hen naar toen ga en ze 's middags bij ons thuis op de stoep staan, terwijl ik zogenaamd met hen weg ben.
Ik ga hem kapen lijkt me wel humor!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DV vroeg mij hem te kapen als zij er niet is. En ze is er nu niet.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ik ga hem kapen lijkt me wel humor!
Succes Snufje. Ik hoop dat jij hem hebtquote:
Dat is liefquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes Snufje. Ik hoop dat jij hem hebt
Socios is de man die ALLES over treinen weetquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ja samen met Socios die via FOK! kent
hmm 18 volgens mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:27 schreef Nectar het volgende:
nog maar 11 nachtjes slapen dan de meet !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |